7. kapitola Academie temné živlové magie

22 3 1
                                    

Eliz vešla do svého pokoje v temné academii. Měla úplně stejný jako, když zde byla poprvé v pátém ročníku.

Pokoj byl zařízen v tmavých odstínech černé a rudé. Naproti dveřím byla jediná velká postel a u ní noční stolek z dubového dřeva. Postel měla černý přehoz a tmavě rudé povlečení. Pod oknem, které ukrýval tlustý závěs, stál stůl ze stejného materiálu jako noční stolek. Na druhé straně stála šatní skříň, též vyrobená z dubu. Vedle skříně byly dveře vedoucí do koupelny.

Eliz si povzdechla: „Zase všechno tak depresivní," pomyslela si.

Přešla ke skříni a dala se do vybalování. Většinu svých věcí nechala i nadále v kufru, neboť skříň i tak byla plná oblečení v černé a rudé barvě. Vytáhla si akorát pár světlých triček a kalhot, aby ve volném čase nemusela chodit v tom tmavém.

Eliz, i přestože je upírka, si nikdy neoblíbila tmavé barvy. Popravdě je přímo nenáviděla i když na lov a schůze rodu chodila v tmavém, ale to oblečení měla už od mala a za tu dobu si ho i trochu oblíbila.

Teď se ale přímo znechuceně dívala na trička a sukně jen v tmavých odstínech, a přemýšlela jak ho co nejlépe zapálit, aby to nikdo nevšimnul.

Pláště, které vysely na ramínkách, jí tolik nevadily a ještě tam k nim přidala svůj upíří plášť.

Než odešla do svého pokoje, bylo ji sděleno, že se do hodiny setkají v jídelně, kde jim budou řečeny bližší informace, a že si na sebe má vzít tmavé oblečení, zatím nebyl podmínkou plášť se školním znakem.

Sice si neoblékla své oblečení na lov, ale na tmavě rudou halenku na zapínaní a černou sukni si oblékla svůj upíří černo-rudý plášť.

Ještě si s pomocí magie zapletla vlasy do francouzského copu, obula černé kozačky a vyrazila. Kde je jídelna si pamatovala moc dobře.

Cestou potkala Ethena, kterého do jídelny vedl Stephan.

„Ahoj," pozdravila je Eliz.

Ethen měl na sobě stejný plášť jako Elizabeth a i on měl pod ním rudou košili a černé kalhoty. Zato Stephan měl hnědý plášť s černou košilí a černými kalhoty. Oblečení určené vlkodlakům.

„Ahoj," přivítal ji Ethen letmým polibkem na tvář.

„Čau, vypadáš dobře," pochválil ji Stephan.

„Dík," usmála se Eliz

Do jídelny došli společně v družném hovoru o bitvě a nových bozích.

U jídelny se od nich Stephan odtrhl a pokračoval ke vchodu ven na pozemky.

Eliz s Ethenem vkročili do jídelny, kde již bylo osm upírů s podobnými plášti jako Ethen a Eliz, ale každý měl jinou podšívku.

„TO vypadá, že tu jsou zastoupeny všechny rody," pošeptal Ethen Eliz do ucha.

„To jo," přikývla Eliz, „má nás tu být patnáct a rodů je jedenáct."

„Pokud my zastupujeme hlavní rod, tak tu jsou ještě tři rody po dvouch," dodal Ethen.

„Asi češi, angličani a rumuni," prohlédla si zde přítomné.

„Češi už tu jsou," ukázal na dvě osoby v černých pláštích s modrou podšívkou stojící nedaleko nich.

„Jdem je pozdravit," rozhodla Eliz a rázným krokem se vydala ke dvojici. Ethen ji těsně následoval.

„Ahoj," promluvila v upírštině.

„Čau Eliz, Ethene," pozdravil je chlapec s čistě blonďatými vlasy.

Noví bohové Olympu - Odhalení pravdyKde žijí příběhy. Začni objevovat