part 3

7.7K 213 11
                                    

-I kako ćemo?- pitam dok se polagano vozimo ulicama New Yorka. Rukama tapkam po svojim bedarima i s vremena na vrijeme stavljam kosu iza uha ili popravljam naočale koje si kao i sve ostale kuje tvrdoglave.

-Šta 'kako ćemo'? - nije me ni pogledao već mu je pogled bio prikovan za cestu. Odmahnem glavom i izvadim mobitel da vidim samo obavijesti na twitteru i par poruka od Care koje su se svodile na Pojebi ga i onda mu jaja odreži! ili Pazi se. Je šta je. Ima alatku kilometarsku. Nemoj da bude aah, jače!

Na zadnju poruku sam se tiho nasmijala i zadobila njegov pogled preko tamnih naočala. Kosa mu je podignuta, a daljnja usna među zubima dok mu desna ruka "miluje" bradu.

-Šta je smiješno?- i dalje se smije malo glasnije. Ne znam čemu. Cari i njenim izjavama ili zbunjenom Harryu.

-Ništa šta bi tebi bilo zanimljivo.- odbrusim mu i napišem Cari jednu brzinsku poruku

Prije da će on vikat kad ću ga počet mlatit.

I dalje me je gledao. Čas pa čas posjećujući svoj pogled cesti ispred nas.

Car♡: Je l' bičevima? Znala sam da voliš nastrano. Znala sam.

Nisam se mogla suzdržati a da se ne odvalim smijati kao luđak.

-Roman. Ili se prestani smijati ili mi reci što je smiješno. Ljutiš me.- kroz jedno uho mitra kroz drugo van.

Cara kakav je u krevetu kad je ljut? ;)

Car♡: Kuja će imat ljuti seks. :C

K vragu. Ne želim se smijati ali ne mogu se suzdržat. Bože pomozi.

-Roman. Nerviraš me.- pa dobro je l' imam cheeseburger na glavi li šta? Pogled mu se ne odvaja od mene.

-Reci mi!- lupio je rukom o volan.
-Stvarno se ne znaš kontrolirati?- krenuo je nešto reći ali ja sam ga brzo odsjekla -Cara i ja se dopisujemo i kaže da ti želim raditi nešto nastrano.- stali smo i pogledao me je.

-E i da. Da ćemo imati ljuti, vrući seks.- kažem ne prekidajući pogled. Usta su mu blago otvorena. Tek toliko da me izludi, a onda su mu se usne razvile u zločesti smiješak.

-Šta se mene tiče ja sam za.- skinuo je svoje naočale i krenuo se približavati meni.

Neće moći ove noći.

Ruku sam mu prislonila na prsa zaustavljajući ga. Loš potez. Veoma loš potez.

Kroz ruku su mi prošli trnci koju su otputovali sve do moje kralježnice i natrag do pluća izbivši mi zrak iz njih.

-Opa. Polako jebaču. Šta je? Suho razdoblje?- kiselo mi se nasmiješio i izašao van. Oko nas su se već stvorili paparaci. Krenuo je meni otvoriti vrata ali sam ga prestigla izavši sama. I usput sam ga skoro puknula vratima.

-Jebeni Hulk.- promrmljao je kroz prisilan smiješak pokazivajući koliko je savršen, proklet bio. Primio me za struk i vukao kroz gužvu štiteći me od ludih ljudi. Makar je sve to lijepo, divno, bajno i krasno znam da je sve gluma i sve je odmah sto puta gore.

-Dairy Queen? Hm, slatko...- ušli smo i sjeli u kut svako na svoju stranu.

-Ja ću kavu. Što ćeš ti?- pitao me gledajući meni. Ne znam zašto ali jednostavno mi je bilo teško maknuti pogled s njega.

Valjda jer zrači idiotizmom.

-Ja ću sladoled.- pogledao me i namrštilo se.

-Dobro. Pa koliko imaš godina?- spustio je meni i stavio ga tamo gdje ga je i našao.

In all the right ways. [COMPLETED]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin