Dans yarışmasına sadece 2 gün kaldı. İlk eleme Paris de olacak.
Bugün uçak biletlerini ayarladım. Kemal de oteli ayarladı. Gece yolla çıkacağız.Kostümlere karar verdik. Beyaz takımlar giyeceğiz. Pantolonların paçaları uzun, kırmızı spor ayakkabılar, ve kırmızı şapkalar kullanacağız. Kostümleri güzelce valize yerleştirdikten sonra kendi valizimi hazırladım.
Hazırlanmak için hemen duş almak için üst kattaki banyoya gittim. Hemen sıcak suyun altına girdim. Vücudum gevşedi duş almak kadar güzel birşey yok galiba bu dünyada... Kurulanıp siyah dar pantolunu giydim. Üstüme dar beyaz tişörtü giyip, siyah kazağıda geçirdim üstüme. Saçları mı kurutup şekil verdikten sonra çıktım banyodan, aşağı kata indiğim de yemek hazırdı.
Yemekteki sohbet grubun ismiydi. Evet en önemli olay buydu, grubumuzun ismi ne olacaktı.Ahmet: Arkadaşlar şuan için büyük bir sorunumuz var grubun ismi ne olacak buna karar vermemiz gerek. Fikri olan var mı?
Ali: SiyahlarBeyazlar
Kemal: O ne öyle oğlum futbol takımı mı bu daha orijinal birşey lazım hadi düşünün...
Meltem: Yenilmezler
Petek: Çok iddialı bence SevDost olsun. Hem bizim bir arada olma sebebimiz, hemde dostluğumuz.
Razolinda: Ben sevdim bu fikri.
Ahmet: Evet bence güzel beğenmeyen var mı? Kimseden ses çıkmadığına göre herkes sevdi. Tamam o zaman grubumuz SevDost...
Grubun ismi de tamam olduğuna göre son provayı yarın sabah yaparız ve dinlenip ertesi gün yarışmaya çıkarız. Yolculuk zamanı....
Hep beraber havalimanına gittik. Herkesin elinde valizler, çantalar...
Uçağın kalkmasına yarımsaat kala havalimanındaydık. Hemen uçağa binmek istiyordum. Binmeden önceki bekleme süreci gerçekten çok sıkıcıydı. 20 dkya kontroller bitti ve sonunda uçaktayız. Uçak kalkarken hepimizdeki heyecan yüzlerimizden belli oluyordu. Yavaştan herkes uykuya daldı. Bende Ahmetin omzuna yatıp güzelce uyudum.Rüya gibiydi bu olanlar. Dünya tatlısı bir sevgilim ve çok iyi dostlarım var. Dans yarışmasına gidiyoruz. 2 yıl önce bana gelip biri bunları anlatsa asla inanmazdım. Şimdi bile zor inanıyorum. Düşünceler içinde sevgilimin kokusunu içime çekerek uyudum.
Tatlı bir ses sevgilim geldik uyan hadi diyordu. Ahmetin güzel sesi beni uyandırdı. Hayatımda bu kadar güzel uyanmadım. Hep beraber uçaktan inip otele yerleşmek üzere yolla çıktık.
Otele geldik ve bu otel harikaydı. Manzara süper, tüm şehir ayaklarımın altında sanki.
Ahmet herkese mesaj atmıştı "bir saate herkes hazır olsun son provayı yapacağız."Hemen valizimi açıp taytımı ve bol bir buluzu giydim. Isınma haraketlerine başladım.
Aşağı indiğim de herkes hazırdı. Aşağı Solana inip, son provaya başladık. Eskikleri gözden geçirdik. Müzikleri ayarladık.
Adımlar bir iki üç sağ dön sola dön evet ritmi kurduk. İşin %90 nı bitti.
"Herkes çok yorgun gözüküyor. Hadi arkadaşlar dinlenme vakti, yarın büyük gün" dedim ve Ahmet bana doğru yaklaşıp belimden sarıldı ve kulağıma fısıldadı.
"Senin sayende hayallerimiz gerçekleşecek. İyiki girdin hayatıma Seni Çok Seviyorum." bu sözler ile heyecanlandım. Ona dönüp gözlerinin içine bakarak
"Asıl sen benim hayatıma renk kattın, benim herşeyim oldun biranda, ne olursa olsun hiç ayrılmayalım." dedim."Hiç ayrılmayalım güzelim." diyip bana sarıldı...
Ona çoktan alışıp bağlanmıştım. Sevdiğim insanları zor bırakan zor vazgeçen biriyim, sevdiğim kişiler hayatımdan çıkınca dünya bana simsiyah oluyor. Umarım Ahmet hiç gitmez...
Odama çıkıp duş aldım ve güzelce uyudum yarın büyük gün umarım ilk elemeden geçeriz...