Zenuwen voor....

8 1 0
                                    

"Jessica! Jessica!"

Ugh wat haat ik dat als ze mij zo wakker maken. Ik kruip recht en kijk naar de deur. Net op dat moment gaat de deur open en staat mijn mama in de deuropening. "Kom hup opstaan het is al twee uur! Hoelang ben je wel niet wakker geweest? Kom hup uit je bed." Wat kan mijn mama toch zo bazig zijn. Ik stap uit bed en loop naar mijn kast. Daar haal ik mijn witte trui en licht grijze jeansbroek uit de kast. Nog wat ondergoed en ik loop mijn mama voorbij naar de badkamer. Ik leg alles neer op de tafel die hier staat en loop terug naar mijn kamer om mijn GSM te pakken. Ik draai de deur op slot en kleed mij uit terwijl ik mijn GSM opstart. Al snel is hij helemaal opgestart en laat ik het warme water op juiste temperatuur lopen. Ik zie dat ik wat berichten heb van Lorenzo en beantwoord ze snel allemaal. Hij is toch echt een schatje. Mijn schatje. Ik lach om die gedachte. Al snel is mijn bad helemaal klaar en zet ik muziek op. Het liedje Hands Tot Myself van Selena Gomez begint te spelen en ik zing lekker mee. Met dit liedje kan ik echt luidkeels meezingen. Ik voel mij daar zo goed bij. Net zoals met dat van Usher. Het genieten van het bad duurt niet lang of ik ga er weer uit. Ik droog mij al dansend af. Als ik helemaal ben aangekleed doe ik mij haar wat goed en breng ik lichtjes wat make-up aan. Helemaal klaar. Ik gooi de handdoek in de wasmand en loop de badkamer uit naar beneden. Ik zie op de klok dat het half drie is. Nog een uurtje ongeveer en dan komen Maxim en Olivia slapen. Ik kan echt niet wachten. Ik ga aan tafel en neem een boterham met kaas en hesp. Zo lekker. Mijn GSM gaat af maar ik herken de nummer niet. Ik kijk om te zien wat er in het bericht staat.

Onbekende : hey babe, wat zeg je van een feestje bij mij thuis? 😉

Wie de fuck is dat?
Ik besluit hem terug te schrijven.

Jessica : hey, hoe kom je aan m'n nummer? & ik ken je niet

Ik krijg niet meteen antwoord dus waarschijnlijk zal het wel verkeerd verstuurd zijn. Tot mijn GSM weer afgaat.

Onbekende : Ik ben het Chrisje 😉

Hoe komt dat kind aan mijn nummer?
Er springt maar 1 naam meteen in mijn hoofd en dat is Jason. Ik weet niet of hij het zou doen maar wie weet misschien heeft Christian in zijn GSM gezeten of zoiets?

Christian : Babe waarom geen reactie?

Ik lach en zet mijn geluid op stil. De hele tijd zit papa al raar naar mij te kijken. Ik lach even. Na het eten doe ik even de afwas en de was. Ik ruim mijn kamer op en ga dan naar Jason zijn kamer.

"Oh mijn pindakaas." Ik sta met open mond te kijken naar zijn kamer. Het is hier zo proper. Zelfs in mijn kamer stond er meer rommel dan hier. Ik schud met mijn hoofd en loop de kamer weer uit. Niet te geloven. Ik ga maar weer naar beneden en papa en mama vertrekken naar hun werk.

"Breek de boel hier niet af wanneer je vrienden hier zijn." Mama grijnst en geeft mij een kus op de wang. Dan loopt de snel de deur uit achter papa aan. Ik zet de TV op en zap wat door de kanalen.

°°°°°

Het is nu half vier en er word gebeld. Ik duw mijzelf van de zetel af en loop naar de deur. Ik doe hem open en daar staan Maxim en Olivia met hun koffers. Het is net of ze op vakantie gaan.

"Heyyyy",zeg ik vrolijk en laat hun allebei binnen.

"Heyy." Zeggen ze in koor waardoor we allemaal lachen. Ik geef hun wat cola die ik al had ingeschonken en geef hun een rondleiding door het huis.

Einde hoofdstuk.
Het is hier Nu al 12 uur. Het is middernacht hihi 😂 Of toch bijna ik rond wat af eh.
Wellll
Wat vonden jullie? 😊
Is het tot nu toe nog steeds fijn om te lezen? 👌 Ik hoop van wel.

Slaapwel lezertjes en tot morgen ❤❤❤

Double Trouble In Love Where stories live. Discover now