6

9.8K 94 3
                                    

Nicole's perspektiv
Jag ler glatt när Jake öppnar den vita ytterdörren. Även han ler innan han omfamnar mig i en mjuk kram.

"Jag har saknat dig." Yttrar han och jag kan inte låta bli att le som ett fån.

"Jag har saknat dig också." Svarar jag. Även fast vi träffades tidigare i skolan så kan jag inte låta bli att sakna honom. Han släpper in mig och jag tar av mig mina skor och min jacka.

Jake ler ett busigt leende och tar tag i min hand. Jag kollar frågande på honom med ett litet leende på läpparna.

"Kom. Jag har en överraskning till dig. Men du måste blunda." Säger han och leder mig upp för trappan. Jag ler fånigt. Han är full av överraskningar, det är en anledning till att jag älskar honom.

"Nu kan du kolla." Yttrar han dovt mot mitt öra och jag öppnar mina ögon. Inne i hans rum är belysningen mörk och flera levande ljus ligger på hans skrivbord. På sängen ligger det rosor utspridda och i mitten ett stort paket.

"Jake.." Yttrar jag. Jag är helt mållös. "Jag sa ju att jag skulle gottgöra dig. Här, öppna den." Säger Jake och räcker mig paketet. Jag ler medan jag öppnar paketet. Inuti finns det ett silverhalsband med en berlock på. Jag tar försiktigt upp det och granskar det noga. Berlocken föreställer ett kristallhjärta.

"Åh Jake... Det är för mycket." Yttrar jag och kollar på honom. Han ler bara och tar halsbandet ur mina händer, för att sedan sätta det runt min hals.

"Ingenting är för mycket för dig." Yttrar han och kramar om mig bakifrån. Han lämnar mjuka kyssar längs min hals och jag kan inte låta bli att lämna ifrån mig ett stön av välbehag.

"Vi är helt ensamma. Mamma är bortrest och Jason är ute." Viskar han sensuellt i mitt öra. Mitt hjärta dunkar hårt i bröstet och det pirrar i magen. Så som första gången jag såg Jake. Jag föll för honom direkt, och det är jag glad över. Han har något speciellt som sagt, något som ingen annan har.

Jag vänder mig om så att våra läppar möts. Kyssen är mycket intim och även sensuell. Han bär upp mig på sängen och lägger sig över mig. Efter bara några sekunder är min tröja nere på golvet och Jakes tröja gör min sällskap. Jag tar styrningen och sätter mig över honom. Hans händer smeker min rygg och våra läppar lämnar inte varandra en enda gång. Just nu är jag så lycklig man kan bli.

DIRTY KISSES Where stories live. Discover now