7. Bölüm

46 8 0
                                    

Medya: Derin ve Volkan (Temsili)

Söylediklerine ne kadar şaşırsam da hiç tereddüt etmeden sımsıkı sarıldım ona.

Oda bana karşılık verdi ve sanki kaybetmek istemez gibi sımsıkı sarıldı.

Bir süre sonra ayrıldık ve sadece birbirimizin gözlerine baktık.
Sessizliği ben bozdum ve

"Artık içine attığın bütün acılar, özlemler ve hüzünler bitti. Çünkü artık ben varım ve artık bitti. "Dedim ve gülümsedim oda bana baktı ve gülümsedi.

"Peki artık gidelimmi çünkü ben çok üşüdüm hatta dondummm."dedim 'm' harfini uzatarak oda benim dediğime kıkırdadı ve yürümeye başladık.

Volkanla içeriye girdik ve sanırım parti sona ermişti etrafa baktığımızda sadece temizlikçiler vardı. Peki ulaş neden beni aramadı ki.

"Hadi seni evine bırakıyım."dedi ve çıkışa doğru yürümeye başladık.

" gerek yok ben taksiyle giderim."dedim ve gülümsedim.

"Sence ben seni bu saatte taksiyle gönderirmiyim."dedi ve oda gülümsedi.

"Peki."dedim ve arabaya bindim.

Yol boyunca benim yolu tarif etmem dışında hiç konuşmamıştık.eve geldiğimizi farkedince teşekkür edip tam arabadan çıkacakken birden beni kendine çekti  ve yatağıma küçük bir öpücük kondurdu.

Sonra ben ona şaşkınlıkla bakarken oda
Kafasını kaşıyarak

"Eee şey. Sen birden şey edince benimde öpesim geldi düşünmeden öptüm Özür dilerim."dedi ve başını yere eğdi.
Onun bu haline gülmemwk için kendimi zor tuttum ve
"Sorun değil. Bıraktığın için Sağol."dedim ve arabadan indim.

Ben eve girene kadar gitmedi ve ben eve girince sanırım gitti.

Herkez uyuduğu için ses çıkarmamaya özen gösterim ve merdivenleri yavaşca çıktım.

Odama girer girer girmez kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım.

Aklıma volkan gelince ister istemez aptalca gülümsedim.

Neydi bu. Aşk olamaz değilmi.
Bi insan iki günde aşık olamazki.
Ama bu her neyse beni mutlu ediyordu ve hiç bozulmamasını istedim.

Yaptığım yerden kalktım ve üzerimi çıkartıp mavi pijamalarımı giydim.
Neden mavi derseniz en sevdiğim renkte ondan.
Banyoya gidip makyajımı yikayıp saçımı dağınık bi topuz yapıp yatağıma yattım.

º•º•º•º•º•º•º•º

Multi - derin'in  bugün giydikleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multi - derin'in  bugün giydikleri

Gözlerimi açtığımda ilk defa kendiliğinden uyanmıştım.
Perdeyi açıp havaya baktığımda hava daha yeni aydınlanıyordu.
Yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım.

Ama sadece çalıştım.
Uyandığım için spor yapmanın iyi olacağını düşündüm.

Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve yüzümü yıkadıktan sonra saçımı tarayıp at kuyruğu yaptım.

Odama girip Dolabımdan salaş beyaz bi
t-shirt alıp giydim ve altınada siyah dar bir tayt geçirerek kulaklığımı alıp çıktım evden.

Park' ın olduğu yere doğru yavaş tempoda koşarak ilerlemeye başladım.

Yarım saattir koştuğum için parkın yanındaki bankalardan birine oturdum ve biraz etrafa baktım.

Daha erken olduğu için parkta kimse yoktu.

Yanıma birisinin oturduğunu farkedince yanıma döndüm ve yine burakla karşılaştım.

" Günaydın,Nasılsın ."dedi ve gülümseyerek bana baktı.

"Iyiyim sen "dedim ve gülümseyerek ona baktım.

"Bende iyiyim. Bişey sorcam dün gece neden hemen kayboldun ?"dedi ve merak dolu bakışlarla bana baktı.

Ne diycektim ben şimdi doğruyu mu söylesem yoksa bişeymi uydursam.
Ya doğruyu söylersem yanlış anlar ve volkanla beni sevgili sanasa.
Em iyisi uydur bişeyler derin hdi yapabilirsin .

"Ee şey bi arkadaşımı gördüm de onunla sahilde biraz oturup konuştuk.
Sonra zamanın nasıl geçtiğini farketmemişim."dedim ve sahtede olsa gülümsedim.

"Hee tamam ozaman. Ben bişey oldu sandım ama ulaş iyi olduğunu söyleyip gitti ve bende gitmek zorunda kaldım. "Dedi ve önüne döndü.

Ben telefonun saatine baktım ve yarım saatin kaldığını görünce kemen ayağa kalktım.

"Benim okul için hazırlanmam lazım okulda görüşürüz."dedim ve bişey söylemesini izin vermeden eve doğru koşmaya başladım.

Eve geldiğimde hemen kısa bir duş alıp saçlarımı kuruttum.
Sonra üstüme siyah göbek gösteren bir t-shirt giydim altınada siyah yırtmaçlı dar bi pantolan giydim (multimedyada var).
Saçlarımı  köpükle şekil vererek açık bıraktım ve çantamı alıp ayakkabılarımı giyerek evden çıktım.

Kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım. Bi süre sonra okula geldiğimi farkettim ve okula girdim.

Gözlerimle ulaşı ararken ulaş duvara yaslanmiş bana sinirli bi şekilde bakıyordu.

Kafasıyla bana gel işareti yaparak okulun arkasına doğru yürüdü.
Bende onun peşinden gittim  ve birisinin bizi görmeyeceği bir yere gelince durdu ve bana baktı.

"Bi sorunmu var ulaş. "Dedim ve merak dolu gözlerle ona baktım.

"Sen dün gece volkanla ne konuştun"Dedi. Sinirli olduğu her halinden belli oluyordu.

"Hiç bişey sadece konuştuk ve arkadaş olduk."dedim. Artık onun bu halinden korkmaya başlamıştım .

"Siz sarılarakmı arkadaş oluyorsunuz."dedi.

Ne yani bizimi izlemişti. Görmüşmüydü her şeyi.

"Hayır sadece bana bir kere sarılmak istedi okadar."dedim ve ona baktım.
Daha çok sinirlendi ve konuştu.

"Peki sen neden izin verdin ona."dedi.

Neden izin verdiğimi bende bilmiyorum ama o an sadece ona sarılmak istemiştim.
Ve ben sanırım ona kendimi borçlu hissetmemek için sarıldım. Çünkü onu bu hale ben soktum. Ben hatırlattım ona derini.

"Ben ona borçluyum ulaş. Volkan benim yüzünden bu halde. Ben ona derini hatırlatıyorum ve benim yüzümden acı çekmesine izin vermiycem."dedim ve oradan uzaklaştım.

Zil çoktan çalmış herkez derse girmişti.
Hemen dolabıma gidip edebiyat kitaplarımı aldım ve sınıfa gittim.

Sınıfa girdiğimde volkan en arkada tek başına oturuyordu ve beni görünce gülümsedi.

Bende ona gülümseyerek yanına oturdum ve
"Günaydın "dedim.

Oda bana gülümseyerek
"Sanada Günaydın"dedi.

Hoca sınıfa girdi ve derse başladı.
Ders boyunca hiç konuşmadık .

Sonunda zil çaldı ve ben tam toparlanıcakken volkan
"Bugün işin yoksa beraber bişeyler yapalım mı ?" Dedi ve benim cevabımı bekledi.

"Tamam olur."dedim ve sınıftan çıktım.

º•º•º•º•º•º•º•º

Sonunda bütün dersler bitti ve ben hazırlanmak için eve doğru yürüdüm.

Acaba nereye gidicektik.
Ay ben ne giysemki şimdi uff hiç düşünmedim yaa. Neyse eve gidince bakarız.

'Ayy volkanla bir gün ' kulağa hoş geliyo aslında ...


Senin İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin