potom, co black odešel jsem ještě asi hodinu seděla na kraji zapovězeného lesa, ale pak jsem si vzpomněla, že se má dnes vrátit poppy.
zvedla jsem sd a zamířila jsem do hradu, ale jakmile jsem do něj vstoupila nahrnuli se ke mně holky, a dokonce i klucia začali se zase vyptávat.
"tak co?"
"už jste spolu spali?"
"je tak sexy a ty?"
"jsi tak ošklivá"
"budeš moje kamarádka? můžeš mi pomoc ho dostat"
"nezasloužíš si ho"
a spousta dalšího. rozhodla jsem se pro jedni věc. zařvat na ně.
"NECHTE MĚ UŽ SAKRA BÝT! NIC VÁM DO TOHO NENÍ!"
a najednou se všichni rychle rozutekli.
jo!
začala jsem jít směr osmetřovna, jde jsou docela dlouho nebyla.
tenhle týden byl si jeden z nejpernějších týdnu vůbec.
otevřela jsem dveře a vešla na ošetřovnu.
chvíli jsem se zaposlouchala, a pak jsem zaslechla kroky v její pracovně.
rychle jsem se rozběhla k té pracovně a když jsem to viděla poppy, jak ke mně stojí zády, zavýskla jsem a skočila na ní.
"sloanne! tak ráda tě vidím!" prohlásí poppy, když se dobjímáme
"já tebe taky a jak je prapradědovi?" zeptám se jí a vyhoupnu a posadím se na její pracovní stůl.
poppy se posadí na její židli a spusti.
"ale jo, uzdravila jsem ho a už je v pořádku, ale to ty mi řekni, co se tu děje. je tu strašný poprask a před chvílí si tady byl mladý sirius black pro protijed pro amortenii"
tomu jsem se zasmála"a dala jsi mu ho?"
"samozřejmě, že ne. nemá tě bít" uchechtne se poppy.
"ale teď už mi řekni, co se tu děje. mám pocit, že js v tom zamotaná i ty" pozvedne jedno obočí a já si vzdychnu.
"no tak dobře" řeknu a hned spustím.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
" pání! tak to je něco, ale ty a black vždyť se nenávidíte" prohlásí po vyprávění poppy.
"remus se mi omluvil a jsme teď přátelé. black se mi taky omluvil, ale jsem si jistá, že přátelé v nejbližší době nebudeme" vysvětlím.
"no ano, mladý remus lupin je opravdu milý. musíš ho jenom pořádně poznat. a nikdo si nezaslouží být jednou měsíčně vystaven takové hrůze" povzdychne si poppy
ČTEŠ
cry baby; s. black
Fiksi Penggemartaky znáte ten pocit, když vás vaše rodina zasnoubí s vaším nepřítelem? jo, život je skvělej. 'you seem to replace your brain with your heart'