VII

4.4K 208 7
                                    


Зохиогчын талаас

Сэхүн нухацтай царайлан: Крис гэж ямаршуухан амьтан байдаг юмбэ дээ???

Сура: Би санахгүй байноо ханиа!!! Тэр Жинжү амныхаа зоргоор бурж байхгүй юу??? Ханиа унтацгаая! (очиж хүзүүгээр нь тэврэх) Нөгөө янаг уруулаа надад мэдрүүлэхгүй юм уу??? (малийх)

----------------------

Сэхүн: Кёнсүү! Жинжү хаана байгаа юм????

Кён: Ариун цэврийн өрөө орчихоод ирнэ гэсээн...

Сэхүн: Сура хамт явсан уу?

Кён: Ммм (толгойгоо үл ялиг дохих)

Сэхүн: Ааашш гэрээгээ цуцлая гэхэд нь цуцалдаг байж!!! (бувтнах)

Кён: (инээх) Би харин Жинжүг энд үлдээсэн ч яахав өөрөө л энэ балай газраас гармаар байна шүү! Чи 20 гарчаад энэ форм өмсөөд зогсож байгаадаа ичихгүй байна гэж үү??? Ядаж би эцэг хүн болчихоод ингээд явж байх гэж! (санаа алдах)

Сэхүн: (инээх) Харин ч хөгжилтэй биш гэж үү? Сураг галзуу санаанууд гаргадаг ч ийм санаа гарган гэж би төсөөлж байгаагүй шүү! Хэдий тэрнийг минийх гэж мэдэж байгаа ч хүмүүсээс харамлаад гэртээ л өөрөө хараад байгаад баймаар санагддаг болсон! Энэ эмэгтэй өөртөө намайг дахин дахин дурлуулж байгаа нь гайхалтай биш гэж үү?

Кён: Чи бас солиорч байх шив! (ярвайх)
Сэхүн: Яаа золиг минь ийм боломж дахиад бид нарт олдохгүй шүү дээ сар зүгээр л хөгжилдөцгөөе! (инээх)

Тэр хоёр гадна саравчинд ийн ярилцаж байхал Жинжү, Сура хоёр ирлээ...

Сура: (инээх, үнсэх) Сайн уу ханиа!
Сэхүн: Намайг байхгүй хооронд нөгөө сурагч эсвэл тэр Крис гэгч чамайг хоргоогүй биз! (нухацтай царайлах)
Сура инээмсэглэн: Би чиний хажуунаас холдоод 20 минут л болж байна ш дээ!!!
Сэхүн: 21 минут 37 секунд!!!

Жинжү: (худлаа огих) Нэг л их хартай хүн миний хайр шиг уужим байгаа ч У Сэхүн! (ярвайх)
Кён: (инээх, толгой сэгсрэх)

Жинжү: Блаххх (ярвайх) Та хоёр юун ч нялуун юм эрдмийн их өргөөнд байж!!!
Сура: Пшшш (инээх)

Тэднийг инээлдэн сууж байтал тэдний урд урт хар үстэй, цагаан царай, хар бор нүд урт нарийхан хөлтэй дүрэмт хувцас нь өөрт яг таг тохирсон нэгэн охин ирж зогсоход тэр 4 анхаарлаа түүнд хандуулав!

Охин: Сайн уу? (инээмсэглэх)
Сура, Жинжү хоёр инээмсэглэн: Сайн сайн уу?

Охин Сэхүн рүү харан: Чамтай танилцаж болох уу??? (гар сунгах) Намайг Халиунаа гэдэг.

[Дууссан] ⭕️Personal Taste❌Where stories live. Discover now