Těžké rozhodnutí

216 17 2
                                    

Altaïr

Stál jsem na střeše pevnosti a nevěděl, jak se mám rozhodnout. Pozoroval jsem Marco, jak se snaží bojovat s osmi templáři, kteří ji napadli. Měl bych jí pomoct, jenže co když je skutečně Asáj? Jsou to naši druhý největší nepřátele po templářích. Tyhle myšlenky se mi honily v hlavě, když v tom jsem si uvědomil, že já prostě Marco mám rád, ať už je Asáj nebo Saracén. Akorát jsem slezl ze střechy, když Marco padla k zemi. Jeden templář jí uhodil a už jí chtěl probodnout, ale já mu podřízl hrdlo.

Marco

Z ničeho nic na mě naběhlo asi osm templářů. Nemohla jsem je nikdy porazit. Náhle jsem spatřila Altaïra jak slézal ze střechy, ale to už jsem měla před očima černo.

Probudila jsem se ve voze. Hlavu jsem měla na Altaïrovo rameni.

,,Kam to jedeme?" zeptala jsem se a snažila se probrat. Altaïr se na mě podíval.

,,Do Jeruzaléma." odpověděl a sklopil hlavu. Vypadal jako by ho něco trápilo.

,,Altaïre stalo se něco?"optala jsem se ho. Jakmile jsem to dořekla přidržel mi ruce, abych nemohla utéct.

,,Marco prosím odpověz mi popravdě. Jsi Asáj?"zeptal se mě. Já jen na sucho polka. Z ničeho nic vůz zastavil. Já se mu vytrhla a vyskočila jsem z vozu. Pozorovala jsem bránu do posvátného města. Prošli jsme jako učenci a jakmile jsme se od nich oddělily, Altaïr mě chytl a začal mi svazovat ruce.

,,Co to děláš?" koukala jsem na něj.

,,Odteď se ode mě nevzdálíš ani na metr." řekl a odtáhl mě na ústřednu.

Na ústředně

,,Ale kdopak nám to přišel? Altaïr se odvážil přijít." přivítal nás Malik.

,,Nech ho být Maliku."pokárala jsem ho.

,,Marco co tu děláš a proč máš svázané ruce?"řekl a hodil vražedný pohled na Altaïra.

,,No jen to řekni." řekl Altaïr.

,,Maliku...přišel na to." řekla jsem mu klidně. Malik se začal smát a rozvázal mi ruce.

,,Ty jsi o tom věděl?"zeptal se Altaïr.

,,O tom, že je Asáj? Ano." odpověděl Malik.

,,Pojď Altaïre vysvětlím ti to...


Zabijáci DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat