Multi - derinin kafeye giderken giydikleri
volkanı ikna etmeyi başardım ve sevinçle boynuna atladım.
Oda benim belimi kavradı ve sarıldık.Volkandan ayrıldım ve eve doğru yürüdüm.
Eve geldiğimde kendime bi sandviç hazırladım.
Televizyonun karşısındaki koltuğa hayvan gibi yayıldım ve sandviç'imi yemeye başladım.Karnımı doyurduktan sonra telefonumu aldım ve ulaşı aradım.
Beş veya altıncı çalışta açtı okuz nolcak."Nevar derin."
"Böyle telefonmu açılır odunmusun sen."
"Yaa uzatma da söyle ne söylüyceksen."
Yaa harbi odun bu yaa. Şuna bak nasıl konuşuyo bi kızla.
Kesin o yüzden sevgilisi olmadı şimdiye kadar.
Neyse konuya dönelim."Buluşalımmı seninle önemli bişey konuşmam lazım. "
"Tamam. Bizim kafeye gel konuşalım. "Dedi ve yüzüme kapattı.
Bende yukarı çıktım ve üzerime siyah far pantolon üstünede siyah önü resimli t-shirt giyip aşağı indim.
Yeşil ceketimi ve bordo ayakkabılarımı giydip evden çıktım.Kafe eve yakın olduğu için beş dakika yürüyünce kafeye geldim.
Ulaş masalardan birine oturmuş beni beklerken bende karşısına oturdum ve
"Selam " dedim
Oda bana bakarak"Selam" dedi.
Ben simdi nerden başlıycam konuşmaya.
Acaba kabul edermiki.
Ya kabul etmezse ne yapcaz.
Yok yaa kabul eder heralde benimi kıracak canım kaç yıllık arkadaşıyım dimi yani bi zahmet kabul etsin.
Ya etmezse. Uff napıcam ben yhaa."Ne içersin"dddi ve garsonu çağırdı.
"Hımmm. Kahve."dedim ve oda kahve istedi.
Bi süre sonra kahvelerimiz geldi ve ulaş konuştu."Anlatcanmı artık derin."dedi ve bıkkın bi nefes verdi.
"Ee tamam ama lafımı bölme. "Dedim ve ulaş Başıyla onaylayınca konuşmama devam ettim.
" Şimdi biz volkanla okulumuzu temsil etmek için müzik grubuna girdik.ama bi sorun var. Volkanla biz şarkı söylüycez ama enstrüman'ları çalacak kişilere ihtiyacımız var ve okulda sizin gruptan başka iyi müzik yapan yok. Oyüzden bizimle grup olmanızı istiyoruz. "Dedim ve derin bi nefes aldım.
Ohh be söyledim sonunda . Korktuğum kadar yokmuş aslında.
Ulaş boğazını temizledi ve konuşmak için hazırlandı.
"Bak derin volkanla aramızda olanları biliyosun biz kabul etsek bile benim tanıdığım volkan asla bunu kabul etmez."dedi ve kahvesinden bi yudum aldı."Yaa zaten ben volkanı ikna ettim. Yeterki siz kabul edin."dedim ve yavru köpek bakışı attım.
"Sen sen nasıl ikna ettin onu. Bu imkansız volkan asla bizi affetmezdi ki."dedi ve şaşkınca .bana baktı.
"Uff zaten sizi affetmedi. Yalnızca sizinle grup olmaya ikna edebildim." Dedim ve kahvemi yudumladim.
"E buda büyük başarı." dedi ve gülümsedi.
"Ee kabul edicekmisin yani." Dedim ve heycanla ona baktım.
"Hmmm. Peki kabul."dedi ve gülümsedi.
"Yaşasın kabul ettin sonunda "dedim ve yerimden kalkarak ona sarıldım.
"Neyse benim eve gitmem lazım "dedim ve yanağına küçük bir öpücük bırakarak kafeden çıktım.
Eve geldiğimde tam yukarı çıkacakken bi ses duydum.
Ses benim odamdan geliyordu. Yavaşça odama doğru yürüdüm ve kapının aralığında baktım.
Baktığımda bi adam vardı. Ama karanlık ve arkası dönük olduğu için tam olarak göremedim.Adam masanın üzerindeki benim resmimi alip bakmaya başlarken çerçeve eli den düştü ve
" hay anasını yaa "dedi.
Sesi çok tanıdık ve sanki volkanın sesine benziyodu.
Daha dikkatli baktığımda volkan olduğunu anladım ve derin bi nefes alarak ışığı yaktım.Işın yandığını farkedince bu tarafa baktı ve ışık nedeniyle gözlerini kırpıştırdı.
Bu haliyle gerçekten o kadar tatlı görünüyordu ki." sen nasıl girdin odama."dedim ve çatık kaşlarla ona baktım.
"Tamam kızma hemen pencereni açık unutmuşsun ordan girdim."dedi ve yanıma geldi.
"Peki sen nerdeydin bu saate kadar."dedi ve kaşlarını çattı.
"Ulaşla konuştum ve kabul etti."dddim ve gülümsedim.
"İyi. "Dedi ve oda mı kurcalamaya devam etti.
"Heyy Odamı kurcalayamazsın "dedim ve çemkirdim.
"Iyi be al senin olsun odan " dedi ve bana baktı.
"Volakn git hadi yoruldum uyuycam."dedim ve onu pencereye iteklemeye çalıştım.
Sadece çalıştım çünkü hayvan gibi ağırdı ve bir milim bile kımıldamadı.
""Uyu banane "dedi ve sırıttı.
"Gitde uyuyum ozaman "dedim ve onu yine itekledim.
"Banane gitmiycem "dedi ve yatağıma yattı.
"Yaa kalk ordan "dedim ve elini tutup kaldırmaya çalıştım.
Ani bir hareketle beni yatağa çekti ve kollarının arasına aldı.
"Beraber uyuyalım."dedi ve kollarını belime doladı.
"Hayır gir evinde uyu "dedim ve kollarından kurtulmak için çırpındım.
"Sadece seninle uyumak istiyorum Lütfen. "Dedi ve daha sıkı sarıldı.
Bende daha fazla çırpınmadım ve ona götümü dönüp yattım.
Arkamdan belime sarıldı ve kokumu içime çekti.
Bende yüzümü ona döndüm ve yüzüne baktım pencereden sızan ay ışığı odamı aydınlattığı için onunda bana baktığını görebiliyordum.
Bi süre sonra gözlerim kapanmaya başladı ve bendde kafamı volkanın boynuna gömerek kokusunu içime çektim.Onun yanında kendimi o kadar huzurlu, mutlu ve güvende hissediyordumki.
Sanki ona bağlanmış ve kopmak imkansızmış gibi.
O yanımda olduğu zaman gitmesini istemiyorum ve hep yanımda kalsın istiyorum .
Peki bunun adı ne aşk mı.
Aşık olmak böyle bişeymi,sevmek sevilmek böyle bi duygumu.Eskiden zeynep teyzeye aşık olmak nasıl bişey dedim ve oda bana sevmek; bir insana bağlanmak, o insanı düşünmek,knu görünce heyecanlanmak,ona bakınca mutlu olmaktır ama en kötü tarafı ise acı çekmektir. Eğer bir insani seversen acı çekersin. Eğerki o insanı sevmeye devam edersen acı çekmeye de devam edersin.
Derdi.
Evmek böyle bişeyse acı çekmeye bile razıyım.Ellerimi volkanın beline daha sıkı doladım ve onun huzurlu kollarının arasında uykuya bendimi teslim ettim...