Cora POV:
Malo sam otvorila prozor dok je Leo vozio solodnom brzinom. Njegov auto nije bio nista poseban ali je imao krov za otvaranje sto je meni bilo strava. Kada je Leo video kako sam izbacila pola glave napolje krenuo je naglo da se smeje dok je jednom rukom drzao vlan a drugom mi povukao kraj pantalona da bi ga primetila.
"Da nebi zaglavila glavu tako otvoricu ti krov moze?"
"Daaa!" JAko sam se smejala dok je on pritiskao neko dugme. Posle par minuta ustala sam i rasirila ruke dok me je on gledao i malo sporije vozio. Pojacao je muziku i osecaj je bio divan. Glasna muzika je udara i stopila se sa ritmom mog srca, rasirila sam ruke i osecala sam se kao prica. Posle par minuta pogledala sam Lea koji mi je namignuo pre nego sto je stavio svoje crne naocare, posto sam sklonila pogleda od njega kada mi je on namignuo, krenuo je da se cepa od smeha. Ispruzio je jednu ruku i malo me potapsao po dupetu. Naglo sam poskocila i klepila da u glavu tako da je malo auto izgubio pravac ali posle par minuta uz Leovo jako smejanje vratio ga je u normalu.
"A majketi sta je tebi toliko smesno!!"
"Ti si mi toliko smesna da je to strasno, pocecu da mislim da oces da umermo od gusenja kolik me zasmejavas!" opet je krenu da se smeje.
"A sta ocekujes da te poljubim u obraz zato sto si me potapsao po dupetu?"
"Pa ne moras samo zbog toga da me poljubis, ali cekaj ako si mi nabolja drugarca valjda treba da znam kakvo dupe imas da mogu da te branim od ostalih muskaraca". Polako sam sela dole i malo mu se priblizila da bih ga bolje cula.
"I moram priznati imas veoma mekano i savrseno oblikovano dupe!"
"Okej Leo sto se ti onda ne sruzis samo sa mojim dupetom ako je toliko spektakularno?"
"Pa da moze da govori vrv bi to i radi".
"Ok Leo". Okrenula sam glavu ka drugoj strani auta da bih se suzdrzala od smeha. Namerno sam se pravila da sam ljuta posto znam koliko ga to izludjuje.
"Ajde Cora nemoj da se ljutis na mene znas koliko to mrzim". Kroz osmeh je to rekao. Posle par mintra osetila sam ruku koja prolazi izmedju mog naslona za glavu i moje glave i polako me tako privlaci seebi. Posto je ovo bilo malo drugacije sediste, nisu postojala 2 pa menjac izmedju nego jedno sediste a menjac je bio blize vozacu. Privukao me je sebi tako da sam sad sedela blize njemu. Poljubio me u obraz i sa rukom preko mog ruka upitao me.
"Si jos ljuta?"Nisam mogla vise a da ne pocnem da se smejem. On me je gledao u cudu.
"Nisam ni bila ljuta samo sam te zajebavala!"
"Jao ti tako bi te oborio sad ali vozim tako da ono!"
"Uzgred Leo gde mi idemo posto si otisao na sutoput?". Leo je pogledao ispred sebe i sa razrogacenim ocima brzo okrenuo glavu u nazad i video koliko smo odmakli.
"Nemoj mi reci da si slucajno otsao na autoput!?"
"Hehe...... moguce je da mi je ovo izgledalo tako dobro i da sam hteo da odemo na more zajedno ali izgleda da je ta moja zamisao presla u delo....haha". Polako se smeskao i posmatrao me da vidi moju reakciju.
"Da mogli bi jednom da svo zajedno odemo, to bi bilo lepo, ali to nije jebeni izgovor za to sto sad skoro ne mozemo da se vratimo nazad!!!" Krenuo je da se smeje i posle par minuta krenuo da usporava i okrenuo pogled ka menji. Slusaj kada vidim da nema nikoga na autoputu vadimo jedan uzvicnik iz gepeka, postavljamo ga tako da ja malo dalji od one ogradice, dajemo gas, preskacemo i idemo nazad, okej si sve razumela ti samo gledaj ako ide neki auto".
"DA LI SI TI VAN SVOJE SVESTI OCES DA UMREM OVDE NISAM NI SKOLU ZAVRSILA A KAMOLI SE UDALA!!"
"Hahaha ma daj opusti se radio sam ovo sto puta a uostalom i ja sam pored tebe tako da opusti se". Pogledao je iza i naglo zaustavio auto tako da sam zamalo lupila glavom u naslon. Istrcao je iz auta otvorio gepek i krenuo da iznosi ono.
YOU ARE READING
Savrseni bad boy
Fiksi RemajaEvery morning, we get a chance to be different. A chance to change. A chance to be better. Your past. Leave it there. Get on with the future part.