Önce ki gece duygularını anlatan Eren az da olsa rahatlamıştı. Karşılıklı tanışma dönemi resmen başlıyordu ve bu süreç mesajlaşarak yaşanacaktı.
Eren uyanır uyanmaz Müjgan'a mesaj yazarak güne başlamaya alışacaktı...Eren:Günaydın :-)
(beş dakika sonra)Müjgan: Günaydın
Eren: bugün nasılsın Müjgan ve ne
yapacaksın?Müjgan: ııı bugün sanırım iyiyim, birazdan okula gideceğim, 6 saat dersim var çok yorulacağım hatta şimdiden yoruldum bile:-)
Eren: kıyamam size öğretmen hanım:-) ne anlatacaksın çocuklara bakim:-) bu arada ben direksiyona geçtim ofise gidiyorum.
Müjgan: trafikte yazmıyorsun değil mi?
(10 dakika sonra)Eren: yok yazmadım kusura bakma geç cevap verdim arabadan indim ;-)
Müjgan: iyi bari benim yüzümden kaza yapmanı istemem, çocuklara bugün her zaman ki gibi matematik anlatacağım :-)
Eren: Hmm çocuklar şanslı ya:-) senin gibi öğretmenleri var:)
Müjgan: teşekkür ederim avukat bey :-)
Müjgan: bende okula yetiştim, derse gireceğim şimdi müsadenle :-)
Eren: oo tamam iyi dersler şimdiden görüşürüz :-)
Müjgan: teşekkür ederim sana da iyi çalışmalar görüşürüz :-)
\ /
/ \(Akşam 8 civarları)
Eren: merhaba Müjgan, günün nasıldı :-)
(20 dakika sonra)Müjgan: merhaba :-) günüm süperdi derslerden sonra deniz kenarında koştum, kendime yemek yaptım şimdi gayet rahatım koltukta dinleniyorum :-)
(8 dakika sonra)
Eren: ooo süpermiş imrendim:-) bende çok yorgunum ya uzanıyorum, bugün bir sürü angarya iş yaptım kendimi senin aksine giç enerjik hissetmiyorum.
(1 saat sonra)Müjgan: ya kusura bakma :-( koltukta uyuya kalmışım sabah erken kalk, akşam spor yap falan yoruluyorum. Ben şimdi uyusam olur mu? Gözlerim kapanıyor resmen :-(
Eren: tabi canım ne demek hadi uyu sen bende bir saate falan yatağıma geçerim iyi geceler tatlı rüyalar :-)
Müjgan: sanada iyi geceler O:)
Aşkaram: 6.Bölüm bitmiştir. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 7.bölümde görüşmek dileğiyle
Arkadaşlar iyi okumalar diliyorum öneri ve dileklerinizi her zaman bana bildirebilirsiniz :-)