Nicole's perspektiv
Jag upptäcker lite senare på kvällen ett sms ifrån Jake. Jag har ännu inte haft mage till att radera honom från mina kontakter.Jake
Snälla Nic. Kan vi prata om det?Jag suckar tungt och läser om sms:et flera gånger. Jag vill inte träffa honom. Det är faktiskt det sista jag vill. Men hur farligt kan det vara egentligen. Jag tänker ut något som jag snabbt skriver ner.
Jag
Visst. Men tro inte att jag bara kan förlåta det du gjort.Han svarar nästan direkt. Som om han väntat på att jag ska skicka tillbaka.
Jake
Tack! Kan du komma hem till mig?Jag
Kommer om tio.Jag drar på mig en tjock stickad tröja över mitt linne och fortsätter sedan ner mot hallen för att sätta på mig både skor och jacka.
Det är kallt ute. Den kalla höstvinden blåser och några löv flyger i luften. Tio minuter senare är jag framme hos Jake. Jag knackar på dörren och börjar bli nervös. Varför är jag nervös? Jag får vänta i några sekunder innan dörren öppnas upp och mina ögon möter Jason. Halvnaken! Mina ögon dras automatiskt till hans muskulösa mage. Det är när han skrattar som jag kommer på mig själv med att stirra."Vad gör du här, Nicole?" Frågar han och ser mig i ögonen. Jag harklar mig själv.
"Jag ska träffa Jake." Yttrar jag bara innan även Jake kommer ner till dörren. Han ler svagt och låter mig komma in. Jason går sin väg. Jag drar av mig skorna och jackan hänger jag på en galge. Jake slickar sig om läpparna. Hans lockiga mörka hår drar han en hand genom."Tack för att du kom." Jag rycker bara på axlarna. "Jag kommer inte att stanna länge." Muttrar jag. Vi går mot hans rum. Det enda jag kan tänka på är vad som kommer att hända härnäst.
Hej!!!!
Förlåt för att min uppdatering varit sämst, men jag har en anledning!!
Det har varit otroligt stressigt med läxor och massa prov på sistone. Jag är själv inte nöjd med kapitlet men jag behövde uppdatera. Jag ska försöka bli bättra på det!
Tack❤
YOU ARE READING
DIRTY KISSES
Teen Fiction"Du vet väl att du kommer ångra det här?" Yttrade han dovt mot mitt öra samtidigt som ett svagt stön lämnade mina läppar. "Jag vet." Svarade jag.