CHAP 8

567 38 9
                                    

Ya. Park Jimin lah yang tengah duduk di sebelah bakal mak mertua nya. Hyejin terkejut orang yang dia kahwini berada di depan mata dia, PARK JIMIN. Classmate nya. Deskmate nya. Schoolmate nya.

Jimin situasion

"Hyejin?! Takan lah..perempuan ni yang bakal aku kahwini?? Tak mungkin, adakah ini dinama kan TAKDIR? Ni cara yang mudah untuk aku rapat dengan hyejin nih" bisik hati jimin.

"Tak silap ahjumma, korang nih satu sekolah kan? Senang lah kalau satu sekolah." Kata Mrs. Park

Mereka pun berhuhu!! K maaf

"Maaf, ahjumma bole tak jimin nak pinjam hyejin ni sekejap, nak cakap something."

"Lama pun tapa~ nanti kan nak kahwin HAHAHAHA" gelak mrs. Jung dia gembira sangat kerana hyejin menerima permintaan nya. Sesetengah orang pun tanak kahwin dalam usia yang muda. Begitu juga author XD

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"Tak sangka kita di takdir kan bersama.. PWAHAHAHAHAHAHA" jimin berkata dengan bangga sekali dengan tangan nya letak di bahu hyejin seakan akan memeluk. Paham kan?

"Ditakdir lah sangat!! Aku kahwin dengan kau nih pun TERPAKSA bukan aku nak kahwin dengan kau. Aku lebih penting kan pelajaran ok^. Buang masa aku je kahwin dengan kau. Kau bukan test aku pun PWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

"Bukan test kau? Apa? Tak dengar .." terukir senyuman nakal di bibir jimin. Jimin pergi ke arah hyejin. Jimin mendekatkan diri nya dengan hyejin. Hyejin mengundur langkah demi langkah. Dah tada jalan keluar. Hyejin bertemu dengan dinding di belakang nya.

"Jimin.. jangan bu..buat saya ma..macam nihh saya tak suka.." hyejin terdengar hembusan nafas jimin di telinga nya. Hyejin mula rasa takut. Kenapa? Hmmmm

Hyejin terus menolak jimin ke tepi. Lalu masuk ke rumah.

"So, macam mana setuju? Kalau setuju minggu depan pegi cari baju pengantin. Kamu BERDUA." Omma nya hyejin menekan ayat 'berdua' itu. Dia ingin bagi peluang untuk hyejin berdua duan bersama bakal suami nya.

"Nae. Hye setuju"

Jimin yang di luar itu tersenyum gembira. Teruikr di bibir nya.

Hello guys, mian lambat update~ for maa friends sori part nih tada korang cause malas nak buat next chap ok? Ok tak chap nih? Best? K nvm jangan lupa VOTE AND COMMENT saranghae readers ❤❤❤

Mianhae!!

[C] °Married with Park Jimin°Where stories live. Discover now