CHAP 13

430 23 26
                                    

Kemunculan kembali!!!! *bow 90°* enjoy it!!!

Jimin balik ke rumah dengan keletihan. Dia terus menghempas badan nya yang sasa ke katil yang empuk. Dia berfikir sekejap. Bila dia nak kahwin? Yaa dia tak sabar.

"Bila la aku nak kahwin. Kalau aku dah kahwin ngan dia. Mingyu si zirafah takan dekat dengan dia. Tada perempuan lain ke kau nak? Sanggup ke hyejin terima akj sebagai suami dia?" Kata jimin sambil keluhan yang agak besar.

Tiba² mrs.Park masuk ke dalam bilik jimin. Lalu duduk di hujung katil.

"Chim² napa tak mandi lagi ni? Busuk dah omma bau" Mrs.Park berkata sambil berkerut dahi.

"Kejap lagi la Omma. Omma jimin dengan hyejin kahwin bulan depan right? Tak bole cepat lagi ke?" Jimin membuat mimik muka.

'Dah kenapa anak aku ni. Dulu kata tanak kahwin. Gelojoh betul anak aku ni.' Bisik hati Mrs.Park

"Tu pun dah paling cepat jimin. Yang kamu beria ria nak kahwin ni kenapa? Dah pegi mandi. Tengik baunya AHAHAHAHAHA"

"Apa lah omma ni. Bukan busuk sangat pon. Chim² pakai deodrant k (act tak reti nak eja)"

S.k.i.p

Jimin dan hyejin perginke sekolah bersama. Auch dah macam pasangan kekasih :").

.

.

.

.

.

.

Cikgu pun masuk ke dalam kelas mereka. Dari keadaan yang bising terus menjadi senyap.

"Ok class! Minggu depan kita adakan perkhemahan. Ok ini borang nya. Saya nak awak semua hantar esok juga. Hoshi! Sila edarkan surat maklum balas ni."

"Baik cikgu!"

Dengar la mereka berborak..

"Eh kau nak pegi tak?"

"Aku nak pegi lah."

"Ei tak sabarnya."

"Ada jamban tak kat sana?"

"Mesti best kan?"

Wuu~

"Yoongi ah~ awak pegi tak?" Tanya min kepada yoongi.

"Pegi la kut. Tapi saya ikut awak. Auch AHAHAHAHA sweet nya kita ni" yoongi berkata sambil membuat muka selamba dia.

"Haa?? Saya pegi kut. Kalau ayah saya benarkan saya pegi la." Min berkata dengan berasa pelik. Yoongi mana penah macam ni. Selalu nya tak layan dia. Takan la dah TERfall in love? Maybe. Boleh jadi juga.

.

.

.

"Hyejin kita pegi sesama tau. Nanti kita pegang tangan sesama. Auch. Yaa like sweet couple macam tu. Kita ni bole menang couple meletop tau tau tau" jimin berkata sambil lagak comel.

"Awak gila ke? Kita belom kahwin k. Tak perlu nak pegang² pe sume tu. And jangan jadi gedik sangat boleh tak?"

"Eh boleh sayang ku. Everything for you~" jimin berkata sambil meletakkan dagu nya di atas tangan.

Cikgu pun keluar...

Keadaan jadi bising semula.

.

.

.

"Kenapa kau pandang aku macam tu?!! Ke kau dah suka sesama jantina?!! Gay?!! Tolong!!" Pinta s.coups, dia berasa pelik DK melihat dia atas bawah².

[C] °Married with Park Jimin°Where stories live. Discover now