Dans Yarışması 2

21 5 0
                                    

Büyük güne uyandık. Herkes çok heyecanlı olduğu belliydi fakat ben hepsinden kat kat heyecanlıyım. Hayallerim gerçek oluyor. Bunalımdan kurtulmak için kurduğum hayalim, şimdi gerçek oluyor....

Sabah hep beraber kahvaltı yaptık. Yarışmaya saatler kalmıştı. Kahvaltı bitter bitmez hazırlanmaya başladık. Herkes bir saate hazırlanıp aşağı indi.
Dans yerine gelmiştik işte, seyircisi çok coşkulu görünüyordu, bizim rakibimiz Çinden geliyor. İkinci karşılaşma bize ait...

Yarışacak 4 yarışmacı var bugün. Toplam 8 tane grup var. Yarı finale 4 grup kalacak. Bugün 2 grup belli olacak. Diğer iki grup yarına..

İlk karşılaşma yapıldı. İlk çıkan grup Panterler ve Renk grubu, dedikleri gibi pantere benziyorlar, Renk grubunu açık ara yendiler. En güçlü rakip gibi gözüküyor.

Sıra bize geldi, hadi başlıyoruz millet...

İlk onlar dans etti biz izledik. Vee sıra bizde gösteri zamanı...

Sıkı bir karşılaşma oldu. Son ana kadar eşitti herşey.

En son Ahmet ile Ben kaldım piste dans etmeye başladık. Sevgimizi, dostluğumuzu katmıştık dansa, Ali ve Meltem de katıldı böyle bir koreografi yoktu doğaçlama yapıyoruz resmen. Son hareketi yapmak için Meltem'e döndüm onay işaretini verdim. Aynı anda ben Ahmet'in O Ali'nin omzuna çıktı ve ellerimizi havaya kaldırıp zafer işaretini verdik.

Dueolo sona ermişti... Üstünlük kazandık. Heyecanla jürinin açıklamasını bekledik.

O an kalbim yerinden çıkabilirdi. Ahmet'e sımsıkı sarıldım.

"Çeyrek finali geçen grup SevDost "

Ahmet başardık mı? Doğru duydum değil mi?

Evet bitanem başardık... Sayende senin sayende beraber başardık.

Hepimiz sevinçten uçuyorduk. Salon çoşkuyla bizi uğurladı.

Hepimiz hem seviçli hem şaşkınız.

Ali: " Hadi bir yerde kutlayalım."

Jack: " Buralarda çok iyi mekanlar var gidebiliriz, iki kadeh bir şeyler içeriz..."

Herkes onay vermişti. Hepimiz Jack takip ettik. Güzel bir günden geriye kalan kocaman bir dostluk...

Müzik, içki, dans ve eğlence... Rahatça eğlenebilirdik. Peki ya şimdi ne olacaktı. Asıl zorluk yeni başlıyordu...

İki ay sonra yarı finaller var. Rakipler güçlü ve bizim eksiklerimiz var çok çalışmamız gerekiyor.

Bir grubun nefretini kazanmış olmalıyız ki çıkarken bize öldürücü bakışlar atıyorlar.

"Panter" en güçlü rakip neler olacaktı. Heyecanla bekliyorum.

Dostluk kazanmalı... Hırs asla...

YALNIZLIĞIN SENFONİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin