Enjoy it!
"Apa pegang² ni. Halah² aku belum lagi laa nak fall in love dengan kau -..- hurgh!!" Kata hyejin dengan dingin.
"Biar la kita en suami isteri, kalau bole sekarang saya nak je peluk awak depan org ramai untuk membuktikan yang kita dah kahwin. XD"
"Ha peluk la kalau berani!"
Jimin tanpa teragak agak, dia terus memeluk hyejin dengan erat.
"Ei lepas lah! Orang ramai tengok la malu saya! Balik rumah laa nanti! Halah²" dingin hyejin lalu dia menolah jimin.
"Mianhae yeobo~ muah kit" jimin berkata sambil memuncungkan bibir nya seakan akan ingin mencium hyejin XD.
.
.
'Mesra nya mereka, mungkin aku tada jodoh dengan hyejin. Tapi aku pasti hyejin akan jadi milik aku pada satu hari nanti! Ya aku pasti! Aku akan robohkan istana yang mereka sudah bina! Hyejin milik aku park jimin!' Bisik hati mingyu dengan perasaan marah,psyco,kecewa macam² la.
Ketika jimin dan hyejin bergurau senda, haneul berada di depan mata mereka.
'Spoil lah perempuan ni!' Bisik hati jimin.
"Hai sayang!! Penat I cari you! You pergi mana? Oh dengan isteri you.. btw selamat pengantin baru! Nanti mesti i rindu u!" Kata haneul lalu dia memeluk lengan jimin.
"Eyh lepas lah haneul! Saya dah berkahwin!" Marah jimin dan dia menjauhkan diri nya dengan haneul.
Hyejin pergi buat seketika dari mereka berdua tetapi jimin sempat menyambut tangan nya dan dia pergi bersama hyejin lalu meninggalkan haneul keseorangan.
'What?! Yahh Park Jimin!! Sanggup kau pergi dekat perempuan macam tu?!! Patut nya aku yang kahwin dengan kau!' Bisik hati haneul.
.
.
Tamat sudah majlis perkahwinan mereka. Mereka dihadiahi sebuah rumah yang terletak dekat dengan sekolah mereka. Mereka duduk bersama.
"Aigoo penat nyaaa, jimin kau angkat kan beg aku auw! Aku nak naik mandi! Paipai~" dia berkata sambil lagak comel nya.
"Eyh ye la², barang dia dah ah banyak. Aigoo"
Jimin membawa beg nya dan beg hyejin ke dalam bilik mereka.
Ketika itu hyejin baru sahaja keluar dari bilik air dengan keadaan berkemban.
"ARGHH!! perogol!! Apa kau buat dalam bilik aku ni syaiton!! Jelaka betul!" Kata hyejin lalu dia memeluk tubuh badannya.
"Perogol? AHAHAHAHAHAHAHAHHA lawak apa kau! Bini aku ni memang suka mencarut ke apa? -_-* Ahahahah otak nya tak boleh sewel lagi" kata jimin sambil dia ketawa dan memegang perut nya menahan sakit 😂
"Kau saja je en! Bilik kita lain² lah!"
"Pala otak kau lain²! Kita kan dah kawin bilik sama². Tidur sama². Haa mandi pun sama². Kenapa tak ajak saya time mandi? Awak gosok belakang saya, saya gosok belakang awak. AHAHAHAHA SWEET NYA"
"Dah! Jijik nak dengar." Hyejin terus mengambil baju nya yang masih ada dalam beg nya lalu masuk ke dalam tandas.
.
.
Hyejin pun keluar dari tandas dengan memakai short pants dengan baju yang agak besar.
Lalu dia duduk sebelah jimin di atas katil.
"Pegi mandi la. Badan tu dah berbau, kau tahu tak? Bau badak AHAHAHAHA" gelak hyejin
"Tpi badan aku tak sebusuk cinta aku dekat kau. Amacam jadi tak? Aku tau jadi ni AHAHAHAHAHA"
Hyejin terus melempang jimin sehingga jatuh dari katil. Lalu berkata
"Semoga di tempat kan orang² yang beriman AHAHAHAHAHAHA kapok kau pickup line kau tak jadi ;-; "
"Apa ni?!! Aku tak mati lagi lahh. Ni haa aku nak bincang sikit" jimin membetulkan kedudukan kembali.
"Mulai hari ni awak kena panggil saya oppa! Saya tanak dengar awak guna gelaran aku kau. Haishh tak elok. Nanti saya suruh guna papa mama baru tahu haa"
"Kalau saya tanak?"
"Kalau awak tanak..." terukir senyuman nakal di bibir jimin dia tetus menarik selimut lalu menyelimut mereka.
"Yahh! Ige bwoyaa?!!" Hyejin terus keluar dari selimut.
"Ha nak panggil ke tanak?"
"Ye la². Tapi en.. alamak! Macam tak perlu je panggil kau oppa 😒"
Jimin terus mengucup bibir hyejin yang tak reti nak diam.
"Yahh.. apa kau buat dengan aku?!!!! Andwae!!! Dara aku!!!"
"Bodo la kau! Aku cium kau je pun. Tu la tak abis² nak bercakap. Dah jom tido esok kita tak perlu ke sekolah. Cgu bgi cuti"
"Haa?? Cgu bagi cuti? Cgu tahu eh kita dah kahwin? Boek ah cgu sayang cgu❤❤"
"Dah. Aik sayang cikgu je? Awak sayang saya tak? :') "
"Buat apa nak sayang kau syetan AHAHAHAHAHAHAHA"
"PAITI!!!"
"AKU SAYANG KAU LAH GILA JEBON TAHAP GABAN AKU SAYANG KAU"
"Woo~ saja je nak test kau pastu kau dah cakap macam ni. Mengaku juga budak ni XD dh² jom tido? Ke kau nak aku dodoi kan? Pukul buntut kau -..-"
"Abodo gatal punya jantan"
Hyejin terus menyelimut diri nya. Jimin pula memeluk pinggang si hyejin. Haa paham² je la kedudukan nya XD
.
.
.
.
.
Matahari sudah pun tegak di atas kepala. Mereka masih belum bangun.
'Apebende yang ketul² ni? Batu ke apa? Hangat nyaa :") sedap untuk dijadikan bantal peluk' bisik hati hyejin. Dan hyejin memeluknya lagi erat kerana ia amat selesa.
Hyejin membuka mata nya perlahan lahan, muncul park jimin di depan mata nya.
Hyejin meniliti wajah jimin satu persatu.
'Awaaa~ kenapa awaa ni hensem sangat huwaaa jangan la buat saya macam ni 😳 oh my got you look so cuteeeeeeeeeeeeeee' bisik hati hyejin
.
.
"Sayang tengok apa tu? Oppa tahu la muka oppa terlalu hensem untuk di tengok." Kata jimin
"Eii ya ya je lah oppa ni! Dah la nak turun. Nak buat sarapan!" Kata hyejin. Hyejin cuba untuk keluar dari pelukan jimin. Tapi tidak boleh
"Oppaa~ jangan lah buat aye macam ni 😚" kata hyejin dengan suara yang menggoda
"Ye lah². Nanti teman kan oppa mandi AHAHAHAHAHAHA"
Hyejin terus lompat dari katil lalu berkata
"Eii BYUNTAE!!!!!!! ANDWAE!!!!" dia terus berlari menuju ke bawah.
To be continue...
Hai readers!!! Hoho mianhae chap ni agak berterabur sikit sebab buat nya sambung². Faham? Tak pelah tak yah faham😂 VOTE AND COMMENT✔✔ happy eidd guys!! Saranghae readers❤❤
Yang benar
-jinbedak
YOU ARE READING
[C] °Married with Park Jimin°
Fanfiction"Omma!! Hyejin tanak kahwin!! Hyejin masih belajar! Hyejin tanak kahwin dengan mamat poyo tu! Tiada lelaki lain ke omma?!" - Jung hyejin "Wow pretty girl! Tak sangka aku dapat kahwin dengan perempuan nerd macam kau!" -Park Jimin Lelaki yang kacak,ka...