Merhaba arkadaşlar.6cı bölüm de geldi...
Umarım beğenirsiniz...
Arkadaşlar okuduğunuzu biliyorum ama lütfen yine de vote'lerinizi koyup yorumlarınızı yapmayı unutmayın...İnanın boşuna yazıyormuşum gibi geliyor...Sizleri çok seviyorum...
İyi okumalar...☆☆☆Ceyda☆☆☆
Boş verdim gitmesini,bana ne yaa nereye giderse gitsin düşüncesiyle odama gitmek istedim ama Ayşe önümü kesti "Nereye gidiyor sence?"
"Bilmiyorum Ayşe hiçbirşey bilmiyorum bana bir şey sorma lütfen.."dedim sinirli halimle çok garip neye sinirlenmiştim acaba?Gittiğine mi? Adamların onu bulup dövdüğüne mi? yoksaa bana sinirle bu benim meselem sen karışma dediğine mi??Ahh beee hayatımda ne kadar aksiyon vardı yaa bir dinlene bilsem keşke ama nerdeee...Keşke okullar kapansa da İstanbula gide bilsem ailemi çok özledim,arkadaşlarımı özledim,Buse'yi bile özledim lan düşünün artıkk...Buse mi?tanımıyormusunuz?
Anlatayim o zaman sizde tanıyın biraz...
Buse benim çocukluk arkadaşım.Doğrusunu söylemek gerekirse arkadaşım değil dayımın kızıdır.Çok severim kendisini.Dayımın kızı ama Babamın kızı benim kardeşim gibidir kendisi.Her gün bizde olur evine gitmez.Gıcıkdır biraz yapma dediğin her şeyi yapar.İnadına yapar.Bayaa bir inatçı kızdır yani.Onunla aynı yaştayız.Bu yıl üniversite için o da hazırlanıyordu ama malesef kazanamadı.Neden biliyormusunuz?Sınava hazırlanmak yerine sevgilisi vardı bir tane Ozan adında onunla takılıyordu bütün gün.Ben test çözerken o mesajlaşmayla meşguldü.O yüzden kazanamadı.E iyide oldu yani.Ben ona kızım ilişkinize biraz ara verin sınavların olacak onlara hazırlanmalısın dedikce sanki inadıma açıp telefonu Ozana mesaj atıyordu.İnadı,burnunun dikine gidip kendi bildiğini okuması onu yarı yolda bıraktı.Şimdi yeniden hazırlanıyor kazanır İnşAllah ne diyeyim...☆☆☆Rüzgar☆☆☆
Hayat çok garip biliyormusunuz?Olmasını istemediğiniz her şey hemen olurda,olmasını istediğiniz hiçbirşey olmuyor bee...
Ne yapacaksın değiştiremiyorsun dünyayı, insanları, aileni bile...Dün eve giderken birileri arabanın önünü kesti.Karanlıkta yüzlerini görmek mümkün değildi ama kaç kişi olduklarını göre biliyordum. 5 kişi...
Arabayı durdurdum elimi silaha atdım ama sonra becere bilirim diye düşündüm.
Silahı yerine bırakıp arabadan indim.
Zaten inmemekte olmazdı.Kapının önünü kestirmişlerdi.İndim indiğim an yüzüme bir yumruk yedim.Hemen bende karşılık verdim.Yumruğu vurduğum adam yere düşerken diğerleri hemen elimi-kolumu tutdular arkadan.5 kişilerdi dedim yaa ikisi kollarımı tutarken diğer bir tanesi bedenimi sabitlemeye çalışıyordu.Diğer ikiside beni öyle bir dövdüler ki,ölesiye desek doğru olur bence.Neden dövmeğe kalkışmadın demeğin çünkü kıpırdamama bile izin vermiyorlardı... Kendimden geçmişim, beni götürüp Ceyda'nın evinin önüne bırakmışlardı.Çok merak ediyorum neden Ceyda'nın evinin kapısına ?? Senin yüzünden dövdük demek için mi?Yoksa öpücük vermezsen seni de bu hale getiririz demek için mi?Doğrusunu söylemek gerekirse ikiside bana mantıklı geliyordu.
Ama şöyle bir şey vardı.Ben o adamları araştırdım bir Mafya olduğunu söylediler.Sarhoşlardan ne mafyası diyeceksiniz şimdi,çünkü ilk duyduğumda bende öyle bir tepki verdim.Bana sarhoşların değil başçılarının Mafya olduğunu söylediler.Onları öyle içkiyle,uyuşturucuyla falan kandırıp hırsızlık yaptırıyorlarmış...Yani en azından bana öğle dediler.Gerçek olup-olmadığını bilmiyorum.Sabah arkadaşım aradı "adamların yerini buldum gel" dedi.Hemen fırlayıp evden çıktım.Nereye gideceğimi bile bilmiyordum... Arkadaşımın evine gittim...Arkadaşımın ismi Ateş evine varınca cep telefonundan onu aradım "ben geldim aşağıya in gidiyoruz" dedim...Hiç bir zaman lafımı iki etmemiştir o benim...Hem işime çok yarıyordu doktordu kendisi krize falan girince hızır gibi yetişiyor hemen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata dönüş Sondur..!(Ara Verildi.)
Storie d'amoreBEN DÖNDÜM HAYATA, SEN NEDEN TERK ETTİN GÜZELLİK..? Hayatı kaymış bir çocuk ve ukala lüks hayata alışmış bi kız nasıl olur sizce ?? Peki kız o çocukdan hoşlanırsa??? Gam Dert Sevgi Kırgınlık Ve sonda kayıp Kayıp çok zordur herkes için hatta sevdi...