Aaaach...

90 8 6
                                    

Presnejšie, prišla mi SMSka. Takže nebolo riziko toho, že by mi písalo to dilino. Aspoň myslím. Bingo! Píše Janka. Či dnes neprídem jazdiť. Odpoveď bola jednoznačná. Čo by som trčala doma, keď sa môžem preháňať na koni po jazdiarke. Perfektný plán. Až na jednu chybičku. Nie na mojom koni... Mám za polroka pätnásť rokov. Bude zo mňa deviatačka. Aktívne jazdím od ôsmich rokov. Mám už dosť skúseností. Mám na to mať vlastného koňa. No nemám ho. Teda, zatiaľ nie.
Odpísala som Janke že prídem a odložila som misku od Müsli do umývadla. Potom som na seba rýchlo navliekla červené karované rajtky a vysoké čierne čižmy s miernym jazdeckým opätkom. Zobrala som fľašku vody, Croissant, potkla som sa o mačku a vyšla som z domu. Zamkla som a už som sa na bicykli ponáhľala na ranč.

O desať minút

„Ahoooooooooooooj“
„Čaaaaaau, Lillyyyyyy“
Z diaľky sa s Janou zdravíme a ja pritom opieram bicykel o bočnú stranu stajne. O nedlho už som pri nej a rozprávame sa.
„Vitaj, môžeš ísť po Saharu."
Kývnem hlavou a s vodítkom v ruke bežím do výbehu. Už som skoro tam, keď zrazu doplatím na svoju grambľavosť. Na zemi je kameň a skôr než sa mu stihnem vyhnúť, už sa vidím ako padám do konského trusu meter od kameňa. Och nieee, prosím nieeee. Keď už som len kúsok od znečistenia môjho bieleho trička, pripravená na potupenie, zrazu cítim ako som sa zastavila asi pol metra od trusu. No nie sama od seba. Otvorím oči a zbadám môjho záchrancu. Nado mnou sa skláňa vysoký, pekný chalan. Má tmavo hnedé, husté rovné vlasy, červenú karovanú košeľu a nádherné hnedé oči. Takééé krásne očiiii... Asi sa utopím... Ježiškuuu. Drží ma jednou rukou za pás a druhou za chrbát a pozerá sa mi do očí. Potom si vlastne uvedomím situáciu. Podá mi ruku a vytiahne ma naspäť na nohy. Keď už oproti sebe normálne stojíme, všimnem si, že je odo mňa asi o desať centimetrov vyšší.
„Zdravím slečna, som Charlie.“
Ozve sa ku mne hrubším hlasom a vidím, že mu nechýba veľa aby sa začal smiať.
„Eeehmmm, ahoj. Som Lilly. Ďakujem za záchranu“
Chvíľu sme obaja ticho no potom vybuchneme od smiechu. Keď sa konečne dorehotáme, navrhnem mu aby šiel so mnou po Saharu. Po ceste samozrejme kecáme.
„Noo, takže mám pätnásť rokov, ako už vieš, volám sa Charlie a vlastne tu chodím jazdiť.“
Čooooooo?! Chodí sem jazdiť?! Ako to, že som ho tu ešte nevidela?! 
No ale počkať. Je pekný, sympatický, skoro rovnako starý ako ja a ešte aj jazdí? Asi odpadnem...
Zobrala som Saharu z výbehu a spolu sme kráčali naspäť k stajni. Povedala som mu o sebe celkom dosť informácií.
„Dáš mi na seba telefónne číslo? Vieš, keby sme sa... ehmmm.... noo chceli stretnúť na ranči.“
Opýtal sa ma nesmelo.
„Jasné.“ povedala som milo a nadiktovala som mu moje číslo.
„Ďakujem. Ja už budem musieť ísť. Dúfam že sa v blízkej dobe uvidíme.“
Kývla som hlavou a ešte chvíľu som sa mu pozerala do očí. Potom sa však na mňa usmial, zakýval mi a odišiel. Ostala som stáť ako obarená na umývarke, opretá o Saharu. Pozerala som sa na Charlieho, ako odchádza. Tiež som dúfala, že sa v blízkej dobe uvidíme.
„Haloooo, čo tu tak stojíš? Sedlaaaaj!“
„Ehmmm, čo?“
Jana sa na mňa zamračila.
„Ehmm, jaaa... nooo, Jani? Ako dlho tu už Charlie chodí jazdiť?“
„Hmm, ten chlapec? Asi o rok menej ako ty.“
„Čo? Ako to, že som si ho tu nevšimla päť rokov?“
„Noo, chodí jazdiť v pondelky, stredy a soboty. Vtedy ty väčšinou nechodíš.“
Tak takto to je. Sme tu obaja spolu päť rokov. A celých tých päť rokov sme sa míňali. Ale aj keby sme sa stretli. Keď som mala napríklad jedenásť, asi by mi to bolo fuk. Takže nakoniec je predsa len fajn, že sme sa stretli teraz. A takto. Tak romanticky...
„Heeeej, kam to čumíš?“
Jana na mňa pozerala ako na blázna a lúskala mi prstami pred očami.
„Jaa, nikam. Už idem sedlať.“
„Šak za to.“ odvrkla a pohľadom mi ukázala, že ma bude čakať na jazdiarke.

O 15 minút neskôr

Kráčam so Saharou ku jazdiarni, ako sme sa dohodli. No Janku nikde nevidím...

Čauteee
Taak máme tu ďalšiu časť.
Neviem teda ako vám, ale mne sa VEĽMI páči :33
Určite napíšte v Commentoch či aj vám.

Takže nezabudnite Votes&Commenty.

Ste supeeer.
Sheinie :)

Láska KoňskáWhere stories live. Discover now