HELLOOOOOOOOOO
jimin sangat sangat takut jika dia kehilangan hyejin . jimin duduk du tepi katil hyejin dan memegang tangan hyejin dengan erat .
tiba tiba dia dapat rasakan yang hyejin..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sedar.. HAHAHAHAHHA
" hyejin?!! kau dah bangun ke wehhh , NURSEEEEE NURSEEEEEE HYEJIN DAH BANGUNNNNNNNNNNNN omo! jagiya, jangan tinggalkan aku , sapa nak jaga aku nanti? kau dah janji kan kita akan hidup bersama, mati pun bersama..."
* flashback *
" sapa sampai dulu.. dia menang !! " kata jimin . ya jimin dan hyejin tengah berlari menuju ke kereta . tiba tiba hyejin jatuh .
" WOI AKU JATUH NI TAKNAK TOLONG KEEE" jerit hyejin
" TAKNAK HAHAHAHAHAH "
" ba*i lah kau ni --' "
" HAAA MENCARUT HAHAHAHA ala bangun la sendiri "
" tak kesian ke kat aku hm ye lah kau menang amik amik "
" okay lah aku tolong , tapi kau kena janji dengan aku dulu"
" apa dia? "
" janji dengan aku kita hidup sama sama , mati pun sama sama boleh?"
" apa ko merepek ni gila HAHAHAHAHAHAHAHAHAH KAU MEMAIN JE EN HAHAHAH" gelak terbahak bahak hyejin .
" ei aku tak main main lahhhh, tapi kau kena mati dulu la baru aku HAHAHAH "
" takguna kata nak mati sama sama"
" ye lah kita mati sama sama eh? janji?"
"janji "
mereka pun buat promise style tu ( ala mana aku tahu apa bende natang tu)
* endflashback *
" maaf ya encik, encik kena keluar dulu . nanti saya bagitahu bila boleh masuk ha shuh shuh " halau nurse tu .
jimin pun keluar dari bilik dan mengelap air mata dan juga hingus yang mengalir .
hati jimin berkecai . dia tidak tahu nak kata apa . dia hanya taknak kehilangan hyejin . dia tidak pernah minta macam ni . apa kan daya . dia kena terima takdir ni ...
" woi lelaki rambut blonde , ha masuk la kalau nak masuk , dia cari kau " kata nurse dengan penuhh brutal takde sifat perempuan langsung !
" macam mana lah kau boleh jadi nurse, dah la tak lawa HAHAHAHAH gurau je pastu cakap tu elok elok la sikit " marah jimin
" ei yelah yelah masuk a sana "
jimin pun buka pintu dengan perlahan lahan . hyejin pula sedang duduk bersila sambil makan epal .
" HYEJIN JANGAN TINGGALKAN AKUUU !! " jimin terus mengalirkan air mata .
" kau ni kenapa alahai "
" jangan tinggalkan aku..."
" kalau aku , aku pun taknak tinggalkan kau . kau lah kawan baik aku , musuh aku , suami aku , semua nya kau ! disebab kan penyakit ni hmm "
" aku sayangkan kauu " jimin terus memeluk hyejin .
" jappp ! kalau nak tahu la aku dah lama sedar HAHAHAHAHA "
" tak tanya "
" sebat ko kang , apa eh tadi ko ckp jangan tinggalkan aku? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA hidup sama sama? HAHAHAHAHAHA " hyejin terus gelak gelak dan gelak .
" TAKNAK KAWAN ! BYE "
jimin terus menuju ke pintu tiba tiba, jimin terdengar hyejin batuk²...
to be continue
YOU ARE READING
[C] °Married with Park Jimin°
Fanfiction"Omma!! Hyejin tanak kahwin!! Hyejin masih belajar! Hyejin tanak kahwin dengan mamat poyo tu! Tiada lelaki lain ke omma?!" - Jung hyejin "Wow pretty girl! Tak sangka aku dapat kahwin dengan perempuan nerd macam kau!" -Park Jimin Lelaki yang kacak,ka...