narrator
kiedy mieli czernaście lat, poznali się po raz pierwszy. luke miał się spotkać z swoim przyjacielem, ashtonem w parku. gdy po chwili, gdy miał już wracać do domu, ponieważ ashton się nie zjawił, usłyszał głos obok siebie. zobaczył bruneta, patrzącego na drzewa przed nimi, słowa z jego ust wylatywały niczym torpedy, których luke już nie pamięta. od tamtej chwili byli przyjaciółmi.
kiedy mieli piętnaście lat, luke wiedział już, że podobał mu się calum.
kiedy mieli szesnaście lat, obydwoje poszli na imprezę. upili się, nie pamiętająć wiekszości wieczoru. tamtego wieczoru luke wyjawił swoje uczucia calumowi. byli na tyle pijani, że tamtego razu po raz pierwszy się pocałowali.
następnego dnia, calum nie pamiętał co się stało, a luke wrócił do udawania, że nie jest całkowicie zakochany w swoim przyjacielu.
w wieku siedemnastu lat, calum zakochał się w luke'u.
byli razem ponad dwa lata.
trzy dni po dzięwietnastych urodzinach caluma, brunet zniknął.
luke próbował po roku się zabić.
po dwóch latach się poddał.
po prawie trzech latach pogodził się z myślą, że calum nie wróci.
ale wciąż ma nadzieję, że kiedykolwiek jeszcze zobaczy caluma.
/
zgadnijcie kto zaczyna niedługo nowe ff? :')
niedługo się pożegnamy z tym ff </3 (przewiduje jeszcze z 4 rozdziału, a epilog mam, a te rodziały będą długie ;'))
YOU ARE READING
GONE ⚣ CAKE
Randomw którym luke tęskni za calum'em. short story. © mylittlecliffordx | 2016