.4.

428 271 8
                                    

Medyadaki Arzendir...İleriki Bölümlerde Arzen Hakkında Sürpriz Şeyler Olacağından Soyadını Bir Sır Gibi Saklım Dedim İnş Her Bölümü Çok Beğenir Ve Vote Yada Yorum Yapmayı Unutmazsınız...

Erinsiz zaman geçmeye devam ediyordu .Çok acıdıydı sevdiğim adam yoktu .Ailem benim adıma endiseleniyordu Bir çok psikolog değiştirmiştim Fakat onun hayatında mutlu olduğunu bildigimden üniversiteye devam ettim kaldığım yerden ... O ilk heyecan yoktu ama okuldaydim iste....

Sanki herşey değişmişti bir garip geliyordu çevrem.Her zaman benimle oturan Rümoşum yanıma oturmuyordu. Tek oturuyordum artik sorun değildi ben aslında hep yalnızdim zaten...

Derse girmiştim kendimi artık derslerime verip mezun olmanin hayallerine kapılmıstım.
Tam ders bitimine 20 dakika kala bi çocuk içeri girdi yeniydi .garip birine benziyordu kafamda onu yorumlarken aklıma Erin geldi ve Kes şunu deyip kendime kızıyordum ...Hoca yanima oturmasıni söyledi şaşırmıstim etkilenmemiş değildim fakat artik aşka,dostluğa tövbeliydim ...Gülümseyerek Merhaba ben Arzen dedi bende gülüyormus gibi yapip Aysen dedim . Hoş çocuktu yalan yok:)
Tenefuste kantinde ders anlatırken hep beraberdik o kendinden bahsederdi bende benden tabii bir çok ortak noktamız vardı Çok dobraydı ama onun yaninda aylar sonra gülüyordum sanki yaralarima merhem olmak için gönderilmişti .

Her buluşmamızda eli bos gelmezdi ve herşeyi yapardık her zaman hoş ve sevgili olunabilinecek bir kız olduğumu yinelerdi ben ise onun yaninda küçük dilimi yutardim resmen Yeni tanıştık fakat alısmıstım daha gecericegimiz bir suru yarin vardi ne olacağını Hakk tan başka kimse bilemez Bize simdilik hayırlısı demek düşüyor...derdim o ise beni hep beklicegini söylerdi ... Galiba aşk kapılari bizim için aralaniyordu!(Bende bilmiyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzere bakalım ne olmuş ??)
Sevgili okurlarim inş begenirsiniz benim Hayatımdan bir kesiti anlatmak istedim yorum ve vote bekliyorum :)

HiçsizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin