Derinin kıyafeti saçı...
Defnenin kıyafeti...
"İşte şimdi hazırız. "Dedim ve gülümsedim.
"Hadi saat sekiz gidelim artık. "Dedi defne ve evden çıktık.
Evden çıktıktan hemen sonra volkan ve ardından ulaşın arabası gelmişti.Volkan arabadan indi ve kapıyı açıp;
"Buyurun güzel bayan."dedi ve sırıttı."Çok naziksiniz beyefendi. "Dedim ve gülümseyerek arabaya bindim.
Volaknda arabaya bindi ve zaten defne ulaşla gidecekti.
"Hadi geç kalmayalım partiye."dedim volkana dönüp.
"Parti'ye gitmiyoruz."dedi volkan sırıtarak.
Ne yani ben boşuna mı hazırlandım yani.
Peki ama nereye gidicezki uff ya."Nasıl yani ozaman şimdi nereye gidiyoruz?"dedim volkana şaşkınlıkla bakarak.
"Süpriz. "Dedi ve göz kırptı.
"Ama..."daha cümlemi bitirmeden volkan konuştu.
"Daha fazla soru sorarsan senin için kötü olur."dedi.
Bende daha fazla direnmedim ve gittiğimiz yolu izledim.
---------
"Geldik."dedi volkan ve arabayı durdurdu.
Tam inecekken volkan kolumu tuttu ve
"Bekle."dedi ve arabadan hızlıca inip kapıyı açtı.Arabadan indim ve volkan gözlerimi siyah bir kumaşla kapattı.
"Volkan ne yapıyorsun? "Dedim.
Ne yapıyo bu şimdi. Neden bağladı gözümü.
"Sus ve dediğimi yap."dedi ve beni belimden tutarak yürütmeye başladı.Etrafta hiç ses yoktu. Şehrin sesi bile. Demekki şehirden uzak olmalıydık.
" geldik. Dur burda."drdi ve yanimdan uzaklaştı.
"Tamam şimdi aç gözlerini. "Dedi ve bende gözlerimi açıp etrafa baktım.
Ohaa burası çok güzel bir yerdi.
Ormanlık ve ağaçların üstü özenle ışıklar la süslenmiş ve çok güzel görünüyordu.Volkana baktığımda karşımda bilgisayara bir CD yerleştirdi ve yanıma geldi.
Beni yerdeki minderlerin birine oturttu ve yanıma kendide oturdu."Hadi izleyelim."dedi ve kolunu omzuma koydu.
Bilgisayardan büyük beyaz perdeye volkanla bizim tüm fotoğraflarımız vardı.
Hepsini izledikten sonra ben bittiğini sanmıştım ama en son volkan çıktı ekrana.
Ve konuşmaya başladı."Derin seni çok sevdiğimi hergün daha fazla anlıyorum.
Seni hiç kimseyi sevmediğim kadar çok seviyorum ben.
Her gün 'bu günde derinimi görüncem' diye uyanıyorum.
Senden önce yaşamadığımı farkettim ben.
Sen benim nefesim oldun derin.
Yaşayan bi ölüyü dirilttin sen.
Senin sayende yeniden doğdum ben.
Derin iyiki doğdun meleğim. "Dedi ve sonlandırdı konuşmasını.Ben gözümden akan yaşlara engel olamayıp bir yandanda volkana sarılıyordum.
"Seni çok seviyorum"dedim ve daha sıkı sarıldım.
"Benim kadar sevemezsin."dedi ve güldü.
Kollarımızı ayırdı ve beni elimden tutup kaldırdı.
"Gel benimle"dedi ve elimden tutup yürümeye başladı.
Biraz yürüdükten sonra koca bir ağacın altında durduk.
Ağacın üzerinde yukarıya doğru giden bir merdiven vardı.
Volkan benim belimden tutarak çıktık yukarı.
Sanırım bu bir ağaç evdi.
Evin içine girdiğimizde gördüklerimle bir kez daha şok oldum.
Ortada serili bir battaniye ve etrafında yanan mumlarla çok şık olmuştu.Volkan beni battaniyenin üzerine oturttu ve kendide karşıma oturdu.
"Volkan gerçekten burası çok güzel. Hatta harika bir yer."dedim ve tekrar sarıldım ona.
Ayrıldığımızda yolkanin yüzünü ellerimin arasına aldım ve konuştum.
"Seni herkez den, herşeyden çok seviyorum biliyosun değilmi."dedim ve gülümsedim."Bende seni her ne pahasına olursa olsun sevicem ve asla bırakmayacağım. "Dedi ve yüzüme yaklaşmaya başladı.
Bende ona yaklaştım ve dudaklarımızı birleştirdim.
Kısa bi öpücükten sonra ayrıldık ve volkan yanıma oturup beni sırt üstü yatırdı aynı zamanda kendiside aynı şekilde yattı ve elimi tuttu.
"Şimdi yukarıya bak."dedi ve yukarıya baktım.
Kulübenin çatısı yoktu ve onun yerine camla kaplıydı.
Gökyüzü net olarak görünüyordu ve yıldızlarla kaplıydı.
"Bak en tepedeki, en parlak iki tane yanyana olan yıldız var. Görüyormusun?"dedi ve parmağının ucuyla gösterdi.
Gerçekten en dikkat çeken ve parlayan yıldız onlardı ve sanki yapışmış gibi yan yanaydılar."Evet gördüm. "Dedim yıldıza bakarak.
"İşte o yıldız bizim yıldızımız.onların biri sensin biride ben. Hep yan yana olucaz ve hiç ayrılmayacağız.
Bedenlerimiz ayrılsa bile kalplerimiz hep beraber olacak.
Biz çift bedebde tek kalp olucaz.
Aşkımız hiç bitmeyecek.
Hiç bırakmayacağız birbirimizi. "Dedi ve sardı kollarını bana.Ben de kollarımı brline doladım ve kokusunu çektim içime.
"İyiki sevmişim seni."dedim.
Gerçektende iyiki sevmiştim onu.
Volkan sız bir hayat. Yaşayabilirmiydim ben onsuz.
Nefes ala bilirmiydim o olmadan.
Netse bunları düşünmüycem çünkü hayali bile acı veriyor insana."Iyiki benimsin."dedi ve saçlarıma küçük bir öpücük kondurdu.
-------------------
Güzel bir bölüm oldu.
Ama itifaf edin çok kıskandınız sjsjks.Bu arada bu bölümü yazmama çok yardımcı olan sudeözdamar'a çok teşekkür ediyorum.
Sağol kanka :)