part 7*

6.8K 193 2
                                    

Stojim iza Harrya i dalje ne shvaćajući sta se sad upravo desilo. Moja kuhinja, moj pod, a bome i Harry su bijeli. Mislim bijeli bijeli. Prije tri sata sam se vratila sa snimanja svog novog filma i rekao je da nek se ja odmorim on će napraviti večeru. Ali ni Isus Krist ne bi mogao ni oka sklopiti uz svu ovu buku. Mogu se glasiti da he razbio barem dvije čaše, a da ne pričam koliko mu je puta pao lonac ili zdjelica. Još jednom pogledam taj bijeli nered i kovrče među njima te njegovu bivšu zelenu majcu. Ako će ubuduće ovako izgledati moja kuhinja dok on kuha, bolje je onda da ja kuham.

-Pa dobro šta radiš ti? Igraš se snježnog Božića?- prilazim mu sa rukama na bokovima i namrštenog lica dok je njegovo veselo i svo bijelo od brašna i vrhnja i tko zna čega.

-Ne nego ti kuham večeru.- nasmiješio se još više i stavio ruke na bokove. 'Ko neka tetkica.

-Ako ovo imalo sliči na kuhanje ja sam papa.- prišao mi je i zagrlio me tako sam i ja sada bijela. Ma odlično.

-Draga ovo ti je kreativni nered,- spustio je poljubac na moje čelo -a ti bi bila jako seksi papa.- lagano sam ga lupila po ramenu smijući se.
Pokušavam se barem malo odvojiti od tog tvrdoglavog, perverznog i bijelog čovjeka ali on me još čvršće stisne u zagrljaj.

-Perverznjak.- kažem mu čisteći mu bijeli obraz i ljubeći ga na tom mjestu.

-Znaš nismo završili s onim jučer.- da jer nas je Ed prekinuo koji je bio čudan kao nikada. Namrštim se na pomisao tužnog i pomalo shrvanog Eda.

-Ej, ne ćemo to napraviti sve dok ti to ne želiš.- ma o čemu on? Ne da ga želim nego ga trebam. Poslje Eda ostao je prespavati. I nisam ga vidjela tri dana sve dok nije jučer došao. Sinoć je ostao prespavati kod mene jer je menadžment zvao da mora ostati. Za par dana odlazi na turneju koja traje šest mjeseci na kojoj ću ga posjećivati. Mediji već lude makar se ovo sve odigrava svega dva tjedna.
Namrštio se i pogledao me onim svojim pogledom od koje ti se gaće tresu. Ali ne od straha...
Prislonila sam usne na njegove. Uzvratio je poljubac nekoliko trenutaka kasnije i ulio u njega svu svoji energiju i strast. Ne znam ni kako al već sam bila prislonjenja na zid kuhinje.

-Šta uopće kuhaš?- kažem zadihano pokušavajući doći do zraka i u isto vrijeme odguravajuci se od njega. Ovaj čovjek me guši sa svojom pojavom. Tjera me da se posvetim samo njemu ui nikome drugom. Čini to bez da uopće zna da to čini.

-A kuda sad?- ruke je stavio sa svake strane moje glave i oduzeo mi ono malo osobnog prostora kojeg sam imala. Pogled mu se zamračio i usne razvile u bezobrazan, opasan smiješak.
Ponovno je prislonio svoje usne na moje ovaj put je bio odlučniji, strastveniji i sporiji. Vukao me do te provalije samo svojim usnama. Bio je zahtjevniji i posesivniji. Kao da je želio dokazati mi da me samo on može ovako ljubiti i nitko više. Rukama je prelazio s moje kose na moju stražnjicu svaki put malo jače stiskajući tad bi iz mene izašao grleni uzdah. Brašna na rukama nije bilo sada je svo brašno na meni. Spustio se sa usana na moj vrat i grickao dok nije bio siguran da će ostati njegov trag. Ruka mu je odlutala na moje grudi masirajući ih polako. Ponovno mi se sa usana oteo uzdah, a on se samo nasmijao uz moju kožu na vratu.

-Roman.- zadihano i hrapavo mu se glas otegao izgovarajući moje ime -Reci mi.- usne je ponovno prislonio na moje i ponovno je vodio onaj zamamni, posesivni ples sa mojim jezikom.

-Reci mi koliko me želiš.- ruka mu je otišla prema mom Venerinom brijegu i počeo i izvoditi kružne pokrete.

-H...- toliko me opčinio da ni pričati ne mogu. -Harry!- griznuo me prsa. Bol je postala ugodna, a ja sve više i više imam osjećaj za cu pasti sa provalije. Tada je prodro u mene sa svoja duga dva prsta. Metal prstena me je hladio dok me je vrućina njegovih prstiju žarila.

-Hajde Rom. Budi zločesta curica kakva jesi i napravi to. Svrši.- šapnuo mi na uho.

Zabijelio mi se pred očima čim je toplina njegovog daha me dotakla.

***

-Ako ćemo ovo raditi - ležimo u krevetu pokriveni, u tišini i pričamo -Želim jednu stvar od tebe.- nastavila sam igrajući se sa njegovim prstima i prstenima dok je njegova brada na mojoj glavi.

-Ne tražim od tebe da sad budeš u celibatu, ali molim te nemoj me povrijediti sa nekom drugom curom.- rekla sam na što je njemu srce doslovno stalo na sekundu.

-Bojiš se da ću tj slomiti srce?- pitao je sporim riječima i toplim tonom. Nešto u tom tonu je i bilo hladno.

-Ne nego ću ja morati povrijediti tebe.- ta hladnoća me nagnala da izlanem ove riječi. Ali znam da bi to i napravila kada bi me natjerao.

*********

Oprostite na kašnjenju imala sam blokadu i to totalnu.

In all the right ways. [COMPLETED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora