Na de rondleiding door het hele huis lopen wij naar buiten naar de tuin. We hebben een zwembad en een trampoline. We klimmen op de trampoline.
"We zijn dan geen klein kinderen meer maar dit blijft leuk!"Roept Olivia en we beginnen te lachen.
"Inderdaad dit is ook leuk." Maxim pakt Olivia bij haar armen en laat haar vallen op de trampoline. Ik lach en hou mijn buik vast dat pijn doet van het lachen.
"Ik ga wat te eten halen",zeg ik dan en ze gaan er mee akkoord. Ik lach en zet een looppas in naar binnen. Eenmaal binnen hoor ik de bel gaan. Ik loop naar de deur en wanneer ik hem open doe hap ik naar adem. De mooiste jongen van heel we wereld staat hier nu voor mijn deur met de mooiste glimlach op zijn gezicht.
"Hey." Zeg ik vrolijk en sla mijn armen om hem heen. Hij beantwoord mij met een kus en pakt mij op. Zo lopen wij naar binnen en als we eenmaal binnen zijn schot hij de deur dicht. Ik lach tegen zijn lippen en kus hem teder terug. Hij zet mij op de keuken tafel en laat mij dan los. Ik kijk hem liefdevol aan en hij kijkt terug. Ik zie van alles in zijn ogen ik kan mijn hele toekomst in zijn ogen zien en dat heb ik bij niemand niet gehad. Dit voelt goed. Bij hem zijn voelt goed en ik wil hem echt niet meer verliezen. "Wat brengt jou hier?"Vraag ik hem en hij lacht mijn favoriete glimlach.
"Ik wou even wat tijd doorbrengen met mijn vriendin",zegt hij en plant een kus op mijn lippen.
Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Het geeft zo'n gelukzalig gevoel met zich mee en ik kan alleen maar lachen. "Liv en Maxim zijn hier",zeg ik dan en hij laat mij los.
"Wat doen we hier dan nog?"Vraagt hij lachend en ik duw hem van mij af met een grijns. Ik graai in de kast naar wat koekjes en loop dan met Lorenzo naar buiten. Maxim en Olivia zijn nog steeds aan het worstelen wat echt wel schattig is om te zien. Als ze ons zien stoppen ze en komen ze van de trampoline af.
"Hey",zegt Olivia wanneer we voor elkaar staan. Lorenzo glimlacht naar hun. Ik geef ze de koekjes en ga dan op de grond zitten. Iedereen doet het zelfde.
"Dus laten we iets met ze'n alle gaan doen?"Stelt Lorenzo voor en iedereen stemt er in mee.
"Wat willen jullie gaan doen?"Vraag ik ze en we denken allemaal even na.
"Cinema?"Stelt Maxim voor en ik kijk naar Lorenzo die met een glimlach op zijn gezicht naar mij kijkt. "Lijkt me leuk",zegt hij dan en pakt mijn hand. We staan weer recht en lopen allemaal naar binnen. Ik sluit de keukendeur die leid naar de tuin en trek mijn jas aan. Ik pak een stuk papier en pen.
Mama,
Wij zijn naar de cinema en ik weet niet wat uur ik terug zal zijn dus reken het eten maar voor twee. XXX Jess
Ik leg het stuk papier op de keukentafel en loop dan achter de rest aan naar buiten. Ik sluit af en loop dan hand in hand met Lorenzo naar de bus halte. Ik ben dan al wel vijftien maar dat wilt niet zeggen dat ik al met de auto rijd zoals vele verwachten. Normaal zou ik al in het tweede moeten zitten maar dat is dus niet zo. Niet dat ik dat erg vind want nu zit ik met Olivia en Maxim die normaal ook in het tweede zouden moeten zitten. We stappen de bus op en gaan zoals gewoonlijk helemaal achteraan zitten.
°°°°°
We zijn buiten voor de cinema aangezien de film subiet pas start. Ik zit op Lorenzo's schoot en kijk hem stralend aan. Zijn ogen staan geamuseerd. Ik leun naar voren en kus hem eerst zacht maar na een tijdje toch heviger op de lippen. "Kom we gaan het is nog een kwartiertje ongeveer",zegt Maxim en ik laat Lorenzo los. We wandelen naar binnen en gaan de zaal in. We zitten in de stoeltjes van de cinema. Klaar voor de film te zien. Het is een actie film. Ik weet de titel er wel niet meer van maar waarschijnlijk na deze film zullen de jongens er wel over blijven praten en praten. Ik zit tussen Olivia en Lorenzo met een pak popcorn op mijn schoot. Ik steek een handvol popcorn in mijn mond en hoor Olivia zachtjes meezingen met Justin Bieber. Lorenzo's hand vindt de mijne en onze vingers verstrengelen in elkaar. De zaal begint voller en voller te lopen en na zo'n dikke tien minuten gaan de lampen uit en stopt de muziek met spelen. Het scherm springt aan en de eerste reclame komt tevoorschijn. Deze dag kan gewoon echt niet meer stuk. Mijn vrienden en mijn vriendje te samen hoe leuk is dat wel niet? Ik leg mijn hoofd neer op Lorenzo's schouder wanneer de film echt begint te spelen.
YOU ARE READING
Double Trouble In Love
Teen FictionJe eerste keer in het middelbaar en al van dag één lastig worden gevallen door de tweede grootste badboy van de school. Hoe erg is dat wel niet? Wel dat maakt de veertien jarige Jessica Freeland mee. Gaat ze ooit nog verlost raken van Christian? ...