Capitolul 8

3 1 0
                                    

Ma asez langa Andrew si incepem sa vorbim :
- Tu chiar tii la mine?
- Mai intrebi? Nu toata lumea o face ? Esti o persoana minunata.
- Spui niste lucruri atat de dulci incat imi creste glicemia , insa esti si foarte , si amuzant . Ai niste calitati de nedescris .
- Iti multumesc , insa vin din interior , si uneori exacerez deci imi pare rau...
- Nu exagerezi , esti un om genial , te iubesc foarte mult ...
- Ma iubesti ?!
-Da , Andrew esti cea mai fantastica persoana pe care o cunosc .
Am continuat foarte mult discutia , conversand despre ce este acum intre noi , si ce am uitat sa mentionez a fost faptul ca a fost si primul nostru sarut , a parut asa frumos.
Am ajuns acasa si ma gandeam la Andrew insa nu am uitat de Jasmine care inca e la recuperari . Am mers sa o vizitez , i-am dus si ceva dulce si i-am povestit ce s-a intamplat cu mine si Andrew , ea m-a felicitat si totusi cum nu sunt o narcisista am intrebat-o si pe ea cum se mai simte si o veste ma surprinde placut , ea mi-a spus ca in urmatoarea saptamana va fi din nou un om normal (doza de fericireeee) .
Am mers acasa si am tras un pui de somn . Ma trezesc cu notificari pe telefon , apeluri pierdute de la Andrew , 5. L-am sunat imediat
A: Ai patit ceva , de ce nu ai raspuns la telefon , ai fost undeva????
M: Nu , am dormit in tot timpul asta . S-a intamplat ceva?
A : Jenna a avut un accident de masina !
M: Poftim !!! Cand , cum ,unde e acum , e bine ?
A : Era cu tatal ei , el este in coma superficiala , dar , ea este in coma profunda , nu are prea multe sanse sa isi revina !
M: Andrew tu chiar vorbesti serios ?!
A: Da, de ce te-as minti ?!
M: Cum s-a inamplat ?!
A : Ea era pe scaunul pasagerului iar o masina a intrat din plin in Jenna si masina sa rasturnat , daca nu eram scosi la timp masina putea exploda !
M: O doamne , hai sa facem ceva , hai la spital , hai sa ii luam pe ceilalti si gata ...
A: Haide !

Apel incheiat.

Ma imbrac rapid si ies , sunt in fata spitalului , unde intreb asistenta de Jenna Morgan , mi se spune ca este in operatia care a durat 6 ore , 6ore in care ii tineam pumni Jennei , sper sa iasa bine din toate astea .
Asistenta vine si imi spune :
- Sunteti cu Jenna Morgan?
- Da!
- Operatia a fost incheiata cu succes insa nu stim daca va supravietuii , are multe leziuni interne , oase fracturate , leziuni craniene si reanimarea va dura ceva .
- Are sanse sa supravietuiasca ?
- Este putin probabil!
- De tatal ei stiti ceva ?
- El a iesit din operatie , este sub influenta anestezicului insa va supravietui precis!
Asistenta pleca iar lacrimile fierbinti imi strabat obraji fara sa imi dau seama , Andrew ma ia in breate si imi da un sarut linistitor pe frunte . Si el e nelinistit insa se tine tare .

Gandirea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum