Capitolul 1

43 5 0
                                    

Hey, eu sunt Miriam si am 17 ani , locuiesc in California alaturi de matusa mea Caroline .
Lucrul diferit la mine este ca ma exprim prin rime , muzica , poezie si proza . Cea ce ma diferentiaza de toti ceilalti este gandirea mea : intotdeauna am tendinta de a gasi partea stintifica si logica a lucrurilor , astfel , din punctul meu de vedere , pot descoperi mult mai usor mersul faptelor .
Eu sunt la facultatea de arta din California iar pentru mine , coridorul facultatii este teren minat ,este teritoriul defilarilor iar aceste lucruri nu-s de mine . La facultate imbracamintea mea este lejera nu de parca as merge intr-un club sau parca as fi o tocila , nu , eu ma pot imbraca intr-o pereche de jeansi negri si o bluza lejera , alba caci imi va fi bine toata ziua .
     De cand ma stiu am avut incredere intr-o singura persoana , in cea mai buna prietena a mea Jasmine.
Jasmine este dispusa sa te asculte si sa te inteleaga cu o singura conditie , iar aceasta ar fi : ca si tu sa o asculti pe ea cand va avea nevoie .
      Facultatea este plina de bisericute si grupulete iar cel ce le invinge pe toate este grupuletul fitzoaselor format din Cristine , Angeline si Mharta . Au incercat totul , de la a face sa se simta cineva ratat in cele mai jalnice moduri , pana la a falsifica e-mail-uri pentru a face cineva sa se simta rau.
     Eu fac parte din grupul oamenilor mai normali , adica , mai retrasi , grupul nostru nu iese in evidenta , iar Cristine ne-a poreclit ,, grupul nepopularilor" .
Nu am o problema cu acest pseudonim insa nu e chiar frumos sa faci asta . Eu , inteleg ca suntem putin mai retrasi insa e exagerat.
   

Gandirea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum