Миний талаас
Сэхүн өрөөнөөсөө төв царайлсаар гарч ирээд буйдан дээр нүдээ анин гараа зөрүүлэн суулаа... Үнэндээ л миний шээс хүрээд үг хэлж чадахгүй нь чимээгүйхэн урдаас нь харж суун тэрнийг түрүүлж ам нээхийг хүлээхэд.,
Сэхүн: (нүдээ аньсан чигтээ) Тэгэхээр....
Би Сэхүн рүү ширтсээр шүлсээ чанга гэгчин залгиад: (яриаг нь таслах) Ханиа тэр үнэхээр эндүүрэл байсан шүү би ямар ч буруугүй үнэн шүү! (Finger cross) /монголоор яг юу гэж хэлхээ мэдсэнгүй ээ хэхэ/
Би нойл орчоод гарах гэсэн чинь Санни Миранда Жинжэр 3 орж ирээд намайг хүндлэхгүй чамаас сал хол бай нтр гээд дээрлэхээд тэд нар ах захаа ч мэдэхгүй зүгээр... Тэгэхээр нь Жинжэр нь надад тулж ирэхэд амнаас гоймон үнэртхээр нь лекц тавиад л тэндээс гарсан чинь хонх дугарцан байсан тэгэээд дараагийн цагаас орьё гэж бодоод дээвэр дээр гарсан чинь тэр жаал байсан байхгүй юу гэтэл би явах гээд эргэсэн чинь тэр тэнэг бацаан чинь ороон орсон бух шиг анх харсан хүнээ шууд үнсээд авсан ш дээ тэгээд би шоконд ороод зогсож байсан чинь чи харцан... (дуржигнуулах, амьсгаагаа гаргах)Сэхүн над руу сонин харснаа: У хатагтай саяны таны ярьсан зүйлээс би ганцыг нь ч ойлгосонгүй! Тайвнаар эхнээс нь дуустал ярь даа!!! (гараа зөрүүлэн тэврэх)
Би: (нүдээ эргэлдүүлэх) За! (хуруугаараа оролдох)
Би нойл орчоод ирье гээд явсан ш дээ... Тэгээд нойл орчоод гараа угаагаад гарах гэсэн чинь Санни Жинжэр Миранда 3 ороод ирсэн байхгүй юу даа...
Сэхүн: (яриа таслах) Байз! У хатагтай ямар Санни Жинжэр Миранда гурав бэ? (гайхах)
Би: (нүдээ эргэлдүүлэх) Яагаав F4 дээр гардаг F4-н фэн охидууд!!!
Сэхүн: (сонин харах) Чи надад кино үзэснээ яриад байгаа хэрэг үү???
Би: (нүдээ эргэлдүүлэх) Үгүй!! Тэр 3 байсан бишээ тэр 3 шиг фэн охидууд гэх гээд тэгээд тэр гурав миний насыг хүндлэхгүй орж ирэнгүүтээ л миний ахаас хол бай ойр орчимд нь эргэлдээд байвал дэмий шүү бас дүрэмээ дага ч билүү тийм юм яриад байсан ш дээ тэгээд л би өөрийгөө Жанди чамайг Жүнпю юм байна гэж бодоод л тэр хүүхдүүдээс өөрийнхөө авъяасаар зугатсан... (хошуугаа унжуулах) Гэхдээ ханиа тэр охидууд Жандиг мэддэггүй юм байна лээ уг нь их алдартай ш дээ... (дуун сулрах)
Зохиогчын талаас
Сэхүн: Бурхан минь Сура чи юу яриад байгаа юм бэ? (сонин харах) Зүгээр л тэр сурагчтай яагаад хоёулахнаа тэнд байснаа та хоёр яагаад үнсэлцээд зогсож байснаа хэлээч! (хөмсгөө зангидах)
VOCÊ ESTÁ LENDO
[Дууссан] ⭕️Personal Taste❌
RomanceДүр: У Сэхүн, У Сура Дэггүй эхнэрийн нөхөртөө тавьж буй галзуу санаанууд~ [Rated M]