(((Rüzgar)))
Sabahın erken saatleriydi.Gece uyku tutmadığı için uyuyamamışdım.Saat 5-e falan geliyordu.Ben ise tüm gece olduğu gibi hala bana bırakılan emanet mirasa nasıl sahip çıkacağımı düşünüyordum.Ayağa kalktım.Üzerime spor bişeyler giyindim.Spor ayakkabımı giyinip kulaklığımı taktım.Sonra dışarı çıktım 1-2 saat koştum.Evde yemek yemediğim için bir simit aldım.Birazda koştuktan sonra eve geri döndüm.İlk aklıma gelen Ateşi aramak oldu.Çünkü bu gün mahkeme vardı ve Ateş beni motivie ede bilirdi.Telefonu elime aldığım gibi ateşin numarasını tuşladım biraz sonra açtı...-"Rüzgar?"dedi boğuk sesiyle.Galiba hala uyuyordu..
-"Günaydın Ateş nasılsın abi?"
-"İyi abi.Hayırdır sabahın köründe?"dedi
-"Abi unutdun mu? bu gün mahkeme var"..dedim..biraz durduktan sonra "belki beni motivie ede bilirsin diye düşündüm..."dedim.Onun desteği bana çok iyi gelecekti...
-"Abi kahvaltı yaptın mı sen?"diye sordu..
Pekte yapmış sayılmadığım için -"hayır yapmadım.Neden?"dedim...
-"O zaman hazırlan 2 saat sonra seni alırım güzel kahvaltı yaparız"dedi...
-"Neden şimdi değilde 2 saat sonra?"
-"Oğlum saat daha 7:00.Sen erkencisin ancak ben daha uyumayı düşünüyorum..."dedi sonra da güzelce güldü...
-"Tamam lan uyu.Zaten öldüğünde ebediyen uyuyacaksın.Neden zamanını harcıyorsun anlamıyorum.."dedim..Gerçekti aslında.Sadece onu alakadar etmediği için.-"Oğlum uykumu kaçırma, hadiiii görüşürüüüüz"dedii ve kapattı..Sadece bir kişi telefonu yüzüme kapatınca sinirlenmiyordum,o da Ateş Aktaş'dı...
(((Can)))
Eve geldim.Yorgun olduğum için bir duş aldım ve yatağıma geçtim.Bu gün olanları düşündüm.Güzel bir gündü.Ceydayla bir akşam yemeği yemiştik.Atmam gereken adımlarımı atıyordum.Yani kat etmem gereken yolu yürümeye başladım bile...
Benim istediğim Ceyda değil aslında.Onun üzerinden kazanacağım para.Bana emir olarak verildi bu görev.Karşılığında da bayaa bi külliii miktarda para teklifi geldi..Kabul ettim.Zaten bu benim görevim.Aslında bunu Ceyda gibi masum bir kıza yapmak istemezdim ancak "Hayat bu,büyük balık küçük balığı yer"...
Aslında güzel bir kız ziyan olacak ancak,yapılacak bişey yok...
Kaptan(!) Ceyda'yı uyuşturucuya bulaştırmamı istiyor.Galiba onun babasıyla bir sorunu varmış.Çok önceden kalma bir münakaşa..!(((Rüzgar)))
2 saat geçti söylediği zamandan bu yana.Biraz sonra beni aradı."İn gidelim" dedi...
Bir lokantaya geldik.Kahvaltı sipariş verdik.Tüm kahvaltılıklarını kendileri getirecekmiş.Siparişler geldi kahvaltımızı yaptık.Sonra Ateş bana -"avukatla hiç görüştün mü?"diye sordu..-"Hayır"dedim net cevap olarak...
Aniden gözlerini bereltti yüzüme dikkatlice bakarak.."Bu gün mahkeme var ve sen hala avukatla buluşmadın mı?Lan kim bilir belki de unutmuşdur seni."dedi..İçime bir kurt düşürdü...Hemen cep telefonumu aldım,avukatı aradım.
Çok geçmeden açtı telefonu.-"Adnan Yıldırım?"
-"Evet benim.Buyrun."
-"Adnan bey,ben Rüzgar Demir.Mahkeme için sizinle konuşmuştum.Hatırladınız mı?"
-"Evet Rüzgar bey hatırladım.Ben de sizinle irtibata geçmek istiyordum.."
-"Adnan bey,bu gün mahkemenin olduğunu unutmamışsınızdır umarım?."
-"Hayır tabiikide"
-"Sevindim buna.O zaman ayrıntıları mahkeme salonunun önünde erkenden buluşup konuşalım."dedim.O da kabul etti kapattık.Ateşe baktım bi göz kırptım."Bu işte halloldu ne yapacağız?"diye sordum..
-"Hiçbirşey bekleyeceğiz"dedi yemeğe devam etti...
-
Mahkeme salonunun önüne geldik 5 dakika falan geçmişdi ki,avukat da geldi...
Konuşduk söylediğine bakılırsa mahkemeyi kazanmamız imkansız gibi,ancak pes etmek yok...
Bizim zamanımız geldi.Saat 12:10 du.Salona çağırdılar.
"Davacı Kazım Demir ve davalı Rüzgar Demir mahkeme salonuna lütfen..."Çok zor ve garip geldi bana babamla mahkemede karşı-karşıya olmam.Ama yapacak birşey yok.Eğer o adam,bana bırakılan, annemin tek hatırası olan şirketi elimden alırsa yüzüne bile bakmam.Babalıktan bile silerim...
-
Biraz geçti.Hakim dosyayı gözden geçirdikten sonra avukatlar bir-bir konuşmaya başladı.İlk önce Adnan bey konuşmaya başladı..Onların benim uyuşturucu kullandığımı koz olarak kullanıp kullanmayacaklarını bilmediğimiz için konuyu açmadık.Avukatım o şirketin benim tek varlığım olduğunu ve bana miras kaldığını benim de orada hakkım olduğunu söyledi...Sıra babamın avukatına geldi...İçimden dualar ediyordum uyuşturucu konusunu açmamaları için ancak avukatın açtığı ilk konu o oldu...
Avukat:
-"Hakim bey Rüzgar Demir uyuşturucu kullandığı için bir şirketi yönetemeyecek durumda,ve benim müvekkilimin de o şirketde hakkı var.Karısından kocasına kalması gerektiği halde,müvekkilimin karısı Aynur Demir vefatından önce miras olarak şirketi kendi oğluna bırakmış.Ancak Aynur hanımın oğlunun uyuşturucu kullandığından haberi dahi yoktu.Ben şirketi, şirketin geleceği için uyuştucu kullanmayan ve şirketi ayakta tuta bilecek birinin adına, yani müvekkilim Kazım Demire verilmesini istiyorum.Bildirmek isterim ki,müvekkilimin başka şirketleri de var ve onların durumu çok iyi,ancak Rüzgar Demirin adında olan şirketin durumu hiç iyi değil,ve gittikçe durumu kötüye gidiyor.Maaşlar verilmediği için bir çok insan işsiz kalıyor."
Adama bak yaa beni tanımadığı halde bana kinini doldurmuşta gelmiş.Şimdi üzerime kusuyor...Hakim:
-"Peki davalı Rüzgar Demirin uyuşturucu kullandığına dair bir delil var mı elinizde?"diye sordu.Bence yoktu imkansız yani...Avukat:
-"Evet efendim.Rüzgar beyin kan testi var.Hatta yeniden sizin gözetiminiz altında bile yapıla bilir"dedi...
Allahın cezasıııı nasıl olur yaa.Adnan bey hemen yüzünü bana döndürdü ve baktı "Bu da neyin nesi?" diye.Anlamsızca başımı sağa-sola doğru salladım.Sinirlenmişe benziyordu.Galiba kaybedeceği ilk davası olacaktı...Mahkeme bitmişti ve kazanan taraf babam olmuştu.Bana ise oradan bağıra-çağıra, söverek dışarı çıkmak kalmıştı...
😇😊
Arkadaslar kaç zamandır yazmıyordum.Umarım beğenirsiniz.
Desteğinizi esirgemeyin lütfen 😊
Yanlışlarımı ve doğrularımı görmem bölümlerin daha bi iyi gelmesine neden olacaktır...Sizleri seviyoruuuuuuuummmmmmm 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata dönüş Sondur..!(Ara Verildi.)
RomanceBEN DÖNDÜM HAYATA, SEN NEDEN TERK ETTİN GÜZELLİK..? Hayatı kaymış bir çocuk ve ukala lüks hayata alışmış bi kız nasıl olur sizce ?? Peki kız o çocukdan hoşlanırsa??? Gam Dert Sevgi Kırgınlık Ve sonda kayıp Kayıp çok zordur herkes için hatta sevdi...