-Stvarno?!- Nathan se nasmijao od srca. Isuse bože želim mu sjesti na facu.
- Da. I da ja nisam Cari rekla ona bi i dalje se upucavala toj ženi za koju smo mislile da je zapravo muškarcu.- stavio je vilicu u usta i dalje se blago smiješeći. Potpuno sam zadovoljna trenutno. Prelijepi muškarac, fina hrana i mir.
Ne znam zašto ali od trenutka kada sam upoznala ovog muškaraca ja mogu biti ono što jesam. Tople smede oči me gledaju, a moje izdajničko srce, koje još ima osjećaje za prevaranta, sjetilo se zelenih smaragda.
Idiot.
-Kuda ćeš nakon mene?- spustio je vilicu i nož i pogledao me tako da sam se skoro ugušila. Ja ne bi trebala biti tako, tako pa k vragu pohotna. Ima drugačije crte lica od Harrya. Muževnije, grublje, tamnije....privlačnije? Ne, ne, ne.
-Kako misliš nakon tebe?- spustim vilicu i stavim laktove na stol. Znaaam kupi knjigu bontona laktovi ne idu na stol, e pa tuži me.
- Pa nakon ove večere sumnjam da ćeš ostati u Parizu.-
-Ne, neću.- možda sam mrvicu povrijeđena jer neće biti drugog puta.
-Jedino ako ne želiš još jednom sa menom izaći. Možda te nagovorim i da ostaneš?- zahihoćem se i stavim ruku preko usta. Refleksivno.
- Nemoj skrivat svoj osmjeh. Jako mi se sviđa. - službeno sam se zacrvenila kad je primio moju drugu ruku. Evo ga. Uzmi me.
-Khm. Što kažeš na desert?- začujem sebe kako kažem. Nathan se promeškolji i zaklim galvom. Njegova je ruka napustila moju i za čudo njegova toplina mi je falila.
- Naravno. Kako god ti kažeš. - lagano se nasmiješim kao i on. Što bi smo drugo mogli napraviti kada sam ja usrala cijelu situaciju. I onda bljesak. Još jedan i još jedan.
Kriste Isuse, daj mi strpljenja jer ako mi daš snage sve ću ih pobiti.
- Imam ideju.- taman sam krenula staviti svoj prvi komad čokoladne torte dok je on dobio "ideju". Sine nabi si tu ideju znas kamo. Ženu se ne prekida kad jede.
- Bolje bi ti bilo da ima čokolade u toj ideji jer inače će biti nešto drugo na tebi. Kao naprimjer stol.- nasmijao se glasno i kako li je to pasalo. S njim mou biti sarkastična do mile volje i mogu ga vrijeđati, a on ili će me izignorirati ili mi vratiti. U 7 sati putovanja toliko smo se pobadali da sam pomislila da ću ostati bez sarkastičnih primjedbi.
Ali nisam. Naravno.
-Prije bi mislio da ces ti biti na meni, ali dobro. Ali stvarno ti kažem idemo. Imam ideju.- sigurno želi da šećemo iznad rijeke La Manche.... Ali čokoladna torta.
-Ne.- stavim još torte u usta. Tako fino i hrskavo, i mekano i božanstveno...
-Zašto? - on je već na nogama i ko pas stoji pred menom sa onim svojim smeđim, predivnim očima.
Ja pokazem rukama na krišku torte i vilicu zabodenu u nju.- Ali što ako ti kažem da ćeš jesti najbolje od Pariza i čokolade.- e to već zvuči prilično zanimljivo i interesantno.
- Možda bi išla sa tobom.- nasmijao se i primio me za ruku. Ni sama ne znam kako, ali već smo bili vani i gurali se kroz paparazzije.
Nisam ovo ovako planirala. Trebala sam ostati skrivena od svih. Trebala sam ostati skrivena od Harrya. Nathan me privio uz sebe još jače dok smo se probijali kroz masu paparzzija. Kada smo usli u njego auto napokon smo odahnuli i pogledali jedno drugo te se puknuli smijati.
- Pa ovo je bilo zanimljivo, skoro pa interesantno.- kaže i dalje se smiješeći. Trebala bi biti totalno paranoična i što ja znam što ne ali ovaj čovjek me je smirio. Njegove tople oči i velike ruke koje su me grile prije nekoliko sekundi.
-Znam i oprosti mi molim te. Nisam mislila da će me ovako brzo naći. - blago je zatresao glavom i ponovno mi uputio najljepši osmijeh.
- Ma nema veze. Zbog tebe sve.- nasmijem se i lupim ga lagano u rame.
- Jesi ulizica.- nasmije se i upali auto.
-----
-Nikada nisi bila sa ove strane rijeke?- zatresem glavom u znak 'ne'.
- Nisam imala vremena. Uvijek sam letala uokolo.- sjedim na zemlji u mojoj novoj Diorovoj haljini raširenih nogu i pored mene košara puna čokoladnih čuda i Nathan. Već se mjesečina podigla i sad smo dobili još romantičniju atmosferu.
- Sad se bar možeš opustiti. Mogao bi doći nekada kod tebe, u tvoj vinograd da probam tvoje vino.- nasmijem se i legnem sa čokoladnim, malim kolačićem u ruci.
- Da nas neka osoba sad sluša pomislili bi da pričamo o nečemu sasvim drugom.- dok sam s njim osmijeh mi ne silazi s proklete face.
- Perverznjakinja. Ja imam čisto platonske namjere.- nasmijala sam se glasno.
- Da misliš imati samo platonske odnose samnom mislim da nebi tvoja ruka dolazila sa bilo kojim mog tijela toliko često, smijao bi se manje i ruka ti nebi išla toliko puno pod kosu, a da ne pričam o tome koliko često grickaš svoju doljnju usnicu.- onaj sladak čovjek se pred mojim očima pretvorio u živi sex i u to u nekoliko sekunda. Pogled mu se zamračio, usne odvojile i palac mu je prošao preko njegove doljnje usne.
Isuse Bože, zovite vatrogasce jer sam se službeno zapalila. Čak i tamo gdje nisam mislila da mogu.
- Iskustvo je na nivou.- približio mi se tako da sam ja sad ležala na mekoj deki, a on je nad menom sa svojim gornjim djelom tijela. Ruke su mu sa svake strane moje glave pa se podupire kako nebi me prignječio.
- I imaš li što protiv tog?- glas mu se spustio na hrapavo, duboko predenje.
- Da.- nisi me još poljubio majmune.
-Što to?- a tako ćemo se igrati ti sexy, sadistički grčki bože.
- Mislim da i sam znaš. - nasmiješio se i spustio svoje usne lagano na moje. Kao da ispituje da li je pogodio i o Bože kako e samo pogodio što želim. Usne su mu mekane i slatke, te bolno nježne.
- Znaš nisam od stakla.- kažem mu na usnama. Zlokobni smiješak mu se prostro usnama i poljubio me tako da mi je svijet se izmaknuo pod nogama. Točnije menom cijelom.
Odjednom smo vodili opasnu borbu jezicima i ja sam se utapala u, što se meni činilo, nektaru za bogove. Prebacio me je tako da sam ja bila na njemu a njegove ruke su putovale mojim tijelom raskošno i obećavajuće.Problem je bio u tome da nisam vidjela zelene oči kako nas gledaju iz mraka.
_____________________
Tam tam taaaaam.
Znam kuja sam.
Molim vas nemojte osuđivati Roman zbog njenih postupaka. Da, prerano je nastavila i prerano je sa nekim drugim, ali morate shvatiti da je i ona povrijeđena i želi se osjećati bolje, a Nathan je, eto, pomogao joj.
Helena :) :*P.s.
Nemam interneta pa nisam mogla objaviti.
YOU ARE READING
In all the right ways. [COMPLETED]
Fanfictionova priča sadrži seksualni sadržaj, psovanje i alkohol. čitate na svoj rizik. pitanja možete postaviti u box ili u komentare. All rights reserved.