Uummmm. Kam šla? Možno len potrebovala niečo urobiť. Počkám ju tu. Zatiaľ sa aspoň so Saharou vykrokujeme.
O 10 minút neskôr
Už sme obe kompletne vykrokované, keď zrazu vidím Janku na Jagovi bez sedla. Fuuh, dnes je celkom teplo. No pooočkaaať! Prečo má, sakra na sebe plavky? No asi jej je tak teplo, že ide jazdiť v plavkách :D
Alebo možno aj nie...
„Je ti veľmi horúco, však?“
„Aj to. Ale nechcem si namočiť rajtky.“
Čo?!
„Páči saaa!“ s grimasou na tvári mi hovorí Jana a hádže po mne biele plavky so svetlohnedým nápisom I love horses na vrchnom diele a podkovičkami na spodnom diele. Sú to asi najkrajšie plavky aké som kedy videla. No stále som nechápala, prečo mi ich dáva.
„Kúpila som si ich nedávno, nemala som ich ani raz na sebe. Sú mi bohužiaľ malé. Tebe budú dobré.“
„Ďakujem, sú nádherné.“
„Som rada, že sa ti páčia. Tak. Choď sa do stajne prezliecť a ja dám zatiaľ Sahare dole sedlo.“
Vypleštila som oči. My nejdeme jazdiť? Ona ma snáď chce zobrať na kúpalisko?
„No čo tak čumíš? Ideme kúpať kone do jazera v parku!“ s nadšením mi vysvetľuje Jana.
Otvorím ústa a ešte viac vypleštím oči.
„Jupiiiiiiiiii!!!“ vískam radosťou.
„No huraa, tak už choď.“O 5 minút neskôr
Plavky mi naozaj sadli ako uliate. Bola som taká nadšená, že som sa po ceste von potkla o balík sena a skoro som spadla. No tentokrát by ma už asi nikto nezachránil. No našťastie som nespadla ale len zakopla.
„No pozrime saaa. Asi prvýkrát ťa vidím v niečom inom ako rajtkách“
So smiechom zhodnotila Jana.
„Hmm, aj tebe tie plavky celkom pristanú!“ opätovala som jej pochvalu. Zatiaľ čo som sa prezliekala, Jana dala Sahare dole sedlo ako povedala. A teraz sa ide ku jazeru. Ale ešte Una problema grande! Jak sa vytrepem na Saharu bez sedla? (XD)
Síce nie je vysoká, ale vysadnúť na ňu nie je hračka. Hlavne, keď pri tom ako na toho koňa vysadáte vás chce ten nemenovaný kôň uhryznúť do zadku.
„Tak fajn. Raz, dva a triii!!!“
Vyšvihla som sa Sahare na chrbát a tesne sa vyhla ukusnutí mojej zadnice zlomyselným malým koníkom. Víťazoslávne som sa usmiala a pozrela na Janku, ktorá sa od smiechu chytala za brucho. Nasadila som na ňu vražedný pohľad a očividne zabral, lebo hneď keď si ho všimla sa prestala smiať a vysadla na Jaga. Potom sme sa už spolu vybrali cez park ku vode.O 10 minút neskôr
„Ako mám toho tvrdohlavého koníka prinútiť vojsť do tej vody?!“
V tejto chvíli už Janka od smiechu skoro nemôže dýchať. Očividne pohľad na mňa na Sahare, ako sa ju snažím dostať do vody, v ktorej je Jana s Jagom už 5 minút, je veľmi smiešna záležitosť.
„Saharaaa, neser ma!“ no teraz už je do smiechu aj mne. Našťastie asi Sahara konečne pochopila čo po nej chcem a sama od seba vliezla do vody. Teraz sme obe (Jana na Jagovi a ja na koníkovi Saharke) stáli vo vode tak, že voda bola koňom po brucho a jemne sa mi dotýkala päty. Bola celkom studená, no nebola to žiadna veľká katastrofa. Jana sa zaškerila a pozrela sa smerom do hlbšej vody. Jago spozornel, ako keby vedel čo sa chystá. Voda tam ďalej bola hlboká 3 metre, takže kone budú musieť plávať. V tom Jana Jaga popohnala a ten sa ako strela vyrútil hlbšie do vody. A zrazu začal plávať. A ja som sa začala rehotať pri pohľade na prekvapenú Janku. No skôr než som si to stihla uvedomiť, Sahara sa rozhodla, že ide za nimi. Trochu pobehla a ja som zrazu pocítila ako sa jej vytratila zem spod nôh. No prosím pekne, tento zlomyselný, tvrdohlavý a zlatučký koník vie dokonca plávať! Bolo to cute, dvíhala nožičky ako taký psík. A mne bolo z toho tak do smiechu, že som v jednej chvíli z nej skoro zletela do vody. Plávali sme dookola a bol to úžasný pocit. Ako keby som sa vznášala. Sahara je vlastne taký malý Pegas. Pegasík.
Asi po desiatich minútach sme sa vrátili spať tam, kde kone vo vode dotiahnú na zem. Jago stál a čumel na Saharu. No a Janka sa mu zatiaľ postavila na chrbát. Ja som sa na ňu len nechápavo pozrela. Asi sa hrá na akrobatku. A možno sa skúša vcítiť do role voltížnej jazdkyne. No zrazu som pochopila čo naozaj robí. Postavila sa Jagovi na kraj zadku, úplne ku chvostu. Chvíľu sa pozerala do vody, no zrazu sa odrazila a skočila dokonalú rybičku do vody, priamo z Jaga. Pozerala som s úžasom a keď sa vynorila milo som jej zatlieskala. Ona sa len poklonila a vyliezla si naspäť na Jaga.
„A teraz ja!“ vyhlásila som hrdo. Tiež som sa postavila a balancovaním som sa dostala ku Saharinému chvostu. Potom som pozrela na Janku, ktorá sa uskŕňala a potom... Som skočila. Síce to nebola taká krásna rybička, ale bola to sranda. Skákali sme ešte hodnú chvíľu, menili si kone, plávali na nich I bez nich. Skrátka, užili sme si veľa zábavy.
Bol to krásny deň.Ahojteeee
Máme ďalšiu časť, ktorá sa tentokrát týka kúpania koni. Jeeeej :D.
Dúfam, že sa vám páči :)
Ak áno nezabudnite Vote&Commenty :3
Veľmi si toho vážim :)Sheinie
YOU ARE READING
Láska Koňská
RandomLilly je obyčajné 14 ročné dievča. Jazdí na koni dosť dlhú dobu a jej túžbou je vlastný kôň. No keď ho dostane, začnú sa okolo nej diať zvláštne veci...