kousek před lesem jsem zahlédla profesora cettleburna, a tak jsem zrychlila.
"takže dnes jsem si připravil specialitku. hagrid jich pár chová, a tak mě nainstruktoval, kde většinou jsou" zaslechla jsem a nepozorovaně jsem se připojila ke skupince.
zapovězený les znám docela dobře díky mojím malým výpravám, když hledám viennu. když už jsme u vienny neviděla jsem jí už pět dnů.
šla jsem dál od skupinky vlastní cestou, ale stále jsem měla všechny na očích.
jsem středně vysoká, a tak jsem si stoupla na špičky a začala jsem prohlížet skupinu jestli se náhodou už vienna nevrátila. tuhle hodinu máme totiž se zmijozelem. nikde. takže to vypadá, že jí dneska zase půjdu hledat.
šli jsme asi půl hodinu a blížily jsme se do středu lesa. najednou skupina zastavila a já jsem se rozhodla k nim zase připojit.
"já je nevidím, ale zkusím vám je popsat a schválně jestli uhádnete, co za magická stvoření dnes budeme studovat."
rozhlédnu se a opravdu. za profesorem cettleburnem stáli tři stvoření.
vypadali jako černi koně, ale byli jim vidět kosti a měli křídla. oči měli černé, ale něco mi říkalo abych se jich nebála.
"vypadají jako okřídlení, černí koně a můžeme jim vidět kosti. říká se, že jsou předvěst smrti, ale jsou to bláboli. a to nejdůležitější....vidí je pouze lidé, kteří byli svědci vraždy a pamatují si to. tak víte někdo co to je?" dokončil otázkou profesor.
"thestrálové" vzpomněla jsem si najednou a řekla jsem to i na hlas.
všichni se na mě znechceně otočili a profesor zaskočeně odpověděl"a-ano slečno v-venić-e" zakoktal napůl zaskočeně a na půl vyděšeně.
Pozorovala jsem ty stvoření, a pak jsem se rozhlédla po skupince zda ještě někdo kouká přímo na ně.
"t-takže vy-vy je vidíte?" zeptal se a já jsem přikývla.
"vidí je ještě někdo?" zeptal se a ze třiceti lidí se přihlásilo pět lidí i se mnou.
přihlásil se frank longbottom. tichý a chytrý nebelvír.
dorcas meadowes. nebelvírka, která mě nenávidí.
rabastan lestrange. zmijozel.
já a potom zvedl pomalu ruku i black. jo sirius black.
po skupice se začalo roznášet šeptání ve smyslu 'vsadím se, že někoho zabila. nedivil bych se kdyby zabila už více lidí'. nad tím jsem jenom protočila oči.
"a smím se zeptat koho jste viděl vy pane longbottome,lestrangei, blacku a slečno meadowes a v-veniće?" optal se znovu profesor a longbottom začal.
"můj dědeček" odpověděl jednoduše a jeho přítelkyně fortescue mu stiskla ruku.
lestrange pokračova" mudlovského šmejda" usmál se ledově a profesor sebou cukl a nebelvíři od něj trochu odstoupili a zmijozelové se na něj usmáli. komické.
"já viděla zemřít nějakou ženu o prázdninách v mudlovském městě" řekla pomalu meadowes.
chvíly bylo ticho, a pak promluvil profesor" a vy pane blacku?svěříte se?"
black zatnul svoji ostře řezanou čelist a jednoduše odpověděl"nesvěřím". chová se docela divně.
" a vy slečno v-veniće?" pokračoval profesor.
ČTEŠ
cry baby; s. black
Fanfictiontaky znáte ten pocit, když vás vaše rodina zasnoubí s vaším nepřítelem? jo, život je skvělej. 'you seem to replace your brain with your heart'