Geleceğime şekil vermeye başlamıştım okuyacağım bölüm olan gastronomi de ilk adımları atıyordum tanıştığım şef Mehmet Canımoğlu ile çalışmaya başladık mutfak işi tam istediğim bir işti bir buçuk ay çalıştık ve baya ilerleme kaydetmiştim. Kadınımla olan planlarıma ve hayallerimize gelecek olursak; muhteşem bi hayat hayal ediyoruz denize bakan ve arkasında ağaçlar olan bir ev beyaz bir ev. İki çocuk sadece birisi kız olsun diğeri erkek mutlu mutlu yaşayalım insanlar bizi kıskansın. Hayallerimizden sadece biri bu. Araya yaz tatili girmişti ve bende işe başlamıştım o kadar sık görüşemiyorduk. Yaz tatiline girmeden bi karar almıştık görüşemezsek sinirlenip kavga etmeyeceğimize dair söz verdik birbirimize. İşte 3 ay başladı ve artık her gün görüşemiyorduk ve nerdeyse bir ay olmuştu görüşmeyeli çok özlüyorduk birbirimizi buluştuğumuz zaman bir gün sanki bir dakikaymış gibi akıp gidiyordu ve hiç doyamıyorduk birbirimize. Bu tatil bizim bütün planlarımızı da yıkmıştı. Mesafeler gerçekten engel aşka hele güvensizlik varsa ortada. Hayaller yavaş yavaş yıkılıyordu farkındaydım ama yıkılmak üzere olan binayı ayakta tutmaya çalışmaktı benimkisi artık sen ben olmuştu biz olmaktan çıkmıştık artık bencilin teki olmuştuk...
Araya tatilin girmesi bütün sorunları beraberinde getirmişti zaten. Yorulmuştum ama pes etmiyordum çünkü inanıyordum, birinci yılımızı doldurduktan sonraki gün kavgalar tartışmalar başlamıştı.
Ne sözler kaldı ne hayaller.
Benim hatamdı herşey
Sadece benim...