~TANITIM~

475 66 35
                                    

NEHİR ASLANOĞLU: 18 yaşında, Izmir'de ATT öğrencisi olan Nehir arkadaşları tarafından en espritüel seçilen kızdır. Kendisi sarı saçlı, mavi gözlü ve insanı derinden etkileyen sesiyle Toprak'ın dikkatini çekmeyi başarmıştır.

AÇELYA KORKUSUZ: 18 yaşında, Beslenme ve Diyetetik okuyan Açelya, bir hız tutkunudur. Siyah rengini çok sever. Aynı zamanda da kitboks sporunu yapar. Sarı saçlı, mavi gözlü ve boyu kısa bir üniversite öğrencisidir. Ayrıca gitar çalmak onun için huzurdur.

ALMİNA YILMAZ: 18 yaşında dış mimar okuyan Almina, yemek hastasıdır. Oysaki o kadar yemek yemesine rağmen vücudu gayet fittir. Voleybol oynamayı çok seven ve aynı zamanda çok iyi oynayan esmer, kahve gözleriyle erkekleri etkileyen biridir. Şarkı söyleme, kitap okuma, müzik dinleme ve yemekler arasında özellikle çikolatalılara bayılan Almina arkadaşlar arasında Nutella'm diye çağrılır.

RÜYA ARMAĞAN: 18 yaşında inşaat mühendisliği okuyan, arkadaşları arasında en geveze olan Rüya ; sesinin muhteşem(!) olduğunu hep kanıtlama çabalarındadır. Sarı saçlarıyla ve mavi gözleriyle göz kamaştırır.

SAMİRA BEYOĞLU: 18 yaşında Beslenme ve Diyetetik okuyan Samira tam bir spor hastasıdır. Canı sıkıldığında tatlı yapmaya bayılır. Almina ise onları her zaman yemekle meşgul olur. Aynı zamanda siyah tutkunudur. Uzun saçlarıyla ve mavi gözleriyle yapamayacağı şey yoktur.

TOPRAK AKIN: Almanca öğretmenliği okuyan, 19 yaşında ki Toprak aynı zamanda Nehir'in sevgilisidir. Liseden beri Nehir'le aralarında ki bu bağ hiçbir zaman kopmamıştır ve aksine daha da güçlenmiştir. Yakışıklılığı ve gülerken yanağında oluşan gamzesiyle birçok kızın dikkatini çeker. Ama onun için tek Nehir'i vardır.

DEVRİM KAYA: Ünivertise 1 öğrencisi olan Devrim, beslenme ve Diyetetik bölümü okumaktadır. Aynı zamanda boksordür. Hafif sarı saçları ve ela gözleriyle kızların, özellikle Açelya'nın dikkatini fazlasıyle çekmektedir.

VEFA ALADAĞ: 19 yaşında olmasına rağmen yakışıklılığıyla ve yakışıklılığın getirdiği çapkınlığıyla kısa zamanda bulunduğu üniversitede fazlasıyla ün kazanmıştır.

FATİH ÇETİN: Mimarlık okuyan ve genç kızların hayalini süsleyen Fatih mavi gözleriyle kızları derinden etkelimeyi başarmıştır.

RÜZGAR VURAL: Açelya'nın sınıf arkadaşı olan Rüzgar genelde soyadı ile hitap edilir. Hoş fiziği ve dağınık saçlarıyla kızların göz bebeğidir.

İyi okumalar.. Vote ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz.. 🎭

Genç Ruhlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin