LAST CHAP

145 5 11
                                    

WATTPAD PROB---

-

-

-

-

sudah 2 minggu berlalu . hyejin tiada di sisi jimin . jimin redha diatas pemergian hyejin . kini hidup jimin tidak seperti dulu . dulu dia lah orang yang paling ceria dalam keluarga nya, di kalangan kawan kawan nya . kini tidak lagi .

pada suatu hari , min dan yoongi datang melawat jimin . ya hampir setahun mereka tidak berjumpa . min dan yoongi pun sudah berkahwin dan mempunyai 2 anak kembar .

pintu rumah jimin dibuka oleh nya . rumah nya didatangi oleh min dan yoongi . mereka berdua duduk di atas sofa .

" dah lama kita tak jumpa kan jimin ? kau apa khabar? takziah pasal isteri kau . aku dengan isteri aku tak sempat nak datang sebab ada emergency dekat london sebab tu tak dapat datang " ujar yoongi dengan sayu sekali . yoongi berasa kesian terhadap jimin kerana orang yang dia sayang dan dia cinta hilang buat selama lamanya .

" aku baik je . kau pe khabar? jadi budak london eh sekarang. fuyooo ! kau tak bawak anak kau ke ? boleh aku main dengan anak kau "

" diorang taknak ikut . nak duduk dengan nenek dia . hahahaha takde la sampai jadi budak london . masih ada aura korea k "

jimin tergelak kecil . jimin amat rindu zaman persekolahan nya .

" weh min kau makin cantik aaa "

" ofc bini yoongi kena cantik O K "

"tapi kenapa en aku tengok dah berkedut HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ok aku gurau je "

" kepala hotak kau ! mana ada kedut hak alahhh " min kelihatan begitu marah . umur nya baru 28 tahun dan jimin kata dia dah berkedut ? hello i still muda okay . boleh beranak 10 lagi

" aku tengok yoongi ni mesti takut bini HAHAHA garang acam aa bini nya " jimin tidak berhenti gelak . memang itu perangai nya dari zaman sekolah sampai sekarang .

" lawak apa bodoh ! aku isteri yang mithali k . kau tengok perut dia buncit sudah . "

"kering je aku tengok --' " kata jimin .

" eii dah la ! weh apa kata kita buat reunion? nak tak?!! kita ajak amber, hoshi tuu . ha sapa tu muka jamban tu? seungcheol ke apa tah nama si jamban tu " tiba tiba idea untuk reunion terlintas di kepala min . ya min sangat bijak

" haaa bagus bagus nak jumpa kat mana ? " - jimin

" dekat kita selalu lepak dulu ? " omaigad bijak nya

" ha okay sabtu ni . aku nak semua adaaaaa "

cut .

pintu kedai itu dikuak perlahan oleh jimin . kelihatan sekumpulan dewasa duduk beramai ramai . dan sangat bising !

" WOIII JAMBANNNN DAH LAMA TAK JUMPA KAU . YA AMPUN KAU TAK HENSEM LAGI HAHSHSHAHA " kata si divaboo kepada joshua .

" lahanat punya kawan . tahu la dah lama tak jumpa . at least aku dah kahwin okay "

 at least aku dah kahwin okay "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[C] °Married with Park Jimin°Where stories live. Discover now