When I'm sad, she comes to me,
With a thousand smiles she gives to me free.
It's alright, she says it's alright,
Take anything you want from me,
Anything.
Fly on little wing.Συνάντησα την Jane νωρίς το πρωί στην είςοδο της πολυκατοικίας. Την καλημέρισα και ξεκινήσαμε για ένα μικρό café λίγο πιο μακριά από την γειτονιά μας. Δεν πολυμιλούσαμε στην διαδρομή παρ'όλα αυτά δεν αισθανόμασταν άβολα και αυτό φάνηκε όταν η Jane ένωσε τα χέρια μας και ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου.
~~~~~~~~~···~~~~~~~~···~~~~~~~~~
Όταν φτάσαμε στο café διαφωνούσαμε για αρκετά λεπτά για το πού θα καθήσουμε. Εγώ ήθελα να καθήσουμε σε ένα τραπέζι που ήταν λίγο πιο πίσω από τα άλλα σε μια γωνιά. Εκεί καθόμουν συνήθως όταν ερχόμουν εδώ. Και η Jane... Η Jane φυσικα και ήθελε δίπλα απότην τζαμαρία για να χαζεύει τον κόσμο έξω. Έδειχνε ευχαριστημ'ενη που τελικά υποχώρησα και καθίσαμε στο τραπέζι δίπλα στο τζάμι.
"Λοιπόν νομίζω αυτό ήταν μεγάλη υπόχωρηση για μένα."
"Έλα τώρα. Και εσύ το ήξερες από την αρχή ότι θα καθίσουμε εδώ."λέει με ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπό της.
Την μικρή μας συζήτηση διακόπτει η Liza, η υπάλληλος του café.
"Καλημέρα Mat."με καλημερίζει και μου χαμογελάει.
"Καλημέρα Liza. Εγώ θα ήθελα την γνωστή σοκολάτα. Jane εσύ;"
"Εμ,μια σοκολάτα μέτρια. Ζεστή."προσθέτει στο τέλος.
"Ωραίο, σε λίγο θα είναι έτοιμα."μας λέει η Liza και αποχωρεί.
"Την έχεις πηδήξει έτσι;"χαμογελάει πονηρά.
"Είμαστε απλά φίλοι."λέω παρόλου που ψεύδομαι.
"Την έχεις πηδήξει όμως."λέει καταφατικά.
Επιμένει πολύ και αναγκάζομαι να το πραδεχτώ.
"Την έχω πηδήξει. Αλλά τώρα δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας. Και δεν πρόκειται να την ξαναπηδήξω. Ήταν χάλια."λέω.
"Το ήξερα. Φαινόταν τόσο πολύ ότι εσείς οι δύο είχατε πηδηχτεί."
"Πού στο καλό φαινόταν;"
"Είσαι απίστευτο σέξυ για να σου αντισταθεί. Επίσης, όταν σε κοιτούσε τα ματιά της γυάλιζαν και είμαι σίγουρη ότι αναπολούσε την αξέχαστη βραδιά που περάσατε."απαντά με απαξιωτικό ύφος.
"Ώστε είμαι σέξυ;"σχολιάζω μόνο αυτό το σημείο.
"Δεν είναι αυτό το θέμα μας."προσπαθεί να με αποφύγει.
"Μόλις ειπες πως είμαι σέξυ. Φυσικά και αυτό είναι το θέμα μας."
"Το θέμα μας ήταν ότι τελικά την έχεις πηδήξει."λέει σαν να ζηλεύει.
"Το κάναμε στο στενό δίπλα από το club λίγο πιο κάτω ενώ ήμουν λιώμα. Μου τρίφτηκε και το εκμεταλλεύτηκα. Αυτό είναι όλο."τελειώνω ακριβώς την στιγμή που η Liza φέρνει τις σοκολάτες μας.
"Όρίστε η παραγγελία σας."μας χαμογλάει.
"Ευχαριστούμε."της δίνω ένα μικρό χαμόγελο και φεύγει.
"Νομίζω πως πρέπει να αλλάξουμε θέμα. Δεν έχει σημασία να το συζητάμε αυτή την στιγμή."
"Έχεις δίκιο."συμφωνώ.
H Jane μένει για λίγο σιωπηλή έχοντας ένα χαμόγελο στο προσωπό της. Πίνει λίγο από την σοκολάτα της και συνεχίζει να παρατηρεί το κόσμο έξω.
"Πιστεύω πως αν μπορούσα να κοιτάξω τον κόσμο όπως τον βλέπεις εσύ όλα θα ήταν τόσο όμορφα και διαφορετικά."
"Γιατί το λες αυτό;"με ρωτάει.
"Παρατηρείς τους ανθρώπους τόσο πολύ. Προσπαθείς να μαντέψεις τι σκατά σκέφτεται ο καθένας. Ίσως μπαίνεις και στην θέση τους καμιά φορά. Δείχνεις τόσο απαθής και τόσο <<δεν με νοιάζει τι κάνει ο καθένας>> αλλά στην πραγματικότητα νοιάζεσαι για όλους."
"Με κοιτάει χωρίς να έχει μιλήσει. Για λίγο βρίζω τον εαυτό μου που είπα αυτά νομίζοντας πως έκανα γκάφα αλλά όταν απαντά ηρεμώ.
"Απίστευτο πως ο ένας καταλαβαίνει τον άλλον τόσο πολύ έτσι;"λέει εννοώντας τον εαυτό της και μένα.
"Υπάρχει ένα δέσιμο ανάμεσά μας. Και δεν πιστεύω σε μοίρες και ότι βλακείες λένε. Αλλά νομίζω πως κάποιος ήθελε πραγματικά να συναντηθούμε εμείς οι δύο Jane. Και είμαι πολύ χαρούμενος που έγινε.
"Και εγώ είμαι χαρούμενη που έγινε Mat."μου πιάνει τα χέρια και βάζει το πρόσωπό της μέσα.
Βγάζω το πρόσωπό της από τα χέρια μου και την φιλάω. Μου χαμογελάει και φιλάει τους καρπούς μου.
~~~~~~~~~~~~···~~~~~~~~~~···~~~~~~~~~~
Αρκετή ώρα μετά αποφασίσαμε να φύγουμε. Περπατήσαμε για λίγο και καθίσαμε σε ένα παγκάκι σε μια πλατεία. Χαζέψαμε τα παιδιά που έπαιζαν εκεί και ύστερα πήραμε το δρομο για το σπίτι.
~~~~~~~~~~~~···~~~~~~~~~~···~~~~~~~~~~~
Τι λες να έρθεις να μαγειρέψουμε κάτι σπίτι;"μου προτείνει καθώς βγαίνουμε από το ασανσέρ.
"Ναι φυσικά. Ειναι πολύ καλή ιδέα."συμφωνώ.
"Ξέρεις να μαγειρεύεις έτσι;"
"Mat,φυσικά και ξέρω να μαγειρεύω. Τι νομίζεις ότι τρώω;"
"Ξέρω γω,ίσωσ παραγγέλνεις. Εγώ δεν πολυμαγειρεύω."
"Και πώς στο καλό την βγάζεις;"
"Ξέρεις τόστ,τρώω σε κανένα φίλο,παραγγέλνω πάντως δεν μένω νηστικός."
"Ελπίζω να εκτιμάς το κοτόπουλο σαν φαγητό γιατί αυτό έχει το μενού σήμερα."
"Αγαπημένο φαγητό."απαντώ.
"Mat,έχουμε περοσσότερα κοινά από ότι νομίζεις."γελάει.
Λίγα λεπτά αργότερα στρώνει τραπέζι και μας σερβίρειτο φαγητό.
"Δοκίμασε και πεσ μου."λέει καθώσ κάθεται απεναντί μου.
Δοκιμάζω και παρ'όλο που είναι πεντανόστιμο αργώ να απαντήσω.
"Λοιπόν;"ρωτάει ανυπόμονα.
"Είσαι πολύ καλή μαγείρισσα Jane. Είναι πολύ νόστιμο."λέω τελικά και χαμογελάω. Σκύβω και την φιλάω αιφνιδιάζοντας την.
Παρ'όλα αυτά δεν αργεί να μου χαρίσει ένα χαμόγελο. Αφού φάγαμε και την βοήθησα με το καθάρισμα θεώρησα ότι είναι ώρα να την κάνω.
"Πρέπει να φύγω. Έφτασε μεσημέρι. Να σε αφήσω να ξεκουραστείς κιόλας."
"Μην φύγεις.... Εεε... εννοώ μπορείς να μείνεις εδώ για λίγο ακόμα. Ίσωσ να δούμε καμιά ταινία ή να παίξουμε LoL."
"Είσαι σίγουρη; Δεν θέλεις να ξεκουραστείς λίγο;"
"Μπορώ να ξεκουραστώ και όταν είσαι εδώ."με αγκαλιάζει.
"Θα παίξουμε LOL όμως."
"Αν είναι να μείνεις εδώ θα κάνουμε ότι θες εσύ."
"Άντε να ξεκινάμε όμως."λέω και γυρνάει να φύγει αλλά προλαβαινω και την χαστουκίζω στα οπίσθιά της. Γκρινιάζει για λίγο αλλά στην πραγματικότητα δείχνει ευχαριστημένη που το έκανα.
Έπαιζα LOL μέχρι το απόγευμα. Η Jane αποκοιμήθηκε στο κρεβάτι και δεν είχα κάτι άλλο να κάνω. Όταν ξύπνησε ήταν ενθουσιασμένη που είχα μείνει. Λογικά περίμενε να έχω επιστρέψει σπίτι μου.
"Τι θα κάνεις το βράδυ;"με ρωτάει.
"Δεν έχω κανονίσει κάτι και νομίζω ότι θα βρέξει. Έχεις κανονίσει κάτι εσύ;"
"Όχι τίποτα."
"Υποθέτω τότε πως μπορείς να έρθεις για να δούμε ταινία σπίτι μου αυτή την φορά."
"Έχω ποπ κορν. Θέλεις να κάνω;"ρωτάει δίνοντας έτσι μια θετική απάντηση στην προτασή μου.
"Δεν έπρεπε να ρωτήσεις καν. Coca Cola;"
"Εννοείται πως ναι."
"Αυτή είσαι. Παραγγέλνω πίτσα."Hey Everybody
Ναι ξέρω. Επιτέλους upadaaaaateee.🤘🏻
Χίλια συγγνώμη σε όσους διαβάζουν και περιμένουν.
Συγγνώμη για τυχόν λάθη. 🙏🏻
Kisses.💋
xxxSong:Little Wing-Jimi Hendrix
STAI LEGGENDO
West Coast
Storie d'amoreI see us forever young. Walking hand in hand. Dreams so real we could touch them. Paris traveling, living like Hemingway and Hadley. Long nights entailed in one another, early mornings watching your demons finally quiet. Excited for you to wake to s...