Seni Seviyorum

599 341 14
                                    

Bu hikayeyi arkadaşımın izniyle yazıyorum... inşallah beğenirsiniz!

5 Kasım 2014/ 18.30

Oktay 16 yaşlarında deli dolu sevecen bir arkadaşımdı.
Hikayemde onun yaşadığı ve çok üzücü bir olayı anlatmak istiyorum...

"Bir babanın en temel mirası evlatlarına bıraktığı temiz bir soyadtır". Sözüyle hadi bismillah diyelim.

Her ailede rastlanıldığı gibi Oktay'ın ailesinde de sorunlar mevcuttu. Fatih amca alkolik bir babaydı. Her gece Derya Teyze'yi döverdi ve mahallemizde polis eksik olmazdı.Oktay bu duruma çok içerlenir ve kızardı ama annesi hep durdururdu.
Bir keresinde Oktay bana kendisinin hatası yüzünden Emiri kaybettiklerini ve babasinin Emiri farklı sevdiğini söylemişti.Bu yüzden annesine ve kendisine karşı bu kadar kötü olduğunu söylemişti ... Hangi baba böyle düşünebilirdi ki !!! Kafamda bu soruyu düşündükçe aklıma:'Et tırnaktan ayrılmaz' sözü geldi.

Bir gün yine kavga ediyorlardı ama bu sefer ki dışarıdan duyuluyordu. Herkes Oktayların kapısına dayanmıştı.Babam da gitmişti Babamla iyi anlaşırlardı. İçeri girdiğimizde Oktay kanlar  içindeydi. Derya Teyzede ise hiçbirşey yapamamanın vermiş olduğu üzüntü vardı.
Oktay bir hışımla evden çıkmıştı. Babam da arkasından koşmuştu.
Tam karşıya geçerken çok hızlı giden bir araç ona çarpmıştı. Çok korkmuştuk cığlıklarımız yankılanıyordu ıssız gecenin bir vakti o sokakta...
Hemen sağlık ekiplerini aradılar çok kan kaybetmişti.
Hasteneye vardık, hemen ameliyata aldılar ameliyat 3 saat sürmüştü herkes perişandı babam benim artık  eve gitmem gerektiğini söyledi.
Eve vardığımda aklım hâlâ hastanedeydi gerçi babama beni habersiz birakmamasını söylemiştim
Çok geçmeden babam aradı ve Oktay'ın durumunun kritik olduğunu ve doktorların:
-'Kendinizi hazırlayin'
dediğini söyledi.Saat gece yarısini geçmişti ve babam eve gelmişti yüzü kireç gibiydi anlamıstim ve bana Kurtaramadık dedi çok uzülmüstum ... Herşey yarımdı artık Oktay yoktu hayalleri yoktu belki babası ile arasi düzelecekti ve babasina söyleyemediklerini anlatacakti.Belki de Seni Seviyorum deyip o yaşayamadığı baba sevgisini hissedecekti...Kocaman öpecekti lunaparka gidecekti hasret gidereceklerdi ama Olmadı ..

HiçsizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin