Zdravo ljudovi. Ispričavam se što nisam nista dugo objavljivala imala sam problema svakojakih ali eto da se ispričam imate nastavak od 5000 riječi i sex scenom na kraju. Možete slušati i Drunk in love kad krenete s čitanjem.
Još epilog i gotovi smo.
Btw kako vam se sviđa novi cover?
Volim vas sve ♥
I što sam ja napravila?
Zaključala se u sobu i svima javila da odlazim u Brazil, ali poanta je u tome da sam ja ostala u Francuskoj.
- Sam. Trebam jednu malenu uslugu.- tko me milijardu puta izvukao iz govana?
- Vraćaš se? Znala sam da nećeš izdržati! Trebala sam se kladiti.- nasmijala sam se i povukla deku preko glave.
- Ne, ne vraćam se.-
- Nego?-
- Trebam te da se maknem od svih. Trebam te da kažeš svim medijima da odlazim u Brazil, lažiraj neke slike, molim te. Trebam mira.- u slušalicu.
- Uredu. Čuvaj se samo. I doći ću te posjetit pa malar mi to bilo zadnje, uredu miško?-
●●●
Donjela sam čokolade, čipsa, kokica i dvije litre čokoladnog mlijeka i gledala serije na Netflixu. I tako već tjedan dana.
Samo jedem, spavam, tuširam se i obavljam nuždu da se lijepo izrazim.
Jedino s kim pričam je moja domaćica koja me hrani i moj vrtlar. Ako se računa onda kada sam morala izaći iz sobe na terasu jer sam mjesečarila i probudila se na sred travnjaka.
Harry mi je već 50 poruka ostavio u kojima se ispričava i u kojima me obavještava da dolazi za mnom u Brazil. Moja unutarnja božica vrišti od zlobe. Kuja, šta ćeš.
A Nate? Pa on mi ostavio 3 poruke u kojima mi govori da neka si uzmem slobodno od svega, pa i njega jer on razumije sve to. Moš' mislit'.
Vjerojatno pizdi jednko ko' Harry ako ne i gore. Barem bi ja da sam na njegovom mjestu. Zato eto sjedim u svojoj kući na verandi gledajući more i jedući sladoled.
Trebala sam već smršaviti od ovolikog bježanja od problema ali teško se rastajem od stvari pogotovo mog masnog pokrova.
Tri godine kasnije
-Neće to tako ići. Ne nikako.- Agatha pregledava moje bilješke.
-Što fali tome?- podigla je pogled s knjige i pogledala me je.
-Rom, imaš odličnu maštu moram ti to priznati, ali zar stvarno želiš biti novi John Green i ubijati glavne likove?- neugodni smiješak mi se stvorio na licu.
-To je loše zar ne?- uzdahnula je i ponovno prolistala primjerak.
- Pa i da i ne. Sviđa mi se tvoje pisanje, ali probaj još doraditi ili postaviti radnju drugačije. - da jer je to tako lako.
Klimnula sam glavom i izašla iz Agathinog ureda. Ovo je treći put da joj ponudim knjigu ali njoj se i dalje ne sviđa taj nastavak.
Prva knjiga je uspjela i to bila je među najprodavanijim knjigama u Europi, a i u SAD-u. Imala sam dosta insporacije za likove koje sam zavoljela ali sada dok pišem o bratu glavnog junaka pizdim, ludim. Tako je iskompleksiran. Jeboga onaj koji ga napravio.
O čekaj.
Uredu zažmirit ćemo na jedno oko. Naravno napokon sam se snašla i znam gdje mi je glava, a gdje rep i čak mislim da bi mogla prepraviti jedno poglavlje uz kavu i kroasan. Ipak sam u Francuskoj.
YOU ARE READING
In all the right ways. [COMPLETED]
Fanfictionova priča sadrži seksualni sadržaj, psovanje i alkohol. čitate na svoj rizik. pitanja možete postaviti u box ili u komentare. All rights reserved.