Annyeong~ author ada buat watak tambahan ramai lah jugak -_-*
Suga yang nampak kejadian itu terus berkata "teruskan lah aku nak atas ni pun nak tidur sekejap, nanti bila korang dah habis kejut aku" suga pergi ke arah kerusi yang berhampiran dengan mereka.
Mereka? Still dalam posisi macam tuh.. hyejin buat buat batuk untuk mengelakkan apa yang jimin akan buat selepas ini...
Jimin tersedar, mereka berdiri seperti biasa. Hyejin merampas cermin mata nya di tangan jimin dan menolak perlahan badan jimin.
Jimin perasan apa yang dilakukan oleh hyejin dia tersenyum puas. Kenapa? Author pun tak tahu lah XD
Hyejin pun masuk ke dalam kelas ditemani dengan muka yang merah. Lalu dia duduk di sebelah minah yang sedang berborak dengan V
"Yow hyejin!! Lama kau pegi jumpa jimin ada pape ke" minah menanyakan soalan itu seperti ejekan XD
"Haishh!! Mana ada papa lahh! Kau tanya lah budak tuh sendiri!" Hyejin menunding jari nya ke arah pintu dan di situ jimin berada dengan muka innocent.
"Apa bising² nih! Class! duduk tempat masing- masing!!" Jerit Puan.Lee sampai ke telingan author XD
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Attension! Ok kita ada pelajar baru di sini. Kamu berdua perkenalkan diri."
"Nae. Saya Im Kyungmin dan yang ni adik kembar saya Im jisoo selamat berkenalan" Nama mereka jauh beza right? Sebab semasa mereka lahir ibu bapa yang bertengkar abt nama yang ingin diberikan.
"Kamu berdua bole ambil tempat duduk di belakang sana. Yang lain bukak buku jangan duk pi usha mereka!"
S.K.I.P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Puan.Lee pun beredar dari kelas. 2 beradik itu dikerumuni oleh budak² lelaki yang ada di kelas itu.
"Jisoo..kau bole tolong halau budak nih pergi jauh tak. Bukan ada yang hensem pun" kyungmin atau dikenal sebagai min membisik di telinga adik kembar nya iaitu jisoo.
"Haishh ige bwoya?!! Blah lah!! Menyemak je korang nihh muka macam biskut tawar, Jamban pun lagi Hensem dari korang tau tak?!!" Jisoo memarahi mereka dengan sekuat hati dia.
"Dah jom ahh blah minah nih dah marah woo~" salah seorang namja daripada mereka sudah membuka mulut. Ok Pendakwa raya sila kemukakan soalan. Kay lari dah cerita XD. Jisoo tidak puas hati dengan namja tersebut. Melihat tag nama nya hmm 'Choi Sungcheol'. Agak pendek. Mata yang bulat macam bawang. Hmmm.
Hyejin mengangkat penumbuk nya tiba² dia terpandang seorang namja nih. Namja tuh memusingkan badan nya dan memandang ke arah jisoo.
EYE CONTACF BRUHH T.T"Ouh mianhae ala..kecik nya dia.." jisoo berhenti apa yang dia buat tadi.. dia kembali ke tempat duduk nya.
Semua nya buat kerja masing. Sekarang time hyejin berkenalan dengan mereka.
"Annyeong!! Nama aku minah, yang pakai cermin mata nih hyejin, yang muka cam alien nih Taehyung but panggil dia V yang kat sana tengah termenung dan sengih sorang² tuh jimin dia kingka. Yang sana tengaj tidur rambut mint nama nya min yoongi panggil dia Suga."
"Nama aku Im kyungmin panggil min je. Yang ini adik aku Im jisoo panggil jisoo je. Dia memang macam ni lama² dah biasa. Dia tomboy sikit." Mereka sudah pun berkenalan jadi? LETS PARTEYYY !!
To be continue
Guys aku dah masukkan part korang. Mian tak best. Lost idea~ PWAHAHAHAHAAHAHA. Typo? Nahas kau keyboard XD. Jangan lupa VOTE AND COMMENT. Saranghae readers ❤❤❤❤
YOU ARE READING
[C] °Married with Park Jimin°
Fanfic"Omma!! Hyejin tanak kahwin!! Hyejin masih belajar! Hyejin tanak kahwin dengan mamat poyo tu! Tiada lelaki lain ke omma?!" - Jung hyejin "Wow pretty girl! Tak sangka aku dapat kahwin dengan perempuan nerd macam kau!" -Park Jimin Lelaki yang kacak,ka...