Capitolul 9

0 0 0
                                    

  Jenna poate sa moara , imi este atat de frica , sunt panicata , si este foarte frustrant faptul ca sti ca ea poate muri oricand , in orice secunda...
   O asistenta trece pe langa mine iesind din salonul ei desptul de ingrijorata . Ma sperie...
   Adorm pe pieptul lui Andrew si o desigur ca vibratul telefonului ma trezeste . Un mesaj nenorocit ... De la cine?
 
   ,,Anonim: Prietena ta e bine ? Dupa ce am provocat nu prea cred ca e ."
   ,,Eu: Tu ai facut-o ?! Stii ca poti ajunge in inchisoare?!"
   ,, Anonim: Dragut-o nici macar numarul de telefon nu mi-l stii , deci .. Noo stress."
   ,, Eu: Stiai ca exista programe speciale pentru asta , nu?! "
   ,, Anonim : Fetito nu sunt amator , am programe de securitate asa ca nu poti sa faci nimic ."
   L-am lasat in pace pentru ca nu stiu ce fel de om este insa nu ma pot opri din plans . Plang de doua ore. Stiu ca e vina mea , tot are legatura cu acel grup cu oameni dubiosi , intai Jess apoi Jenna , cin urmeaza? Eu , Andrew?
    E vina mea si nu pot sa fac nimic . Am incercat toate programele posibile si nimic , nu stiu de unde a fost dat mesajul sau ce numar a fost folosit. Nu mai stiu ce sa fac. Daca ma voi duce la politie imi vor cere dovezi , grupul nu mai e ... singura dovada este conversatia cu anonimul si totusi daca ceva se inampla trebuie comunicat in 78 de ore si acestea au trecut .

Capitolul este scurt   asta stiu , nu am mai postat de mult . Am luat o mica pauza ( mica pe dracu ca a trecut o saptamana jumate de cand am postat) dar a fost perioada tezelor si nu am avut cum sa scriu . srry

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 24, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Gandirea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum