part 5

6.5K 201 4
                                    

-Halo?- već sam iznervirana, a još mu ni glas nisam čula.

-Roman! Niall je!- Niallov veseli lagano pripiti glas je odjeknuo slušalicom -Am. Možeš li doći po Harrya?-

-Zašto? Neka zove nekog drugog.- pljunula sam riječi.

-Ne, Roman! Stani!- Niall se proderao taman kad sam htjela poklopiti.

-Dobro, što je?- već iznervirana i bijesna sam kriknula na slušalicu.

-Misliš da ga nisam probao odvesti kuci? Lik samo tebe želi. Na silu se zbljuvao u taxiu. Molim te.- uhvatila sam se za čelo i okrenula po prostoriji. Izdah je izašao iz mene sa negodovanjem.

-Dobro.- kažem žmireći, polagano dišući.

-Gdje ste?-

Moj Mercedes i ja smo se dovezli do novog kluba- 91%. Sve gora i gora imena daju tim klubovima. Izašla sam iz auta pritom dobro se osiguravajući da je čvrsto zaključan.

Ulaz u klub bio je najmanji problem. Zaštitar me je pustio čim je vidio tko sam. Nema veze što imam tek napunjenih 20, a u klub možeš tek sa 21.

Naći Harrya u ovoj bučnoj, znojnoj gomili ljudi je bio već veći problem. Prošla sam sve. Od bara, plesnog podija do VIP lože sve.

A onda su moje oči uhvatile klupko smeđih kovrča i pored njih ravnu plavu kosu. Brzim korakom sam došla do njih i istoga trenutka kada su njegove oči sletjele na mene licem mu se raspršio osmijeh te se bacio na mene kao vreća brašna.

-Roooom!- zagrlio me čvrsto dok sam ja zbunjeno gledala Nialla kako maše glavom i smije se.

-Book Harry?- kažem oprezno. Polako udaljavajući se gledala sam u njegove nekoć zelene oči koje su poprimile crvenu boju oko sada tamno zelenih krugova. Predivan je i kad je sav u rasulu.

Isuse moram prestati razmišljati o njemu na takav način jer me to jedino vodi u krevet s njime.

-Što ti se desilo?- upitam još uvijek ga držim za ramena dok se on i dalje, uporno naginje prema meni.

-Pio sam. Šta bi se desilo!- uskliknuo je dignuvši ruke u zrak pri tome je shvatio da se baš i ne može održavati na svoje dvije noge. Naslonio se na zid i zaklopio oči. Vjerojatno kako bi se smirio.

-Ženo. Vodi me kući.... u krevet- izdahnula sam te ga nekako obujmila rukama kako bi ga mogla kolko-tolko držati.

-Rom. Idem po Liama. Mi ćemo ga odnest u auto.- klimnula sam glavom dok je Niall već bio odlazio.

Stavila sam ruke sa svake strane Harryjeve glave.

-Ti voliš biti glavna. Mislim, tvoja uvijek mora biti zadnja.- iskreno ovo bi zvučalo odvratno da Harry nema taj nekakav čudni hrapavi glas i britanski naglasak.

-Da. Pa valjda.- kažem praveći se hladna ali sam bog znad da se topim ko sladoled ostavljen na kolovoškom suncu.

-I ja isto volim biti glavni Roman. I ne znam zašto ali imam potrebu da tebe zadovoljnim, a ne sebe, kako je to inače.-  podsmjhnula sam se njegovoj izjavi prisječivajući se zgode u Dary Queen-u.

-No, pa ti si veliki dečko pa možeš sam sebe zadovoljiti, je li tako?- ni sama se nisam snašla već mi je jezik radio. Bilo kako bilo svidjela mi se moja izjava.

-Evo nas.- Liam i Niall spremno su primili Harrya i odveli ga do moga auta. Jedino na šta trenutno mislim jest kako ću ga ja, dovraga, izvaditi iz tog prokletog auta kasnije?

Nakon par minuta Harry je bio mirno sjedio na suvozačkom sjedalu zavezan sigurnosnim pojasom.

-Hvala vam dečki. Možete se vratiti party-u.- mahnula sam obojici te krenula prema vratima vozača.

In all the right ways. [COMPLETED]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant