Capitolul 6

3 1 1
                                    

Merg la facultate acolo unde ma asteapta Andrew cu un pandantiv pe care scrie : ,, cea mai scumpa persoana" . Aww ce dragut , il iau in brate si ne pupam prieteneste pe obraz 😘. Vine ora de romana iar profesoara ma ridica in picioara si imi uteaza ,, La multi ani" , WHAT??? De unde stie , ma uit la Andrew si Jena care se uita la mine si ridica din umeri , of , e clar iar au facut ceva .
La ora de romana se vorbea despre examanul de Bacaloreat insa capul meu era prin alta parte , ma gandeam la acei oameni , ar trebui sa am grija poate istoria se va repeta si imi vor face si mie ca lui Jas . Of , imi aud si eu gandurile si observ cat de paranoica sunt si ca bonus daca doreau sa ma atace dadeau de mult busna in casa mea , si poate ca au fost prinsi cand jefuiau pe cineva . Astazi vreau sa ma distrez!
E pauza , ma duc cu Jane sa bem un latte si ne intalnim cu Martha si Christine care spun batjocoritoare :
- Wow , uite sarbatorita , dar ce te-ai dichist azi , asa ca intotdeauna.
Trec pe langa ele fara sa ma uit inapoi , insa de unde stiu si ele . Daca stam sa o luam asa , atunci cam toata scoala stie .
Dupa ore merg acasa , ma intind in pat insa ma suna Jane , sa iesim , why not?
Ma imbrac repede si ies , e deja la usa . Mergem prin centru , putin in mall si dupa la un restaurant in care intram si...

Gandirea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum