5. Bölüm

51 10 0
                                    


Multi-derin' in  giydiği kıyafet

Zır zır çalan alarmın sesiyle uyandım yine.
Sanırım  dün gece düşüncelerimle uyuya kalmışım...
Yavaş ve paytak adımlarla banyoya giderken birden kapının pervazına ayağımın takılmasıyla yeri opmem bir oldu.

Bu kadar sakar olmak zorundamıyım. Neden her normal kızlar gibi olamıyorumki.
Hep sakar, beceriksiz ve hazımsızlık bu özelliklerin hepsi bende var.

Ben yerden kalkmaya çalışırken aşağıdan zeynep teyze koşarak geldi ve konuşmaya başladı.

" ne oldu ne bu gürültü. Gene sakarlığın tuttu demi derin." Dedi ve kızmaya devam etti bende yerden kalktım ve banyoya girdim.
Rutin işlerimi halletdikten sonra aynada kendime baktım.
Yine herzamanki gibi saçım başım dağılmıştı hemen odama gittim ve üzerime siyah kazak,altınada açık renk kot bir şort giydim.
Saçlarımı açık tarayıp açık bıraktım ve abartılı olmayacak şekilde makyaj yaptım.
Merdivenlerden bir çırpıda indim ve masaya oturdum.
Ya  ben bu kadını çok seviyorum. Baksana nasıl güzel hazırlamış masayı .
Bi kuş sütü eksik valla. Gerçi kuş sütü nasil oluyosa, hangi beyinsiz bildu bu lafi kuş sütü nedir yaa.

"Ne duruyorsun öyle okula geç kalmayımı planlıyon. Yede git çabuk okuluna. "Dedi ve bardağıma meyve suyu doldurdu.

"Valla kovmaktan beter ettin zeynep sultan bu kadarmı sevmiyon beni."dedim ve dudak büzdüm.
"Olurmu öyle şey kuzum okuluna geç kalma diye dedim ben."dedi ve kendide masaya oturdu.
Bende hızlı bi şekilde kahvaltımı yaptım ve tam kalkacakken mesaj geldi.

gönderen : ulaş

Kapıdayım gel hadi.

Odun yaa. İnsan bi Günaydın der demi yani. Neyse ben masadan kalktım ve çantamı alıp ayakkabılarımı giydim.
Hava Sıcak olduğu için mont almadım.

Kapıdan çıkıp ulaşa doğru yürürken arabanın önünde arabaya yaşanmış bana bakıyordu.
Beni baştan aşağı süzdü ve gözleri bacaklarıma gelince kaşlarını çattı.

"Günaydın " dedim neşeli bi şekilde ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

O hala kaşları çatık bakarken
"O bacağındaki ne " dedi ve bacaklarımı gösterdi.

" şort " dedin ve gülümsedim.

Gözlerini deverdi ve
"Yapma yaa. Ben bilmiyorum şort olduğunu öğrendim Sağol " dedi ve konusmama fırsat vermeden

" bu şortun boyu ne böyle. " dedi .
Bende onun taklidi yaptım ve
"Bo şorton boyo no boylooo"dedim ve 'o' yu uzatarak söyledim.

O dahada sinirlendi ve
"onu bidaha giyersen bütün şortlarını keserim ." Dedi kesin bi ses tonunda.

"Tamam."dedim ve suratımı asarak arabaya bindim.

Yol boyunca hiç konuşmadık ve bende kulaklığımı taktım ve müzik dinledim.
 
Kulaklığın kulağımdan çıkartılmasıyla gözlerimi açtım ve okula geldiğimizi farkettim.

Arabadan indik ve bizim grup'un yanına doğru yürüdük.  Evet artık bizim grup dedim çünkü artık bende gruba dahil oldum ulaş sayesinde.

Yanlarına gittik ve bi sandalyeye oturduk.
Sanırım bi Parti'den bahsediyorlardı.

"Eee, sen partiye geliyormusun derin ?"dedi burak.
Ben tam konuşacakken ulaş lafa atladı ve
"Be geliyorsam derinde gelmek zorunda"dedi ve bana baktı
"Değilmi derin " dedi ve sözünü tamamladı.

Bende gülümsedim ve
"Gelirim tabi ama nezaaman bu parti?" Dedim ve burağa baktım.
"Bu akşam "dedi gülümseyerek.

"Peki ozaman. Ben okuldan sonra alışverişe gidicem sende gelsene derin."dedi bana bakarak defne.

Biraz düşündüm ve aslında iyi bir fikirdi. Çünkü dolabımda doğru düzgün hiç elbisem kalmamıştı.
"Olur, gidelim " dedim ve gulumsemesine karşılık verdim.

O sırada zil çaldı ve hepimiz oturduğunuz yerden kalkarak dolabıma doğru yürümeye başladım. Dolabımdan matematik kitaplarımı aldım ve tam yürüyecekken ileride yine bana bakan volkanı farkettim.

Benim onu farkettiğimi görünce yine kaçıp gitti. Peşinden girecekken dün gece düşündüklerim aklima geldi ve duraksadım.
Ondan uzak durmalıydım. Ona geçmişi hatırlatmamak için bunu yapmam gerekti ve yapacaktımda.

Hemen kafamı toparlayıp sınıfıma girdim.
En arkada boş bi sıra buldum ve oturdum.
Yanıma birisinin oturduğunu farkedince yanıma döndüm veburağı gördüm.

"Sanırım bu dersimiz aynı.  Yanına  oturmam sorun olmaz değilmi. "Dedi ve bana baktı.

"Hayır sorun olmaz." Dedim ve gülümsedim.
O sırada hoca sınıfa girdi ve herkez ayağa kalktı bizde dahil.  Hoca oturmamızı işaret etti ve hepimiz oturduk.

Öğretmen dersi anlatmaya başlayınca ben derse odaklanmaya çalışırken burağın bakışlarını üzerimde hissetmemle ona döndüm ve oda aniden önüne dönüp dersi dinler gibi yaptı.

º•º•º•º•º•º•º•

En sonunda bütün dersler bitti ve ben evime doğru yürümeye başladım.
Ulaş beni arabayla götürmek istedi ama ben istemedim. Yürümeyi seviyordum.
Zaten bugün bütün gün volkanı görmedim.
Sabahki olaydan sonra okuldan çıkmış olmalıydı. Acaba o partiye gelecekmiydi  ki.
Uff aklımdan bir türlü çıkmıyo yaa.
En iyisi müzik dinleyip kafamı boşaltmaktı. Kulaklığımı taktım ve sonses müzik dinlemeye devam ettim.

Bir süre sonra eve geldiğimi farkettim ve kulaklığı çıkartıp kapıyı açtım.
Evde kimse yoktu sanırım.. bende bu fırsattan yararlanıp hemen odana çıktım ve çantamı bırakıp bi miktar para alarak evden çıktım.

Defneyle AVM'de buluşucaktık.  Taksi çağırıp adredi verdim ve kulaklığımı takıp yolu izledim.

Geldigimi farkedince adama parayı ödedim ve defnenin yanina gittim.

" geldim. Yaa çok beklettimmi " dedim ve ona baktım .

"Hayır bende daha yeni gelmiştim. Hadi gel önce şu mağazaya girelim "dedi ve beni kolumdan sürükledi.

º•º•º•º•º•º•º•º

Beraber birçok mağazaya girdik ama bir türlü karar veremedik.
Artık Çok yorulmuştuk ki son mağazayada  girip artik bir elbise almaya mecburduk .
Çünkü baska mağaza kalmamıştı.

Hemen mağazaya girip elbiselere bakmaya başladık.

º•º•º•º•º•º•
Defne strablez pembe mini bir elbise beğendi.
Bende strablez mini göğüs kısmı siyak eteği turuncu bi renkte elbise begendim ve aldık . Sonra kuaföre gidip saçlarımı yaptırdıktan sonra beninm evime gidip hazırlandik.

Defne beni gördü ve

"K-kızım çok güzel oldun. "Dedi ve gülümsedi.  Bende gulumsemesine karşılık vererek 
" Sende çok güzel olmuşsun " dedim ve son hazırlıkları yaparak tamamen hazırlanmış olduk...

Şimdi bekle bizi partiii.

Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin