Další den v poledne, kdy se všichni řádně odpočinutí, se sešli v jídelně na oběd. Ten den byla na jídelníčku zrovna česká kuchyně. Kuchařky jim uvařili knedlo vepřo zelo. V Academii je totiž tradicí, že každý den se připravuje jídlo jiné národnosti, aby se žádný ze žáků necítil méněcenný, že si nemůže dát jídlo ze své vlasti a všichni rádi ochutnávají nová jídla a chutě, a tak tento systém funguje v Academii již řádků staletí.
Dvojčata na jim předložené jídlo koukali jako prase na nové vrata. Eliz s jejími kamarádkami to značně pobavilo, a když k tomu ještě přičichly, rozesmály se naplno. Chariss po nich hodila pohled typu no a.
„Prosím vás, tohle nekouše," chopila se slova Eliz, poté co se trochu uklidnila, „je to jen obyčejné jako u vás doma."
„Jsi si jistá?" podivil se Mares, „Vypadá to hrozně zvláštně."
„Stoprocentně," přikývla a na důkaz svých slov si vložila kousek knedlíku se zelým do úst.
Chariss s Maresem ji chvilku pozorovali, a když se jí nic nestalo, začali také jíst.
Po obědě se všech sedm vydalo ven k jezeru kde se k nim připojil ještě Ethen.
Ethen si Eliz přitáhl do náruče a vášnivě ji políbil na rty. Eliz se mu nijak nebránila a po chvíli splynuli v jednu bytost a neexistoval pro ně jiný svět kromě nich dvou. Dokonce jim bylo jedno, že se zbytek party vydal k jezeru bez nich, kde si něco šeptali, ale Mares s Chariss jim moc nerozumněli.
„Klér, asi bychom jim měli začít chystat svatbu," pošeptala Hyacinta Klér ve starém jazyce kouzel, který využívali ke komunikaci když byli všichni spolu.
„Hyo, to je skvělý nápad. Ethen si Eliz chce stejně vzít, tak proč jim v tom nepomoci," přikývla Klér a přitom použila zkratku Hyacintina jména, kterou pro ni vymyslela Eliz v prvním ročníku.
„A není to trochu brzy? Vždyť Eliz je sotva patnáct," vložila se do jejích debaty skepticky Jane.
„Ale houby brzo. Magické zákony Eliz už dávno zplnoletnily. Je přece Zlatý a Nicotný mág a to už je co říct," nesouhlasila s ní Klér.
„Tak dobře, na kdy to naplánujeme?" otočila o sto osmdesát Jane svůj názor.
„Já bych to dala na patnáctého srpna, to má v Česku svátek Hana, což je, jak dobře víme, Eliziíno druhé jméno," navrhla Hyacinta.
„To je dobrý nápad. V létě bude aspoň teplo a obřad může být venku, ale teď vyvstává další otázka, kde to uděláme?" zeptala se Klér
„Na místě, které je pro oba nějak významné," napadlo Jane.
„Já bych to udělala na Hawai a mohly bychom to skloubit i s líbánkami," navrhla Krysta.
„Tak jo," přikývly ostatní dívky.
To už se k nim však z dálky přibližovali Ethen s Eliz.
„Co se řeší?" zeptala se Eliz ve chvíli kdy se posadila na zem vedle svých kamarádek a na druhou stranu se posadil Ethen.
„Že v srpnu chceme jet na Hawai, pojedete taky že jo?" zeptala se hned na rovinu Jane.
„Jasně to bychom si nenechali ujít," přikývl Ethen a přitáhl si Eliz blíž do svého naručí, aby se mohla zády o jeho hruď.
„No já nevím, jestli mě naši pustí, ale určitě jet chci," přidala se i Eliz a otočila se na dvojčata, sedící kousek od nich. Na jejich tvářích viděla trochu ublížený obličej, protože jim nerozuměli.
ČTEŠ
Noví bohové Olympu - Odhalení pravdy
FantasyDvojčata boha Dia a bohyně Héry se dostanou do budoucnosti, kde se seznámí s dalšími deseti dospívajícími. Dva jsou upíři, jeden vlkodlak, další čtyři dívky, které ovládají živly a tři kluci. Vznikne tak skupinka, která zastoupí bohy ve válce proti...