?: Юу гэнээ??? Чи надаар тоглоод байна уу? (гайхах)??: Үгүй ээ! Би юу гэж ийм юмаар тоголж байдаг юм! Нээрээ би тэр охиныг айхтар гэдгийн мэдэх ч ийм айхтар гэж мэдсэнгүй шүү! (ёжтой инээх)
?: Байж боломгүй юм! Тэр чинь дөнгөж шилжиж ирсэн биз дээ!!!
??: Итгэмээргүй зүйл нь тэр хоёр өчигдөрхөн л танилцсан гэсэн тэгээд бүр нэг газраас гарч ирж байсныг би харсан юм чинь ямар ч байсан би тэр хоёрыг унтсан гэдэгт бат итгэлтэй байна!!!
?: Вууаа ДЕБАК!!!
Сура нойлоос гарч ирэн тэр хоёрын яриаг сонсон гараа угааж зогсоход тэр хоёр түүн рүү харснаа нэгэн....
?: Чи У Сэхүний дүү гэлүү?
Сура гайхан тэр охин руу хараад: У Сэхүн дүү гэнээ???
??: Тиймээ энэ сургуулиар нэг та хоёрыг нэг овогтой нэг өдөр шилжиж ирсэн бас хамт амьдардаг юм чинь ах дүү гэж ярьж байндаг.
Сура инээмсэглэн: Бид хоёр ах дүүс бишээ! Харин...
Үгээ дуусгаж амжаагүй байтал тэр хоёр охин Сураг мөрлөөд гараад явчихав! "Хүүш би ямар буруу юм хийсэн болоод..."
Сура тэр хоёрын араас харан гараа ташаандаа аваад: Хннн одоогийн арван жилийн хүүхдүүд үү! Ёстой нэг ах захаа мэдэдгүй! Ерөөсөө авга ахад хэлнээ! гэж хэлээд захирлын өрөөний зүг явж байгаад өнөөх гэр бүл үймүүлэгчтэй таарч Үүбин түүнийг харан өөдөөс нь шийдэмгий алхан ирж Сурагийн гарнаас чирэн шатаар өгсөхөд Сура гараа татан түүнийг болиулах гэж хичээсэн ч эрэгтэй хүн юм хойно түүнийг яаж ч дийлсэнгүй! Үүбин Сураг дээвэр дээр авч ирнэ дээврийн хаалга түгжлээ...
Сура хөмсгөө зангидан: Хүүе жаалаа юугаа хийгээд байгаа юм чи! Энэ сургуульд бүр ёс суртахуун түй ч байхаа больжээ. (гараа ташаандаа авах) "Авга ахаа би танд лекц тавих болноо" (чөтгөрийн инээд)
Галзуу юм шиг ганцаараа мушилзан зогсох Сураг Үүбин харна хэсэг гайхсан ч удалгүй нүүрэндээ инээмсгэлэл тодруулсаар урд нь очоод: Би яагаад чамайг энд авч ирсэнийг гайхаж байна уу? (хөмсгөө өргөх)
Сура гараа тэрний нүүрэнд тулгах шахуу сунгаад: STOP! Little boy go away! Pls! (элгээ тэврэх) Би чамд түрүүчийн удаа сануулсан байхаа айл гэр үймүүлэхээ боль гэж!!!
Үүбин ёжтой инээмсэглэн Сурагийн гарнаас бариад: Вууаа би чамд уг нь түрүүчийн удаа сануулсан байхаа чи одооноос минийх болсон гэж!
YOU ARE READING
[Дууссан] ⭕️Personal Taste❌
RomanceДүр: У Сэхүн, У Сура Дэггүй эхнэрийн нөхөртөө тавьж буй галзуу санаанууд~ [Rated M]