Enjoy it!
Mereka pun balik ke rumah mereka semula.
Jimin masuk ke rumah mak nya.
"Woi jimin! Jimin bawak tak apa yg eomma nak?!" Sambil pegang dua² bahu jimin.
"Yahh eomma sabar la. Takde lagi la. Awall lagi la eomma hewhew" and muka nya..
"Eh eh eh noona ada laaaaaa. Noona kau makin besar ah. Noona kau pakai botox ke kat bontot kau ni? Besar semacam hihuhoha" senyum nakal jimin terserlah di bibir nya.
"Woi! Kau nak kena sepak ke? Eomma! Tengok jimin!! Gatal! Dah kahwin pun still gatal ke ?? Cam bapok dh aku tgk" marah kakak jimin iaitu park jiyoung
"Lek la noona, chim nak gurau je. Dah lama tak jumpa noona kan. Makin lawa euw. Mana baekhyun hyung?"
"Dia pegi outstation, minggu depan dia balik. Mana bini kau? Noona teringin nak jumpa dia hehe"
"Jap ehh, chagiya~♡"
"Naeeeee!"
Hyejin melangkah masuk ke dalam rumah. Dia terus menyapa jiyoung. Dia berasa agak 'awkward' sebab tak pernah jumpa lagi sebelum ni.
" ouh ni ke bini kau jimin? Kau kutip dia dari mana ni jimin? Lebih baik kau kahwin dengan haneul daripada perempuan ni. Opps" jiyoung berkata dengan selamba.
"Jiyoung! Apa kata macam tu! Maaf la hyejin. Dia memang macam ni jangan ambik hati sangat eh" Mr.s Park terus mencubit lengan jiyoung sambil berkata begitu.
"Takde pape lah eomma, hyejin ok. Hye naik atas dulu lah ye." Hyejin terus naik ke atas dan masuk ke dalam bilik dengan penuh rasa kecewa,sedeh..
"Noona! Kenapa noona cakap macam tu!" Marah jimin.
"Kenapa? Betul kan apa yang noona cakap? Haneul tu lebih baik daripada perempuan tuh AHA."
"Noona bukan sapa sapa untuk tentukan hidup jimin!! This is my life!!" Jimin terus berlari mendapatkan hyejin yang berada di dalam bilik.
Jimin melihat hyejin tengah berdiri di balkoni wuu. Jimin terus 'back hug' hyejin.
"Hye, jangan la ambik hati eh dengan noona chim. Dia memang macam tu em. Dari dulu nak chim dengan perempuan tak guna tu em."
Hyejin memusing kan badan nya menghadap jimin dan meletakkan tangan nya di leher jimin
*boleh bayangkan kan kan kan kan?*
"Hmm haih tak tahu la chim."
"Hye kena tahu satu je. Jimin sayang sangat kat hye. Walau apa pun yang terjadi, kita tetap bersama dan bina rumah tangga yang bahagia dan sempurna."
"Uishhh menusuk kalbu AHAHAHAH"
"CHIA CHIAAAAAAA"
"Chia kepala ko! AHAHA zaman bila main chia chia hek eleh"
YOU ARE READING
[C] °Married with Park Jimin°
Fanfiction"Omma!! Hyejin tanak kahwin!! Hyejin masih belajar! Hyejin tanak kahwin dengan mamat poyo tu! Tiada lelaki lain ke omma?!" - Jung hyejin "Wow pretty girl! Tak sangka aku dapat kahwin dengan perempuan nerd macam kau!" -Park Jimin Lelaki yang kacak,ka...