Osmnáctá míle.

239 36 16
                                    

Kdybych tě neznala, byla bych překvapená a smutná. Možná bych se strachy rozklepala. jenže teď se mi jenom zalily oči slzami a svědomí na mě křičelo, jaká jsem kráva, že jsem to znovu dopustila. Víš, tohle není poprvé, co jsme zažili tvoje průšvihy. A právě proto jsem doufala, že ses změnil. Jenže ne. Tahal jsi mě dál od policistů mířící na nás svými pistolemi. Bála jsem se promluvit. Knedlík jsem měla až v krku a do toho mi v uších zvonil tvůj zrychlený dech... Muži se tě snažili uklidnit. Nakecávali ti blbosti jako z amerických seriálů, jen, abys mi neublížil. Jenže oba dva jsme věděli, že takhle to nikdy nebude a neni a ty půjdeš do vězení, tak či tak.

"Půjdu do pekla..."

Tvůj dech byl mělký a rychlí.

"Ale ty tam budeš se mnou. Navždycky..."

Neslyšela jsem ani ten zatracený výstřel. Necítila jsem ani malinkatou bolest, jako když se píchnete špendlíkem. Necítila jsem nic, když jsi stiskl spoušť.

(No... tahle trilogie nemá šťastný konce... a tady se to vyvíjelo až moc hezky, takže se omlouvám za tenhle konec :D Doufám, že se vám tyhle tři "knížky" líbili :) Děkuju moc všem za hlasy a komenty, moc to těší ;) <3 :*)

edit2021: přidala jsem 'favorite crime' by olivia rodrigo, úplně mě to sem vrátilo i po takový době xD

Eighteen miles in myself. [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat