part 8

5.9K 177 5
                                    

-Gih- izustim kušajući kavu sa kisoka na aerodromu. Harry kupuje kartu skupa sa svim iz One Directiona.

-Rom. Zašto ti ne ideš sa nama? Bilo bi nam predobro.- Louis me zagrilo preko ramena. U ova dva tjedna što sam provela sa Harryem upoznala sam sve. I saznala sve. Danas odlaze na posljednju turneju prije "odmora" prije nego što se "povuču" sa scene na godinu dana izdati će novi album. Made in A.M. Harry je nekim čudom dobio inspiraciju za pisanjem pjesama nakon one večeri kada smo po prvi put počeli glumiti par. A inspiracija mu je poludjela nakon onog što mi je priredio u kuhinji.

Drag me down sam čak i ja pomogla napisati. Točnije ja sam kuhala i izmišljala riječi, a on je neke zapisivao.

Počeli smo puno više vremena provoditi zajedno. Počeli smo uživati u našem zajedničkom vremenu. Nismo još spavali zajedno ali Bog zna da smo bili jako blizu par puta.
A ja kao nekakva glupava zaljubljena tinejdžerica svaki put kad bi me dotaknuo udahnula kroza zube da se obuzdam da ne skočim na njega. Kad me dotakne koža mi gori, a kada sam s njim osjećam se mirno. I kao da imam svo vrijeme ovoga svijeta da ga gledam kako se smije. Da osjećam njegove poljupce na sebi.

-Ne može s nama jer smima seriju.- javio se Niall noseći svoju torbu i vadeći čokoladicu.

-A i Louis, Harry se nebi odvojio od nje. A ni ti.- izjavio je Liam. Drag dečko. Kad želi biti. I on je u istom obliku veze sa Sophiom kako sam ja sa Harryem. U ova dva tjedna vidjela sam ga sa 7 cura. Drag ali loš. Dok je Louis prepreden. Zgodan, ponekad zao ali drag.

-Ostavite se vi nje.- Harry je stigao i posesivno maknuo Louisovu ruku s mog ramena i povukao k sebi.

-A sada me ispričajte. Idem se pozdraviti sa svojom djevojkom kako treba.- primio me za ruku i povlačio prema njegovom cilju.

-Od kada sam ti ja cura?- pogledao me je preki ramena i bezobrazno se nasmiješio.
Izvadio je nekakvu karticu i provukao je na nakakva vrata. Vrata su se otvorila i pokazala nekakav maleni stan u bjelini i kremastoj boji. To jest na jednom zidu je bio televizor, a na drugom malena kuhinja. A krevet je zauzimao većinu sobe.

Dok sam ja promatrala sobu ili stan što već on mi je razmaknuo kosu sa jedne strane vrata i ostavio maleni poljubac. To mi je odvuklo pažnju u milisekundi. Okrenula sam se i prislonila sam svoje usne na njegove. U poljupcu osjetila se nužda, brzina, privlačnost i čokolada. Odmahnula sam se brzo udišući da povratim izgubljeni zrak.

-Čokolada?- upitam sa smiješkom, rukama i dalje zapejanim u njegovoj kosi.

-Niall ih ima cijeli čudo.- nasmijala sam se dok me je polegao na krevet i dalje ljubeći.

-Roman.- mumljao je uz moju kožu stvarajući ubijačke vibracije.

-Kada me posjetiš- nastavio me ljubiti spuštajući se s vrata na trbuh skidajući moju majcu. -Možemo li molim te napokon spavati zajedno?- nisam mogla suspregnuti smijeh.

-A ja sam mislila sa je to što se ne seksamo do tebe.- smijeh mu je prodro iz dubine grla i poljubio me čvrsto na usne ruke stavljajući na moju guzicu čvrsto stiskajući i nabijajući mene na sebe.
Već se bio naviknuo na moj sarkazam i uživao je kada sam ljudima vraćala sarkazmom. On i cure su sada na pristojnim osnosima. Više hmga ne gađaju stvarima kada ga vide.

-Ozbiljno ti kažem. Neću te puštati iz sobe najmanje dva dana.- ponovno me poljubio. Nasmijala sam se u poljubac.

-A koncerti?- ugrizao me za golu dojku i počeo raditi ljubavni ugriz.

-Oj! Čemu to?-

-Da ljudi znaju da si moja.- nasmijala sam se njegovoj posesivnosti i ljubomori. Napravio mi je još jedan na vratu za kojeg je bio siguran da će ljudi ga vidjeti. Ruke su mu putovale dok ih je radio dovodeći me do ludila

In all the right ways. [COMPLETED]Where stories live. Discover now