"Lorenzo echt niet geloof me nu maar. Vraag het aan Liv of Maxim die waren er bij er is echt niet aan de hand."
Lorenzo kijkt mij niet eens aan en zegt niets. Mijn hand gaat naar boven maar ik laat hem al snel weer zakken als Lorenzo nog niet eens beweegt.
"Enzo alsjeblieft zeg nu eens iets?" Mijn stem breekt een beetje net zoals mijn hart doet wanneer ik aan het ergste denk. Hij zal het nu toch nog niet uitmaken?
Hij draait zich om en kijkt mij verdrietig aan.
°°°°°
Hij komt naar mij toe en bukt zich zodat wij op ooghoogte zijn. Hij lacht warm naar mij al weet ik nog niet goed wat dat betekent.
"Jess ik hou van jou. Er is niets of niemand niet dat dat zal kunnen veranderen",zegt hij plechtig en ik knik. Ik sla mijn armen om hem heen en kus hem. Wij vallen achterover zodat ik op het bed lig en hij boven op mij ligt. Ik wikkel mijn deken rondom ons en kijk in zijn mooie ogen.
"Ik hou van je Enzo",zeg ik dan stilletjes maar toch luid genoeg zodat hij het kan horen. Hij plant een kus op mijn lippen en zo liggen wij een tijdje op mijn bed. We zeggen niets we liggen gewoon in elkaars armen. Er spoken zoveel gedachten door mijn hoofd maar op geen enkele heb ik echt een antwoord klaar.
°°°°°
Ik zit beneden op de stoel en heb Lorenzo gedag gezegd. Ik ben meer dan blij dat wij elkaar nog hebben gezien op Valentijn en het was enkele minuten zeer gezellig. Na dat wij hebben gepraat is hij nog een paar uur gebleven. Wij hebben films gezien, foto's getrokken en noem maar op.
"Jessica eten!"Roept mama vanuit de keuken en ik loop naar de eetkamer waar papa en Jason al zitten.
(A/N: Verassing. Ik dacht waarom schrijf ik voor een keer ook is niet in iemand anders zijn point of vieuw. Wel geniet er van XOXO)
{Lorenzo}
Ik rijd naar het parkje en net met pure toeval zie ik Christian met zijn groepje daar zitten. Ik kook nog steeds van woede door die foto die ik heb gekregen van Brittany. Ik stap van mijn brommer en loop naar hun toe.
"Christian!"Roep ik van op een afstand en iedereen kijkt mij nieuwsgierig aan. Er is iets wat heel wat mensen niet weten buiten die mensen dan en Jason en dat is dat ik vroeger bij hun hoorde. Tot dat ik een zwak kreeg voor een meisje toen werd ik eruit gezet. Uit het groepje dat echt eigenlijk niets voorstelt. Christian komt naar mij toegestapt en als hij vlak voor mij staat haal ik mijn arm omhoog. Mijn vuist beland op zijn wang. Zijn wang wordt al aardig rood. Ik lach en duw hem dan zo hard dat hij op de grond beland.
"Blijf met je poten van mijn vriendin af! De volgende keer ben ik niet zo vriendelijk meer",zeg ik en spuw op de grond naast hem. Ik wandel weg en kruip op mijn brommer. Zo zie je maar al ben je een badboy je vrienden komen je niet helpen. Ik lach puur uit genot en rijd weer weg. Ik rijd naar huis wanneer ik een bericht krijg van Jessica. Ik glimlach bij dat berichtje. Zo is toch zo schattig. Ik let niet op de weg waardoor ik de put in de grond niet had gezien. Mijn brommer glijd uit en vanaf dan wordt alles zwart.
{JESSICA}
Ik krijg geen bericht terug van Lorenzo maar waarschijnlijk zal hij wel bezig zijn. Ik help mama met de afwas en als alles klaar is loop ik naar boven. Eenmaal boven staat de deur van Jason helemaal open. Ik wil doorlopen maar hij roept mijn naam. Ik loop terug en zie hem op zijn bed zitten. Hij trekt zijn shirt uit en dan zie ik het voor het eerst. De grote tekening op borst. Ik loop de kamer in en sluit de deur meteen achter mij.
YOU ARE READING
Double Trouble In Love
Teen FictionJe eerste keer in het middelbaar en al van dag één lastig worden gevallen door de tweede grootste badboy van de school. Hoe erg is dat wel niet? Wel dat maakt de veertien jarige Jessica Freeland mee. Gaat ze ooit nog verlost raken van Christian? ...