Ziua asta e cea mai nasoala dintre toate, fara Jasmine , mai multe rani iar pentru maine am de pregatit un eseu de 3 pagini despre realizarile de alungul timpului in California.
Ei bine anul acesta am si examenul de incheriere a facultatii , of , va trebuii sa imi gasesc un job , si multe altele .
Ok , sa lasam fotozinteza si sa ne apucam de eseu , a si scuzati greseala *sa ma apuc*. E asa plictisitor , of
E deja ora 19:02 si mor de plictiseala mai am de scris jumatate de pagina . Abia la ora 19:30 am putut finaliza eseul .
O sun pe Jasmine poate de data asta o sa raspunda , si desigur telefonul ei este inchis , ooook ...
Dimineata vine pe neasteptate asa , ca ma pregatesc pentru scoala ca de obicei, iar de data aceasta o sa merg la usa Jasminei si ii cer niste explicatii pentru ieri , insa nu a fost vina ei caci ea , si-a stricat telefonul. Acum are un telefon .... foarte prost , din acela cu butoane .
In urmatoarea zi ma trezesc dis de dimineata si vad ca telefonul e plin de mesaje , wtf , cum e posibil , de curand mi-am schimbat numarul asa ca doar Jasmine , matusa mea si ceilalti copii din grup , insa eram intr-un grup de anonimi unde toti vorbeau despre o fata cu parul blond , lung si frumos , din fericire eu nu arat asa . Ma cuprinde teama asa ca imi sterg poza de profil , ies din grup si blochez toti membri .
In primele zile ma simteam ca de obicei insa abvenit ziua , ziua in care m-am schimbat pentru totdeauna . Imi era frica sa ies din casa sau sa merg singura la facultate , nu intelegam de ce eu . Totul a inceput la cateva zile dupa ce am iesit din acel grup dubios , ma simteam utmarita , insa nu stiam de cine , nu aveam cu cine sa vorbesc despre ce simt sau despre viata mea , acum . Jasmine era in coma pentru ca acei oameni din grup vorbeau despre o fata cu parul lung si blond , ei bine uitasem ca Jasmine il are asa , in acea saptamana un grup de oameni au intrat in casa Jasminei si au atacat-o , are rani foarte grave , leziuni interne , oase fracturate si ar putea sa isi piarda memoria cand se trezeste . Parintii sai sunt ruinati iar eu si matusa mea ii ajutam asa cum putem .
Acum ini este foarte frica de faptul ca ar putea sa ma caute si pe mine . Imi este frica , nu stiu ce sa fac .
Dintr-o fata vesela am ajuns sa imi fie frica sa merg pe strada , nu stiu ce sa fac sa repar asta , m-am inchis intr-un glob de sticla oameni cred ca am devenit o fata emo si rad de mine , insa mie imi este doar teama sa vobesc despre ce s-a intamplat , mi se pare ca doar vina mea a tot ce i sa intamplat Jasminei, si poate chiar asa si este .
Nici cei din gasca nu mai vorbesc cu mine . A trecut mult de cand nu ma mai intrebat cineva ,, cum esti ? " sau sa se intereseze da mine , nici macar matusa mea nu sunt asa dornici sa afle ce e cu mine . Nimanui nu ii pasa .
Cuvantul autorului : Hai sa fim sinceri , toti facem parte dintr-o turma , insa , asta nu inseamna ca ne pasa unul de celalalt . Criticam acea persoana , ori cum ar fi , iar , atunci can moare spunem ca a fost o persoana minunata , acum hai sa nu ne mai ascundem si sa zicem adevarul , ii criticam pe toti .
CITEȘTI
Gandirea Mea
Short StoryMa numesc Miriam , sunt diferita , mai pe scurt: gandesc altfel si ma exprim altfel